Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 14 Ιουλίου 2024

Η κοινωνία μας γίνεται σκληρή και βίαιη προς τον άνθρωπο

Παρεμβαίνει ο αναγνώστης της Γνώμης Α.Ν.
Αναλαμβάνουν τα αδέσποτα, τους αφαιρούν τη ταυτότητα του ζώου , της φύσης τους, ενός ζώου ζωντανού που τα βγάζει πέρα ψάχνοντας τη τροφή του, που ακολουθεί τα ένστικτα αναζήτησης τροφής και επιβίωσης, που ζει όπως έχει ορίσει η φύση ότι ζουν τα ζώα.

Ποιος είσαι εσύ άνθρωπε που θα το αλλάξεις αυτό;

Που θες να αλλάξεις τους κανόνες της φύσης, ποιος νομίζεις ότι είσαι και ποιος νομίζεις ότι είναι ο ρόλος σου σε αυτή τη ζωή;

Σίγουρα δεν είναι να μπλέκεσαι με τα προτάγματα της φύσης.

Άσε τη φύση να κάνει τη δουλειά της όπως ορίζει και εσύ κοιτα το δικό σου κομμάτι.

Να την υπηρετείς και να την υπακούς, μη προσπαθείς να επέμβεις ή να την αλλάξεις.

Και τι σημαίνει αυτό; Ποιά είναι τα όριά του; Τί σημαίνει δεν επεμβαίνω στη φύση; Σημαίνει δε σκοτώνω για ένα κοτόπουλο για να το φάω; Σημαίνει δε καθαρίζω τα περιττώματα του σκύλου μου γιατί θα τα αναλάβει η φύση;

Ας μη μπερδευόμαστε.

Οι κανόνες της φύσης όπως τους καταλαβαίνω είναι οι εξής.

"Τα σαρκοφάγα ζώα τα διαχειρίζομαι ΕΓΩ. Σε περίπτωση που τα αναλάβεις για κάποιο λόγο φρόντισε να αναλάβεις και τα λύματα.

Σε διαφορετική περίπτωση θα σου φέρω τη Νέμεση με όρους ηθικούς… θα σου φέρω τη πανούκλα, ή τα βακτήρια που είναι ανθεκτικά στα αντιβιοτικά και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις με όρους ιατρικούς και βιολογικούς.

Ή και τα παράσιτα να σου τρώνε τα σωθικά και να μη βρίσκουν οι γιατροί τί σου φταίει. Ή και άλλα.

Παραδείγματα έχεις δει στο παρελθόν. Λαός που δε φρόντιζε για τα λύματα αρρώστησε, το όριο ηλικίας έπεσε, μιζέρια τον έπληξε και η ανάπτυξη του πολιτισμού ήταν φτωχή.

Για κάποιο λόγο οι πολιτισμένοι λαοί της αρχαιότητας ήταν αυτοί που είχαν ανεπτυγμένο το αποχετευτικό δίκτυο. Ήταν ένδειξη εξελιγμένου πολιτισμού αυτό."

Και τώρα τί; Πόσο πίσω γυρίσαμε επειδή δεν έχουμε ακόμα καταλάβει ότι τα περιττώματα των αδέσποτων ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα δικά μας.

Η φύση λοιπόν συνεχίζει,


Εγώ θα όρίζω τους πληθυσμούς των σαρκοφάγων και όταν αυξάνονται θα φροντίζω να μή προκαλούν πρόβλημα ή θα τους μειώνω. Θα βάλω μια αγέλη λύκων να διαχειρίζεται μια τεράστια έκταση. Και θα τους κάνω να ξέρουν ότι 2η αγέλη δε χωρεί. Αυτό θα το διαχειρίζονται μόνοι τους. Ξέρουν αυτοί πως.

Θα τρώνε ό,τι εγώ ορίσω και τους δώσω. Τα περιττώματα των σαρκοφάγων μου θα προέρχονται από υλικά ντόπια, της περιοχής, δικά μου, του δικού τους φυσικού περιβόλου. Ωστε να μπορώ να τα διαχειρίζομαι και έτσι εύκολα να επέρχεται ισορροπία.

Θα παίρνω όποιον ορίσω ότι διαταράσει την ισορροπία. Χωρίς έλεος. Το έλεος για ένα είδος αδικεί τα υπόλοιπα. Η ισορροπία είναι αυστηρός κανόνας και μόνο εγώ ορίζω τί είναι ισορροπία και τη διαχειρίζομαι.

Δηλαδή θα μου πείτε, τι μας λές, να προβούμε άνετα σε τόσο σκληρές πράξεις; Αναρχία να επέλθει;

ΟΧΙ. Όχι εσεις παιδιά μου. Εγώ. Τί νομίζετε ότι ξέρετε; Θεωρείτε τον εαυτό σας ικανό να ξέρει τις αρχές μου και να βλέπετε όσο μακρυά βλέπω εγώ; Εγώ διατηρώ ένα οικοσύστημα υγιές εκατομμύρια χρόνια και αυτό είναι το σημαντικό: το οικοσύστημα. Πληθυσμοί έρχονται και φεύγουν, είδη εμφανίζονται και εξαφανίζονται, το οικοσύστημα μένει υγιές και έτοιμο να δεχτεί τον επόμενο, το επόμενο είδος. Εξελικτικά, ήρεμα, με τάξη, χαρούμενα. Τόσα χρόνια (εκατομμύρια).

Και νομίζετε εσείς ότι ξέρετε τί; Να αγαπήσετε τα αδέσποτα;

Με δυσκολέυετε.

Έχετε αναλάβει την ισορροπία του οικοσυστήματος μου και δε το κάνετε σωστά και δίκαια. Και θα φέρω τη Νέμεση και θα το καταλάβετε στα νοσοκομεία. Αυτό το είδος ήρθε η ώρα να τελειώσει μου φαίνεται, πολύ με έχει ενοχλήσει εμένα και την ισορροπία που προσπαθώ να κρατήσω. Κουράστηκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.