Μάλιστα περιλαμβάνει 32 εικονογραφημένα περιβαλλοντικά παιχνίδια και δραστηριότητες σε υπαίθριο χώρο. Οι «Υπαίθριες δραστηριότητες και περιβαλλοντικά παιχνίδια» είναι ένα ακόμη σημαντικό βιβλίο των Εκδόσεων Αποστακτήριο που αξίζει την προσοχή σας.
Info
Στο εγχειρίδιο «Υπαίθριες δραστηριότητες και περιβαλλοντικά παιχνίδια», ο συγγραφέας επιδιώκει να παρουσιάσει επί χάρτου δράσεις στο πεδίο, επικαιροποιημένες επιστημονικά, με πληθώρα βιβλιογραφικών πηγών, προσφέροντας με προσηνή τρόπο γραφής και επιστημονική συνέπεια ένα παιδαγωγικό εργαλείο στους εκπαιδευτικούς, στους φοιτητές και στους ερευνητές, οι οποίοι εργάζονται και δραστηριοποιούνται σε υπαίθριες δραστηριότητες περιβαλλοντικού περιεχομένου.
Με βιωματικές εμπειρίες και με επιστημονική συνέπεια, ο Γεώργιος Συμ. Κεχλιμπάρης φιλοδοξεί να απευθυνθεί σε ευήκοα ώτα, στοχεύοντας στην υποστήριξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της καινοτομίας στην εκπαίδευση.
Το εκπαιδευτικό πλαίσιο, η ακριβής θεματολογία και η συγκεκριμένη στοχοθεσία ποικίλει ανάλογα με τη θεματική ενότητα, ενώ παράλληλα τηρείται η διαδραστική και συμμετοχική σκέψη για την εκφραστικότητα και την ωφέλεια των συμμετεχόντων. Οι εμπλεκόμενοι συνοδοιπόροι και συνερευνητές, μέσα από τον αναστοχασμό, κινητοποιούν τις σκέψεις τους σε κοινά συμπεράσματα.
Το παρόν εγχειρίδιο αναδεικνύει το υπαίθριο παιδικό παιχνίδι ως καινοτόμο τεχνική μάθησης, ανάπτυξης, ευαισθητοποίησης για το φυσικό περιβάλλον και τα οφέλη στην υγεία τους. Παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την οργάνωση υπαίθριων δραστηριοτήτων και περιλαμβάνει 32 εικονογραφημένα περιβαλλοντικά παιχνίδια και δραστηριότητες σε υπαίθριο χώρο. Επίσης, είναι συνεπές στην παιδεία για την αειφόρο ανάπτυξη και βιωσιμότητα και ταυτίζεται με τους διεθνείς στόχους της αειφορίας.
Το εκπαιδευτικό πλαίσιο, η ακριβής θεματολογία και η συγκεκριμένη στοχοθεσία ποικίλει ανάλογα με τη θεματική ενότητα, ενώ παράλληλα τηρείται η διαδραστική και συμμετοχική σκέψη για την εκφραστικότητα και την ωφέλεια των συμμετεχόντων. Οι εμπλεκόμενοι συνοδοιπόροι και συνερευνητές, μέσα από τον αναστοχασμό, κινητοποιούν τις σκέψεις τους σε κοινά συμπεράσματα.
Το παρόν εγχειρίδιο αναδεικνύει το υπαίθριο παιδικό παιχνίδι ως καινοτόμο τεχνική μάθησης, ανάπτυξης, ευαισθητοποίησης για το φυσικό περιβάλλον και τα οφέλη στην υγεία τους. Παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την οργάνωση υπαίθριων δραστηριοτήτων και περιλαμβάνει 32 εικονογραφημένα περιβαλλοντικά παιχνίδια και δραστηριότητες σε υπαίθριο χώρο. Επίσης, είναι συνεπές στην παιδεία για την αειφόρο ανάπτυξη και βιωσιμότητα και ταυτίζεται με τους διεθνείς στόχους της αειφορίας.
Παραγγελία του βιβλίου ΕΔΩ
Ο Γεώργος Συμ. Κεχλιμπάρης είναι εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής και μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) Κιλκίς. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές του στην «Κινησιολογία» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Τ.Ε.Φ.Α.Α. Σερρών). Έχει ασχοληθεί με την προπονητική, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τις υπαίθριες δραστηριότητες.
Το 2016 είχε συμμετάσχει με συγγραφικό έργο στον «Οδηγό δραστηριοτήτων» για την Προσχολική, την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εθνικό θεματικό δίκτυο: «Τα βότανα στη ζωή μας», του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μακρινίτσας, Βόλος. Το 2019 δημοσιεύτηκε στην Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ), άρθρο με κρίση επιστημονικής επιτροπής με θέμα: «Η ευαισθητοποίηση των παιδιών για το περιβάλλον διαμέσου παιδαγωγικών δράσεων στη φύση και τα οφέλη στο ευ ζην τους». Άλλα έργα του το 2024: Μελέτη με τίτλο: «Η συμβολή των υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων διαμέσου προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στις στάσεις και στη διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων». Επιστημονικό περιοδικό «Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός». Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος (Ε.Γ.Β.Ε.). και «THE CONTRIBUTION OF OUTDOOR SPORT ACTIVITIES THROUGH AN ENVIRONMENTAL
EDUCATIONAL PROGRAM IN ATTITUDES ABOUT AND THE ACQUISITION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL STUDENTS». Hellenic Journal of Physical Education & Sport Science. Επίσης, από το 2017, συμμετέχει με εισηγήσεις σε Πανελλήνια και Διεθνή Επιστημονικά συνέδρια σε θεματικά πεδία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και στη Φυσική Αγωγή, καθώς και στη υλοποίηση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Το 2016 είχε συμμετάσχει με συγγραφικό έργο στον «Οδηγό δραστηριοτήτων» για την Προσχολική, την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εθνικό θεματικό δίκτυο: «Τα βότανα στη ζωή μας», του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μακρινίτσας, Βόλος. Το 2019 δημοσιεύτηκε στην Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕΕΚΠΕ), άρθρο με κρίση επιστημονικής επιτροπής με θέμα: «Η ευαισθητοποίηση των παιδιών για το περιβάλλον διαμέσου παιδαγωγικών δράσεων στη φύση και τα οφέλη στο ευ ζην τους». Άλλα έργα του το 2024: Μελέτη με τίτλο: «Η συμβολή των υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων διαμέσου προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στις στάσεις και στη διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης σε μαθητές Δημοτικών Σχολείων και Γυμνασίων». Επιστημονικό περιοδικό «Φυσική Αγωγή & Αθλητισμός». Ένωση Γυμναστών Βορείου Ελλάδος (Ε.Γ.Β.Ε.). και «THE CONTRIBUTION OF OUTDOOR SPORT ACTIVITIES THROUGH AN ENVIRONMENTAL
EDUCATIONAL PROGRAM IN ATTITUDES ABOUT AND THE ACQUISITION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL STUDENTS». Hellenic Journal of Physical Education & Sport Science. Επίσης, από το 2017, συμμετέχει με εισηγήσεις σε Πανελλήνια και Διεθνή Επιστημονικά συνέδρια σε θεματικά πεδία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και στη Φυσική Αγωγή, καθώς και στη υλοποίηση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.