Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Ο Βασίλης Πολυτσίνος μιλά στη Γνώμη στον Θωμά Μαρκόπουλο


Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητέ Βασίλη: Καταγωγή, Ηλικία, Οικογένεια, Επάγγελμα, Σπουδές, Πολιτική (τίτλος σου Δήμο και ΟΝΝΕΔ), Χόμπι, Ασχολίες εκτός εργασίας, Καθημερινότητα κλπ.
- Καλησπέρα, αγαπητέ Θωμά! Κατ’ αρχάς θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για αυτή τη συνέντευξη. Η καταγωγή μου είναι από τη Θεσσαλονίκη και για περισσότερα από 20 χρόνια κατοικώ στα Πεύκα του δήμου Νεάπολης-Συκεών. 

Είμαι 29 ετών, παντρεμένος, πατέρας ενός υπέροχου κοριτσιού και σε λίγους μήνες και ενός αγοριού. Τον τελευταίο χρόνο, παράλληλα, υιοθετήσαμε κι ένα σκυλάκι από το Φιλοζωικό Σωματείο του δήμου Νεάπολης-Συκεών. Σπούδασα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και τελείωσα το Τμήμα Κλασικής Φιλολογίας. 

Μπορώ μάλιστα να πω πως ήταν όνειρο ζωής. Επιπροσθέτως επιμορφώθηκα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στη συνέχεια στη Σχολική Ψυχολογία. Όσον αφορά στην πολιτική, είναι κάτι με το οποίο ασχολούμαι σε όλη την ενήλικη ζωή μου καθώς δεν είναι ίδιον του χαρακτήρα μου να μένω αμέτοχος στις εξελίξεις. 

Στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019 έθεσα τον εαυτό μου στην κρίση των πολιτών και εξελέγην στις πρώτες θέσεις του ψηφοδελτίου ως Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Πεύκων. Επιπλέον, η επομένη της εκλογής του Παύλου Μαρινάκη ως Προέδρου της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. με βρίσκει στη Γραμματεία Περιφερειακών Οργανώσεων Ελλάδας στη θέση του Υπευθύνου Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εθελοντικών Δράσεων.

Είναι οι 50-60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο;

- Μπορώ να πω με αρκετή σιγουριά, ναι. Η καθημερινή συναναστροφή με τον κόσμο, οι συζητήσεις αλλά και οι συσκέψεις μού δίνουν την εντύπωση πως αυτή η γενιά όχι απλώς είναι έτοιμη να μας δεχτεί, αλλά συνομιλεί, δέχεται και υιοθετεί τις προτάσεις μας. Βλέπουμε πως τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα νέα παιδιά επιλέγονται για θέσεις ευθύνης.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί;

- Δεν έχω παράπονο από τη δική μας γενιά. Είναι άλλωστε η γενιά που προσπαθεί να βρει ή να δημιουργήσει ευκαιρίες μέσα σε μια δύσκολη για όλους εποχή. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο έχω βαθιά εμπιστοσύνη στη νέα γενιά. Έχω εμπιστοσύνη στις προτάσεις και στις ρηξικέλευθες ιδέες τις οποίες μπορούν και μπορούμε να φέρουμε. Έχουμε χρέος να παραδώσουμε πολύ καλύτερες συνθήκες από αυτές που βρήκαμε.

Πως βίωσες και βιώνεις τον covid 19 και τα αποτελέσματα του;

- Θα σου ακουστεί περίεργο αλλά οι υποχρεώσεις στο δήμο και το χρέος που έχουμε απέναντι στους δημότες δεν μας επέτρεψαν να βιώσουμε τα αποτελέσματα που έφερε η πανδημία. Η καθημερινότητα σε προσωπικό επίπεδο άλλαξε για όλους και επηρέασε τον καθένα με διαφορετικό τρόπο. Περισσότερο μου έλλειψε η καθημερινή συναναστροφή, κυρίως με τους γονείς. Μάθαμε όμως όλοι να είμαστε λίγο πιο υπεύθυνοι.

Σου δίνω ένα τζίνι με 3 ευχές… ποιες ευχές κάνεις;

-Δελεαστική η πρότασή σου αλλά θα την προσπεράσω. Έχω μάθει στη διάρκεια της ζωής μου να αγωνίζομαι και να κερδίζω ό,τι μου αναλογεί. Ως ευχή όμως η υγεία εξακολουθεί να είναι στην πρώτη θέση. Τόσο συνηθισμένη ευχή το τελευταίο διάστημα μα συνάμα και τόσο σημαντική.

Μια θετική - ελπιδοφόρα - αισιόδοξη σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες, που σε εμπνέει.

- Για το “αύριο” θα ήθελα να επιστρέψουμε στην προηγούμενη κανονικότητα. Για να γίνει όμως αυτό οφείλουμε να προσπαθήσουμε “σήμερα”. Κι αυτή την προσωπική μου σκέψη τη συνοψίζω στο μότο που με συντροφεύει τα τελευταία χρόνια, ίσως και λόγω των κλασικών σπουδών, το οποίο είναι η καταληκτική φράση της ενδέκατης Ωδής του Ορατίου: Carpe diem quam minimum credula postero. Δηλαδή, “ Άδραξε τη μέρα. Δίνε, όσο μπορείς, πιο λίγη πίστη στο αύριο”.

Πως βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;

- Δε θα κρυφθώ. Με ενδιαφέρει η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Λατρεύω την αμεσότητα της επικοινωνίας με τους πολίτες και θέλω να πετύχω αρκετά για τον τόπο μου. Και για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται καθαρή, κριτική και στοχευμένη σκέψη και προσήλωση στο στόχο και στο έργο. Όσο θελκτική κι αν είναι η κεντρική πολιτική σκηνή, η χαρά της δημιουργίας, η συγκίνηση, η επιβράβευση που προσφέρει η Αυτοδιοίκηση είναι ασύγκριτες.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.