Δελτίο τύπου ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς
Φαντασία, δημιουργία, έκφραση
Τα τμήματα καλλιτεχνικής παιδείας της ΤΕΧΝΗΣ ξεκινούν
Καθαρίσαμε, ξεσκονίσαμε, αερίσαμε και απολυμάναμε τηρώντας τα πρωτόκολλα που προβλέπει η νομοθεσία για τον covid 19 και είμαστε έτοιμοι να σας υποδεχθούμε.
Επιθυμία μας είναι να μείνουμε σταθεροί στις αξίες και τους στόχους μας με σωστή ενημέρωση, σεβασμό στα απαραίτητα για την πρόληψη μέτρα αλλά χωρίς άσκοπο φόβο.
Η ζωή συνεχίζεται, θέλουμε να είμαστε ενεργοί, θέλουμε να συμμετέχουμε .
Τα τμήματα καλλιτεχνικής παιδείας της Τέχνης φέτος ξεκινούν από τον Σεπτέμβρη (πλην του τμήματος του Νικόλα Μπλιάτκα) και σας περιμένουν να έλθετε και να αξιοποιήσετε δημιουργικά το χρόνο σας, ζωγραφίζοντας, χορεύοντας, αγιογραφώντας, κατασκευάζοντας, παίζοντας θέατρο ή μουσική.
Τα τμήματα είναι ποικίλα και ενδιαφέροντα.
-Τμήμα ζωγραφικής, κατασκευών, από 8 ετών και άνω
-Τμήμα αγιογραφίας, από 15 ετών και άνω
-Τμήμα εκμάθησης πιάνου και αρμονίου, από 7 ετών και άνω
-Τμήμα χορού latin για ενήλικες
-Τμήμα χορού swing για ενήλικες
-Τμήμα χορού salsa και αργεντίνικο tango για ενήλικες
-Τμήμα θεατρικού παιχνιδιού από 5 έως 12 ετών
-Τμήμα υποκριτικής, από 16 ετών και άνω
-Τμήμα μουσικοκινητικής αγωγής ως προοίμιο του τμήματος μπαλέτου, από 3,5 έως 5,5 ετών
-Τμήμα κλασικού μπαλέτου από 6 έως 8 ετών
-Τμήμα κλασικού μπαλέτου από 9 έως 11 ετών και
-Τμήμα κλασικού μπαλέτου από 12 έως και 17 ετών
Θα είναι μεγάλη μας χαρά να συνυπάρξουμε καλλιτεχνικά στην Τέχνη που φροντίσαμε με αγάπη.
Σας ευχαριστούμε που μας στηρίζετε, σας ευχαριστούμε που μας εμπιστεύεστε τόσα χρόνια και ανυπομονούμε να ξαναβρεθούμε. Έστω και με ειδικές συνθήκες, με μάσκες και αντισηπτικά.
Εγγραφές: από Δευτέρα 24 Αυγούστου και κάθε Δευτέρα έως Παρασκευή, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20) και τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 ή στο mail της Τέχνης texni-kilkis@hotmail.gr.
Και για αυτή την ιδιαίτερη χρονιά το Διοικητικό Συμβούλιο της Μ.Κ.Ε. ΤΕΧΝΗ Κιλκίς προτείνει εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές δράσεις για παιδιά και ενήλικες.
Καθαρίσαμε, ξεσκονίσαμε, αερίσαμε και απολυμάναμε τηρώντας τα πρωτόκολλα που προβλέπει η νομοθεσία για τον covid 19 και είμαστε έτοιμοι να σας υποδεχθούμε.
Επιθυμία μας είναι να μείνουμε σταθεροί στις αξίες και τους στόχους μας με σωστή ενημέρωση, σεβασμό στα απαραίτητα για την πρόληψη μέτρα αλλά χωρίς άσκοπο φόβο.
Η ζωή συνεχίζεται, θέλουμε να είμαστε ενεργοί, θέλουμε να συμμετέχουμε .
Τα τμήματα καλλιτεχνικής παιδείας της Τέχνης φέτος ξεκινούν από τον Σεπτέμβρη (πλην του τμήματος του Νικόλα Μπλιάτκα) και σας περιμένουν να έλθετε και να αξιοποιήσετε δημιουργικά το χρόνο σας, ζωγραφίζοντας, χορεύοντας, αγιογραφώντας, κατασκευάζοντας, παίζοντας θέατρο ή μουσική.
