Υποψ. Περιφερειακός Σύμβουλος Κιλκίς
Με τη πάροδο των χρόνων παρατηρώ την στασιμότητα που επικρατεί σε πολλά έργα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εδώ και αρκετά χρόνια· έτσι, σας παρουσιάζω επιγραμματικά κάποιες από τις κεντρικές επιδιώξεις μου ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας Π.Ε Κιλκίς:
1. Η άμεση ολοκλήρωση του δρόμου Νέας Σάντας - Ασσήρου αποτελεί ένα ζήτημα που ταλανίζει εδώ και 13 χρόνια τον νόμο και παραμένει στάσιμο ή μάλλον ανολοκλήρωτο μέχρι και σήμερα! Όλοι μας γνωρίζουμε ότι είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον νόμο Κιλκίς και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν πρέπει να επιτρέπουμε να το θέτουν σε «δεύτερη μοίρα». Ορισμένοι εργάτες της βιομηχανικής περιοχής άλλωστε, όπως και άτομα που εργάζονται σε δημόσιες υπηρεσίες μετακινούνται καθημερινά από τη Θεσσαλονίκη προς το νόμο μας και το αντίστοιχο, ενώ παράλληλα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων των πολιτών και όχι μόνο.
2. Η ανακατασκευή της ΠΑΘΕ επίσης, είναι ένα έργο μείζονος σημασίας που δεν πρέπει να το αγνοούμε. Αποτελεί μάλιστα, τον συνδετικό μας κρίκο με παρά πολλές περιοχές των Βαλκανίων και της Περιφέρειας που προάγουν τα συμφέροντα και την ανάπτυξη του νόμου μας, ενώ ταυτόχρονα θα μας προσφέρει περισσότερη ασφάλεια σε όλες τις μετακινήσεις μας.
3. Η οριοθέτηση και διευθέτηση της κοίτης του Άξιου-Γαλλικού ποταμού για αντιπλημμυρική προστασία με αναβαθμίδες και δενδροφυτεύσεις πρόκειται να αποτελέσει ένα προληπτικό μέτρο για τυχόν κακοκαιρίες οι οποίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν καταστροφικά προβλήμτα.
4. Η χρηματοδότηση για συντηρήσεις του οδικού δικτύου σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που αποτελούν αρμοδιότητα της περιφέρειας στον νόμο Κιλκίς ακόμη, θα αποτελέσει ένα αξιοσημείωτο ποσό για την επιδιόρθωση και συντήρηση όλων των δρόμων καθιστώντας την μετακίνηση μας ασφαλέστερη.
5. Επιπλέον, η κατασκευή μιας ασφαλούς πρόσβασης στο ΤΕΙ Κιλκίς διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο για την δικτύωση της πόλης με αυτές τις εγκαταστάσεις παρέχοντας ασφάλεια στους φοιτητές. Η κατασκευή πεζογέφυρας βέβαια, θα προσφέρει ασφαλή μετακίνηση σε όλους τους φοιτητές και το προσωπικό του ΤΕΙ Κιλκίς, ενώ παράλληλα θα μπορέσει να αποτελέσει σημαντικό έργο για την ίδρυση νέων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στην πόλη μας αξιοποιώντας και τις υπόλοιπες υποδομές που παραμένουν στην αδράνεια! Όλοι άλλωστε γνωρίζουμε πως οι φοιτητές προσδίδουν ζωή σε μία πόλη αναπτύσσοντας την τοπική οικονομία!
6. Η αξιοποίηση όλων των υδάτων του Πάικου σε άρδευση θα αποτελέσει αρωγό για όλους τους αγρότες (κυρίως τους καστανοπαραγωγούς) δίχως να δημιουργούνται προβλήματα στη ύδρευση του τόπου.
7. Η γόνιμη αξιοποίηση των εγκαταλελειμμένων γεωτρήσεων σε περιοχές που δεν υπάρχουν αρδευτικά θα έπρεπε να αποτελεί πρωτεύοντα ρόλο είτε της περιφέρειας είτε του ίδιου του δήμου! Η αξιοποίηση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα την προώθηση εναλλακτικών λύσεων καλλιέργειας δίνοντας ρεαλιστικό κίνητρο σε νέους που θέλουν να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα.
8. Συνένωση ή ανταλλαγή αγροτεμαχίων μέσω ΕΣΠΑ (εθελούσιος αναδασμός)
9. Διεκδικούμε τέλος τους πόρους και τον απαραίτητο εξοπλισμό για τα 440 χιλιόμετρα που καταλαβαίνει το οδικό μας δίκτυο και ανήκουν στη περιφέρεια με απώτερο σκοπό την ομαλή λειτουργία όλων των τομέων.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και τη προσοχή σας!
