Όταν εμφανίζεται σε Συλλαλητήριο για την προγραμματισμένη διαμαρτυρία των κατοίκων του Δήμου ΠΑΙΟΝΙΑΣ, για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Οδικό δίκτυο και πιο συγκεκριμένα στην Εθνική Οδό 𝗘𝟳𝟱 (ΠΑΘΕ) 𝝡𝝞𝝨𝝜 𝝮𝝦𝝖 𝝥𝝦𝝞𝝢 𝝩𝝜𝝢 𝝚𝝢𝝖𝝦𝝣𝝜 𝝩𝝜𝝨, και με πρόφαση τον προεκλογικό του αγώνα 𝝚𝝣𝝖𝝫𝝖𝝢𝝞𝝛𝝚𝝩𝝖𝝞 σαν κυνηγημένος 𝝥𝝦𝝞𝝢 έρθει ο κύριος όγκος των διαδηλωτών από τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΟΝΙΑΣ υπό τον φόβο γιουχαϊσμάτων, αποδεικνύεται ότι ο βασικός στόχος του είναι το Επικοινωνιακό Show το οποίο του έχουν συστήσει οι επικοινωνιολόγοι του για ψηφοθηρικούς λόγους.
Σε ένα δρόμο ο οποίος αποκαλείται «ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ» και τον έχει αποκαλέσει σε πρόσφατη συνέντευξη του ως "Καρμανιόλα", είναι πλήρως συνειδητοποιημένος ότι ο αριθμός σε ανθρώπινες ζωές που έχει χαθεί είναι υπερβολικά μεγάλος.
Όταν λοιπόν θέλεις να λέγεσαι ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ πρέπει να παίρνεις δραστικά μέτρα. Το γεγονός ότι ο δρόμος ανήκει πλέον στο ΤΑΙΠΕΔ και έχει "κολλήσει" στην γνωμοδότηση του Ελεγκτικού Συμβουλίου του κράτους από το 2021 δεν περιορίζει τις προσωπικές του ευθύνες, διότι ο ΙΔΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ήταν ως το 2018 υπό την δική του αρμοδιότητα.
Ο 𝝜𝝠𝝚𝝟𝝩𝝦𝝤𝝫𝝮𝝩𝝞𝝨𝝡𝝤𝝨 του συγκεκριμένου τμήματος έπρεπε να είναι ήδη ενεργός εδώ και αρκετά χρόνια διότι ήταν στην 𝝚𝝥𝝤𝝥𝝩𝝚𝝞𝝖 τους πριν αποδοθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Αυτή είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι 𝝟𝝮𝝠𝝪𝝨𝝞𝝚𝝦𝝘𝝤𝝪𝝢 .
Σημειωτέον Θέλω να υπενθυμίσω ότι οι Στύλοι Ηλεκτροφωτισμού είναι 𝝜𝝙𝝜 𝝚𝝩𝝤𝝞𝝡𝝤𝝞 και σε ανύποπτο χρόνο κατά το πρόσφατο παρελθόν άναψαν για περίπου 𝟱 𝝮𝝦𝝚𝝨 !!!
Αυτό αποδεικνύει ότι απλά πρέπει να δοθεί εντολή για να ανάβουν τα φώτα κάθε βράδυ. Όσο δεν δίνεται η εντολή να ανάψουν οι λαμπτήρες και όσο υπάρχει αυτή η στάση από την Εγνατία Οδός Α.Ε. (η οποία έχει Σταθμό διοδίων και εισπράττει αντίτιμο για έναν δρόμο 𝝥𝝤𝝪 𝝝𝝖 𝝘𝝞𝝢𝝚𝝞 𝝨𝝩𝝤 𝝡𝝚𝝠𝝠𝝤𝝢 !!!) την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών για αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου, είναι όλοι τους 𝝨𝝪𝝢𝝪𝝥𝝚𝝪𝝝𝝪𝝢𝝤𝝞 για όλα τα ατυχήματα που συμβαίνουν.
Θυμίζω δε ότι στο πρόσφατο δυστύχημα της 10ης Σεπτεμβρίου (μετά υπήρξαν και άλλα στα οποία υπήρξα μάρτυρας, ευτυχώς όχι θανατηφόρα) οι συνθήκες που επικρατούσαν ήταν το απόλυτο σκοτάδι.
Σύμφωνα με την Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης “Σεμινάρια Οδικής Συμπεριφοράς” του Ιαβέρης Σ.Ο.Σ, τα ατυχήματα σε φωτιζόμενους δρόμους είναι λιγότερα σε σχέση με τους σκοτεινούς, καθώς η φωτεινότητα βοηθά τους οδηγούς να αντιλαμβάνονται καλύτερα το περιβάλλον και να αποφεύγουν εμπόδια και επικίνδυνες καταστάσεις.