Τα τμήματα είναι ποικίλα και ενδιαφέροντα.
-Τμήμα ζωγραφικής, κατασκευών, από 8 ετών και άνω
-Τμήμα αγιογραφίας, από 15 ετών και άνω
-Τμήμα εκμάθησης πιάνου και αρμονίου, από 7 ετών και άνω
-Τμήμα χορού latin για ενήλικες
-Τμήμα χορού swing για ενήλικες
-Τμήμα χορού salsa και αργεντίνικο tango για ενήλικες
-Τμήμα θεατρικού παιχνιδιού από 5 έως 12 ετών
-Τμήμα υποκριτικής, από 16 ετών και άνω
-Τμήμα μουσικοκινητικής αγωγής ως προοίμιο του τμήματος μπαλέτου, από 3,5 έως 5,5 ετών
-Τμήμα κλασικού μπαλέτου από 6 έως 8 ετών
-Τμήμα κλασικού μπαλέτου από 9 έως 11 ετών και
-Τμήμα κλασικού μπαλέτου από 12 έως και 17 ετών
Θα είναι μεγάλη μας χαρά να συνυπάρξουμε καλλιτεχνικά στην Τέχνη που φροντίσαμε με αγάπη.
Σας ευχαριστούμε που μας στηρίζετε, σας ευχαριστούμε που μας εμπιστεύεστε τόσα χρόνια και ανυπομονούμε να ξαναβρεθούμε. Έστω και με ειδικές συνθήκες, με μάσκες και αντισηπτικά.
Εγγραφές: από Δευτέρα 24 Αυγούστου και κάθε Δευτέρα έως Παρασκευή, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20) και τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 ή στο mail της Τέχνης texni-kilkis@hotmail.gr.
Νέο τμήμα χορού στην Τέχνη: Αργεντίνικο Τάγκο-ο πιο ερωτικός χορός και Σάλσα – ένα «μείγμα μπαχαρικών για σάλτσα»
Οι λάτρεις του tango και της salsa μπορούν να απολαύσουν τα ωραιότερα μαθήματα με τον μοναδικό και ταλαντούχο χορευτή Κωνσταντίνο!
Το πάθος και το μπρίο βρήκαν την έκφραση τους στην αίθουσα χορού της ΤΕΧΝΗΣ.
Άλλωστε όσοι αγαπούν το χορό είναι σχεδόν αδύνατο να μη γοητεύονται έστω και λίγο από την εικόνα ενός ζευγαριού που χορεύει αργεντίνικο τάνγκο, το χορό του ερωτισμού, του αισθησιασμού, αλλά και της απλότητας. Του χορού που γεννήθηκε στις λαϊκές γειτονιές του Μπουένος Άιρες και του Μοντεβιδέο κατά τα τέλη του 19ου αιώνα, ως αποτέλεσμα συγκερασμού αφρικανικών και ευρωπαϊκών στοιχείων που προέρχονταν από την έντονη μεταναστευτικότητα εκείνης της περιόδου.
Σε ηλικία 10 ετών εισήχθη στην Κρατική Σχολή Χορού του Πόζναν, απ’ όπου και αποφοίτησε ως διπλωματούχος χορευτής και δάσκαλος χορού, μετά από σπουδές εννέα ετών. Προσελήφθη στην όπερα του Βρότσλαφ ως σολίστ, όπου και εργάστηκε δύο χρόνια, χορεύοντας κλασικό και σύγχρονο ρεπερτόριο.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως σολίστ για οκτώ χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Αρχικά στο χοροθέατρο “Αέναο” και αργότερα στο Χοροθέατρο Θεσσαλονίκης, όπου συνεργάστηκε με χορογράφους από την Ελλάδα και την Ευρώπη, κυρίως σε νεοκλασικές και σύγχρονες παραστάσεις.
Επίσης, εργάστηκε για ένα διάστημα στην όπερα του Γκέλσεν Κίρχεν στη Γερμανία.
