Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Η πιο απαισιόδοξη χώρα του κόσμου, η Ελλάδα!

Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, η Ελλάδα αποτελεί την πιο απαισιόδοξη χώρα του κόσμου! Σύμφωνα με τον Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης, η Ελλάδα για πρώτη φορά, καταλαμβάνει την τελευταία θέση της παγκόσμιας κατάταξης με 41 μονάδες. Τις υπόλοιπες τελευταίες θέσεις καταλαμβάνουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Πορτογαλία (42 μονάδες), η Ουγγαρία (43), η Κροατία (45) και η Ρουμανία (47).

Εννέα στους δέκα Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ ως πρώτες ανησυχίες εκφράζονται η εργασιακή ασφάλεια και η οικονομία. Εξ` άλλου, το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών αναγκών του, φτάνει στο 34%, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό  (35%) από όσους τους περισσεύουν χρήματα, τα ξοδεύει για αποπληρωμή δανείων, πιστωτικών καρτών και άλλων χρεών. 
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (91%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές συνήθειές του, εξαιτίας της κρίσης, με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (80%) και την αγορά νέων ρούχων (75%), ενώ το 68% έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα. Η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τη μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διεξήχθη στις 20 Μαΐου - 7 Ιουνίου και συμμετείχαν πάνω από 31.000 καταναλωτές 56 χωρών, απ` όλο τον κόσμο.

1 σχόλιο:

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.