Ο φωτισμός των δρόμων βοηθά στη βελτίωση της ορατότητας, επιτρέποντας στους οδηγούς να αντιλαμβάνονται και να αποφεύγουν εμπόδια, πρόσωπα και άλλους χρήστες του δρόμου ......Επίσης, σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πηγή, η χρήση φωτιζόμενων δρόμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου απόκρισης του οδηγού, κάτι που μπορεί να είναι κρίσιμο για τη διάσωση ζωών και αποφυγή ατυχήματος
Για αυτούς και μόνο τους λόγους είναι 𝝚𝝥𝝞𝝗𝝚𝝗𝝠𝝜𝝡𝝚𝝢𝝜 η άμεση 𝝫𝝮𝝩𝝖𝝘𝝮𝝘𝝜𝝨𝝜 του συγκεκριμένου δρόμου "Καρμανιόλα", για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε όλους τους οδηγούς και να βελτιώσουμε το περιβάλλον οδήγησης τους ώστε αυτό να δράσει συνολικά στην ασφαλέστερη οδήγηση.
Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω την 𝝙𝝚𝝨𝝡𝝚𝝪𝝨𝝜 του Περιφερειάρχη κ. Απόστολου Τζιτζικώστα για την πλήρη ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ της Παλαιάς Εθνικής οδού η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στις αρμοδιότητες της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ότι ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει 𝝖𝝥𝝤𝝠𝝪𝝩𝝮𝝨 𝝩𝝞𝝥𝝤𝝩𝝖 !!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !! ΩΣ ΕΔΩ !! Δώστε λύσεις και στο θέμα ηλεκτροφωτισμού ΤΩΡΑ !!!
Αυτό αποδεικνύει ότι απλά πρέπει να δοθεί εντολή για να ανάβουν τα φώτα κάθε βράδυ. Όσο δεν δίνεται η εντολή να ανάψουν οι λαμπτήρες και όσο υπάρχει αυτή η στάση από την Εγνατία Οδός Α.Ε. (η οποία έχει Σταθμό διοδίων και εισπράττει αντίτιμο για έναν δρόμο 𝝥𝝤𝝪 𝝝𝝖 𝝘𝝞𝝢𝝚𝝞 𝝨𝝩𝝤 𝝡𝝚𝝠𝝠𝝤𝝢 !!!) την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών για αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου, είναι όλοι τους 𝝨𝝪𝝢𝝪𝝥𝝚𝝪𝝝𝝪𝝢𝝤𝝞 για όλα τα ατυχήματα που συμβαίνουν.
Θυμίζω δε ότι στο πρόσφατο δυστύχημα της 10ης Σεπτεμβρίου (μετά υπήρξαν και άλλα στα οποία υπήρξα μάρτυρας, ευτυχώς όχι θανατηφόρα) οι συνθήκες που επικρατούσαν ήταν το απόλυτο σκοτάδι.
Σύμφωνα με την Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης “Σεμινάρια Οδικής Συμπεριφοράς” του Ιαβέρης Σ.Ο.Σ, τα ατυχήματα σε φωτιζόμενους δρόμους είναι λιγότερα σε σχέση με τους σκοτεινούς, καθώς η φωτεινότητα βοηθά τους οδηγούς να αντιλαμβάνονται καλύτερα το περιβάλλον και να αποφεύγουν εμπόδια και επικίνδυνες καταστάσεις.
Ο φωτισμός των δρόμων βοηθά στη βελτίωση της ορατότητας, επιτρέποντας στους οδηγούς να αντιλαμβάνονται και να αποφεύγουν εμπόδια, πρόσωπα και άλλους χρήστες του δρόμου ......Επίσης, σύμφωνα με τη συγκεκριμένη πηγή, η χρήση φωτιζόμενων δρόμων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου απόκρισης του οδηγού, κάτι που μπορεί να είναι κρίσιμο για τη διάσωση ζωών και αποφυγή ατυχήματος
Για αυτούς και μόνο τους λόγους είναι 𝝚𝝥𝝞𝝗𝝚𝝗𝝠𝝜𝝡𝝚𝝢𝝜 η άμεση 𝝫𝝮𝝩𝝖𝝘𝝮𝝘𝝜𝝨𝝜 του συγκεκριμένου δρόμου "Καρμανιόλα", για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε όλους τους οδηγούς και να βελτιώσουμε το περιβάλλον οδήγησης τους ώστε αυτό να δράσει συνολικά στην ασφαλέστερη οδήγηση.
Τέλος θα ήθελα να υπενθυμίσω την 𝝙𝝚𝝨𝝡𝝚𝝪𝝨𝝜 του Περιφερειάρχη κ. Απόστολου Τζιτζικώστα για την πλήρη ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ της Παλαιάς Εθνικής οδού η οποία ανήκει εξ ολοκλήρου στις αρμοδιότητες της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ότι ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει 𝝖𝝥𝝤𝝠𝝪𝝩𝝮𝝨 𝝩𝝞𝝥𝝤𝝩𝝖 !!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !! ΩΣ ΕΔΩ !! Δώστε λύσεις και στο θέμα ηλεκτροφωτισμού ΤΩΡΑ !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.