Από το 1994 διδάσκει ως καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού “Εμμέλεια”, με την οποία έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εντός και εκτός Ελλάδας: στην Ιταλία, “Biennale νέων καλλιτεχνών - Τορίνο, 1997”, στην Κύπρο για το δήμο Λεμεσού, στη Ρωσία για τον απόδημο ελληνισμό του Καυκάσου, καθώς και σε παραστάσεις που διοργάνωσαν το Υπουργείο Εξωτερικών και τα “Δημήτρια”. Ακόμη, έχει διδάξει σε Ανώτερες Δραματικές Σχολές.
Έχει χορογραφήσει για το Κ.Θ.Β.Ε., για μιούζικαλ και άλλες θεατρικές παραστάσεις όπως “Μποστ-Φαύστα”, “Γενικός γραμματέας” του Καπετανάκη, “Όπερα της πεντάρας”.
Το 1997 παίρνει χορογραφική διάκριση στο διαγωνισμό της Ραλλού Μάνου Δήμου Αθηναίων.
Συνεργάστηκε με τον G. Bregovic στην πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη το 1997, και χόρεψε γι’ αυτόν στο Άρχους της Δανίας το 1999 και στο Παλέρμο της Ιταλίας το 2000.
Τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2001 συμμετείχε σε μία σειρά παραστάσεων που διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, χορεύοντας το ρόλο του “άνδρα” στην όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, στα πλαίσια των “Δημητρίων”.
Έχει χορέψει σε πολλά μπαλέτα, όπως: “Ιεροτελεστία της Άνοιξης” του Ι. Στραβίνσκι, “Εικαστικά παιχνίδια” του Ρ. Σούμαν, “Μάγκριτ” του Σ. Προκόφιεφ, “Ρωμιοσύνη” σε μουσική του Μ. Θεοδωράκη και πολλά άλλα.
Συνεργασίες με το ΚΘΒΕ
. Ο γενικός γραμματεύς / Καπετανάκης Ηλίας (Συγγραφέας) / Βασιλικιώτη Έρση (Σκηνοθεσία) - Θέατρο Δάσους (02/07/1999)
[Χορογραφία]
Το πάθος και το μπρίο βρήκαν την έκφραση τους στην αίθουσα χορού της ΤΕΧΝΗΣ.
Άλλωστε όσοι αγαπούν το χορό είναι σχεδόν αδύνατο να μη γοητεύονται έστω και λίγο από την εικόνα ενός ζευγαριού που χορεύει αργεντίνικο τάνγκο, το χορό του ερωτισμού, του αισθησιασμού, αλλά και της απλότητας. Του χορού που γεννήθηκε στις λαϊκές γειτονιές του Μπουένος Άιρες και του Μοντεβιδέο κατά τα τέλη του 19ου αιώνα, ως αποτέλεσμα συγκερασμού αφρικανικών και ευρωπαϊκών στοιχείων που προέρχονταν από την έντονη μεταναστευτικότητα εκείνης της περιόδου.
Παράλληλα με την πολιτιστική ανάμιξη, οι διάφορες πολιτικές αναταραχές που συνέβαιναν στην Αργεντινή, σταδιακά ζύμωσαν και εξέλιξαν το μουσικοχορευτικό είδος του τάνγκο, μέσα από το οποίο, οι χορευτές δεν εκτελούν μόνο βήματα, αλλά εκφράζουν τα έντονα βιώματά τους. Το τάγκο λοιπόν είναι ένα αυτοσχέδιο ‘περπάτημα’ μεταξύ καβαλιέρου- tanguero και ντάμας-tanguera υπό τη μουσική υπόκρουση οργάνων όπως το φλάουτο, το βιολί, η κιθάρα και το μπατονεόν.
Tο βέβαιο είναι ότι η διαδραστική διαδικασία στην οποία εμπλέκονται οι χορευτές τάγκο αναπτύσσει ένα συναίσθημα που δύσκολα περιγράφεται με λόγια. Το τάγκο ξετρελαίνει, είναι ένα παιχνίδι που δοκιμάζει τις αντοχές μας, ένα παιχνίδι με διαφορετικές δυνάμεις. Είναι εκλεπτυσμένο και μας διδάσκει τη λεπτότητα στη συμπεριφορά μας.
Η Salsa , από την άλλη, είναι από τους πλέον δημοφιλής χορούς και έχει κατακτήσει τις καρδιές των χορευτών παγκοσμίως.