Με τη πάροδο των χρόνων παρατηρώ την στασιμότητα που επικρατεί σε πολλά έργα που ανήκουν στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εδώ και αρκετά χρόνια· έτσι, σας παρουσιάζω επιγραμματικά κάποιες από τις κεντρικές επιδιώξεις μου ως Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας Π.Ε Κιλκίς:
1. Η άμεση ολοκλήρωση του δρόμου Νέας Σάντας - Ασσήρου αποτελεί ένα ζήτημα που ταλανίζει εδώ και 13 χρόνια τον νόμο και παραμένει στάσιμο ή μάλλον ανολοκλήρωτο μέχρι και σήμερα! Όλοι μας γνωρίζουμε ότι είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον νόμο Κιλκίς και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν πρέπει να επιτρέπουμε να το θέτουν σε «δεύτερη μοίρα». Ορισμένοι εργάτες της βιομηχανικής περιοχής άλλωστε, όπως και άτομα που εργάζονται σε δημόσιες υπηρεσίες μετακινούνται καθημερινά από τη Θεσσαλονίκη προς το νόμο μας και το αντίστοιχο, ενώ παράλληλα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων των πολιτών και όχι μόνο.
2. Η ανακατασκευή της ΠΑΘΕ επίσης, είναι ένα έργο μείζονος σημασίας που δεν πρέπει να το αγνοούμε. Αποτελεί μάλιστα, τον συνδετικό μας κρίκο με παρά πολλές περιοχές των Βαλκανίων και της Περιφέρειας που προάγουν τα συμφέροντα και την ανάπτυξη του νόμου μας, ενώ ταυτόχρονα θα μας προσφέρει περισσότερη ασφάλεια σε όλες τις μετακινήσεις μας.
3. Η οριοθέτηση και διευθέτηση της κοίτης του Άξιου-Γαλλικού ποταμού για αντιπλημμυρική προστασία με αναβαθμίδες και δενδροφυτεύσεις πρόκειται να αποτελέσει ένα προληπτικό μέτρο για τυχόν κακοκαιρίες οι οποίες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν καταστροφικά προβλήμτα.
4. Η χρηματοδότηση για συντηρήσεις του οδικού δικτύου σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που αποτελούν αρμοδιότητα της περιφέρειας στον νόμο Κιλκίς ακόμη, θα αποτελέσει ένα αξιοσημείωτο ποσό για την επιδιόρθωση και συντήρηση όλων των δρόμων καθιστώντας την μετακίνηση μας ασφαλέστερη.
5. Επιπλέον, η κατασκευή μιας ασφαλούς πρόσβασης στο ΤΕΙ Κιλκίς διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο για την δικτύωση της πόλης με αυτές τις εγκαταστάσεις παρέχοντας ασφάλεια στους φοιτητές. Η κατασκευή πεζογέφυρας βέβαια, θα προσφέρει ασφαλή μετακίνηση σε όλους τους φοιτητές και το προσωπικό του ΤΕΙ Κιλκίς, ενώ παράλληλα θα μπορέσει να αποτελέσει σημαντικό έργο για την ίδρυση νέων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στην πόλη μας αξιοποιώντας και τις υπόλοιπες υποδομές που παραμένουν στην αδράνεια! Όλοι άλλωστε γνωρίζουμε πως οι φοιτητές προσδίδουν ζωή σε μία πόλη αναπτύσσοντας την τοπική οικονομία!
6. Η αξιοποίηση όλων των υδάτων του Πάικου σε άρδευση θα αποτελέσει αρωγό για όλους τους αγρότες (κυρίως τους καστανοπαραγωγούς) δίχως να δημιουργούνται προβλήματα στη ύδρευση του τόπου.
7. Η γόνιμη αξιοποίηση των εγκαταλελειμμένων γεωτρήσεων σε περιοχές που δεν υπάρχουν αρδευτικά θα έπρεπε να αποτελεί πρωτεύοντα ρόλο είτε της περιφέρειας είτε του ίδιου του δήμου! Η αξιοποίηση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα την προώθηση εναλλακτικών λύσεων καλλιέργειας δίνοντας ρεαλιστικό κίνητρο σε νέους που θέλουν να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα.
8. Συνένωση ή ανταλλαγή αγροτεμαχίων μέσω ΕΣΠΑ (εθελούσιος αναδασμός)
9. Διεκδικούμε τέλος τους πόρους και τον απαραίτητο εξοπλισμό για τα 440 χιλιόμετρα που καταλαβαίνει το οδικό μας δίκτυο και ανήκουν στη περιφέρεια με απώτερο σκοπό την ομαλή λειτουργία όλων των τομέων.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και τη προσοχή σας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.