Η προέλευση της είναι από την Κούβα όπου αφρικανοί σκλάβοι χρησιμοποιούσαν το χορό και τη μουσική ως τρόπο έκφρασης των πολιτισμικών τους εθίμων.
Με την μεταφορά των αφρικανών σκλάβων στην Αμερική από Ευρωπαίους, μεγάλο μέρος του εγχώριου πληθυσμού ήρθε σε επαφή με την μουσική των σκλάβων, η οποία έγινε πολύ δημοφιλής.
Η διαμόρφωση της Salsa, αλλά και η ονομασία της προέρχονται από τη Νέα Υόρκη.
Ως χορός, αλλά και ως μουσική προέκυψε το 1960 από τον συνδυασμό πολλών latin και freestyle χορών και πήρε το όνομά της από την ισπανική λέξη Salsa που σημαίνει «μείγμα μπαχαρικών για σάλτσα».
Για πολλούς δεν είναι χορός είναι τρόπος ζωής, μια μουσική ...απερίγραπτη... που σε αιχμαλωτίζει, σε κάνει να θέλεις να χορεύεις, να εκφράζεσαι, να δημιουργείς, να αυτοσχεδιάζεις.
Στα δύο αυτά εξαιρετικά είδη χορού λοιπόν θα μας μυήσει ένας εκ των πλέον χαρισματικών χορευτών, ο Κωνσταντίνος, καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Ο Κωνσταντίνος γεννήθηκε στο Βρότσλαφ της Πολωνίας.
Tο βέβαιο είναι ότι η διαδραστική διαδικασία στην οποία εμπλέκονται οι χορευτές τάγκο αναπτύσσει ένα συναίσθημα που δύσκολα περιγράφεται με λόγια. Το τάγκο ξετρελαίνει, είναι ένα παιχνίδι που δοκιμάζει τις αντοχές μας, ένα παιχνίδι με διαφορετικές δυνάμεις. Είναι εκλεπτυσμένο και μας διδάσκει τη λεπτότητα στη συμπεριφορά μας.
Η Salsa , από την άλλη, είναι από τους πλέον δημοφιλής χορούς και έχει κατακτήσει τις καρδιές των χορευτών παγκοσμίως.
Η προέλευση της είναι από την Κούβα όπου αφρικανοί σκλάβοι χρησιμοποιούσαν το χορό και τη μουσική ως τρόπο έκφρασης των πολιτισμικών τους εθίμων.
Με την μεταφορά των αφρικανών σκλάβων στην Αμερική από Ευρωπαίους, μεγάλο μέρος του εγχώριου πληθυσμού ήρθε σε επαφή με την μουσική των σκλάβων, η οποία έγινε πολύ δημοφιλής.
Η διαμόρφωση της Salsa, αλλά και η ονομασία της προέρχονται από τη Νέα Υόρκη.
Ως χορός, αλλά και ως μουσική προέκυψε το 1960 από τον συνδυασμό πολλών latin και freestyle χορών και πήρε το όνομά της από την ισπανική λέξη Salsa που σημαίνει «μείγμα μπαχαρικών για σάλτσα».
Για πολλούς δεν είναι χορός είναι τρόπος ζωής, μια μουσική ...απερίγραπτη... που σε αιχμαλωτίζει, σε κάνει να θέλεις να χορεύεις, να εκφράζεσαι, να δημιουργείς, να αυτοσχεδιάζεις.
Στα δύο αυτά εξαιρετικά είδη χορού λοιπόν θα μας μυήσει ένας εκ των πλέον χαρισματικών χορευτών, ο Κωνσταντίνος, καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Ο Κωνσταντίνος γεννήθηκε στο Βρότσλαφ της Πολωνίας.
Σε ηλικία 10 ετών εισήχθη στην Κρατική Σχολή Χορού του Πόζναν, απ’ όπου και αποφοίτησε ως διπλωματούχος χορευτής και δάσκαλος χορού, μετά από σπουδές εννέα ετών. Προσελήφθη στην όπερα του Βρότσλαφ ως σολίστ, όπου και εργάστηκε δύο χρόνια, χορεύοντας κλασικό και σύγχρονο ρεπερτόριο.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως σολίστ για οκτώ χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Αρχικά στο χοροθέατρο “Αέναο” και αργότερα στο Χοροθέατρο Θεσσαλονίκης, όπου συνεργάστηκε με χορογράφους από την Ελλάδα και την Ευρώπη, κυρίως σε νεοκλασικές και σύγχρονες παραστάσεις.
Επίσης, εργάστηκε για ένα διάστημα στην όπερα του Γκέλσεν Κίρχεν στη Γερμανία.
Από το 1994 διδάσκει ως καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού “Εμμέλεια”, με την οποία έχει συμμετάσχει σε παραστάσεις εντός και εκτός Ελλάδας: στην Ιταλία, “Biennale νέων καλλιτεχνών - Τορίνο, 1997”, στην Κύπρο για το δήμο Λεμεσού, στη Ρωσία για τον απόδημο ελληνισμό του Καυκάσου, καθώς και σε παραστάσεις που διοργάνωσαν το Υπουργείο Εξωτερικών και τα “Δημήτρια”. Ακόμη, έχει διδάξει σε Ανώτερες Δραματικές Σχολές.
Έχει χορογραφήσει για το Κ.Θ.Β.Ε., για μιούζικαλ και άλλες θεατρικές παραστάσεις όπως “Μποστ-Φαύστα”, “Γενικός γραμματέας” του Καπετανάκη, “Όπερα της πεντάρας”.
Το 1997 παίρνει χορογραφική διάκριση στο διαγωνισμό της Ραλλού Μάνου Δήμου Αθηναίων.
Συνεργάστηκε με τον G. Bregovic στην πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη το 1997, και χόρεψε γι’ αυτόν στο Άρχους της Δανίας το 1999 και στο Παλέρμο της Ιταλίας το 2000.
Τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2001 συμμετείχε σε μία σειρά παραστάσεων που διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, χορεύοντας το ρόλο του “άνδρα” στην όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, στα πλαίσια των “Δημητρίων”.
Έχει χορέψει σε πολλά μπαλέτα, όπως: “Ιεροτελεστία της Άνοιξης” του Ι. Στραβίνσκι, “Εικαστικά παιχνίδια” του Ρ. Σούμαν, “Μάγκριτ” του Σ. Προκόφιεφ, “Ρωμιοσύνη” σε μουσική του Μ. Θεοδωράκη και πολλά άλλα.
Συνεργασίες με το ΚΘΒΕ
. Ο γενικός γραμματεύς / Καπετανάκης Ηλίας (Συγγραφέας) / Βασιλικιώτη Έρση (Σκηνοθεσία) - Θέατρο Δάσους (02/07/1999)
[Χορογραφία]
. Έξι λαϊκές ζωγραφιές/ Πιθοπρακτά/ Το καταραμένο φίδι / Μάνου Ραλλού (Χορογραφία) - Βασιλικό Θέατρο (17/04/1994)
[Χορευτής]
[Χορευτής]
. Φαύστα / Μποστ (Μποσταντζόγλου Μέντης) (Συγγραφέας) / Μαργαρίτης Γιάννης (Σκηνοθεσία) - Βασιλικό Θέατρο (23/01/1993)
[Χορογραφία]
[Χορογραφία]
. Χρονικό μιας απλής ιστορίας/ Ψαλμοί / Βενκλέρ Ζαν (Χορογραφία) - Θεσσαλονίκη, Θέατρο Κήπου (28/06/1992)
[Χορευτής]
[Χορευτής]
. Οι τρεις σωματοφύλακες / Λομμέλ Ντανιέλ (Χορογραφία) - Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών - Κεντρική Σκηνή (25/12/1987)
[Χορευτής]
[Χορευτής]
. Το πλοίο των τρελών / Λομμέλ Ντανιέλ (Χορογραφία) - Εταιρεία Μακεδονικών
[Χορευτής]
Εγγραφές: Δευτέρα έως Παρασκευή, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20), τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Θα έρθεις μαζί μας;
Θα λάβουμε όλα τα απαραίτητα και προβλεπόμενα μέτρα για την ασφάλεια των μελών και φίλων της Τέχνης.
[Χορευτής]
Εγγραφές: Δευτέρα έως Παρασκευή, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20), τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Θα έρθεις μαζί μας;
Θα λάβουμε όλα τα απαραίτητα και προβλεπόμενα μέτρα για την ασφάλεια των μελών και φίλων της Τέχνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.