Δελτίο τύπου Νομαρχιακής Διοικούσας Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας νομού Κιλκίς
Σε έκτακτες συνθήκες και με ένα ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων κατάφερε να εγκαινιάσει την εξ αποστάσεως διδασκαλία, εντάσσοντας στην εκπαιδευτική διαδικασία νέα εργαλεία και αναβαθμίζοντας υφιστάμενα.
Το εκπαιδευτικό δυναμικό της πατρίδας μας έχει στη διάθεση του, τις τρεις μορφές της εξ αποστάσεως διδασκαλίας: τη Σύγχρονη, την Ασύγχρονη και την Εκπαιδευτική τηλεόραση:
Όλα τα λύκεια και τα γυμνάσια της χώρας καλύπτονται πλέον μέσω της Σύγχρονης (ζωντανής) εξ αποστάσεως διδασκαλίας, ενώ ολοκληρώνεται και η ένταξη των δημοτικών σχολείων.
Αναφορικά με την Ασύγχρονη και τη χρήση του πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού του Υπουργείου, ο αριθμός των χρηστών-μαθητών έχει ξεπεράσει τους 700.000 και των χρηστών-εκπαιδευτικών τους 166.000, ενώ εκπαιδευτικά εργαλεία όπως «Φωτόδεντρο» και E-Books έχουν συγκεντρώσει πάνω από 3 εκατομμύρια επισκέψεις.
Αναφορικά με την Εκπαιδευτική τηλεόραση, από τη Δευτέρα 30/3/2020 και καθημερινά στις 10πμ από την συχνότητα της ΕΡΤ2, οι μαθητές του δημοτικού έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν μαθήματα τηλε-εκπαίδευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το «πρώτο κουδούνι» της νέας εκπαιδευτικής εκπομπής έκανε ρεκόρ τηλεθέασης, με:
51,2% στους μαθητές (το παρακολούθησαν περισσότερα από 125.000 παιδιά του δημοτικού σχολείου)
11,2% στο γενικό κοινό, πράγμα που σημαίνει ότι το πρόγραμμα το παρακολούθησαν χιλιάδες μεγάλοι.
Είναι ενδεικτικό ότι στους άνδρες ηλικίας 25-44 η μέση τηλεθέαση έφτασε στο 28,7% και στις γυναίκες το 15,5%, ενώ το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας –έστω για ένα λεπτό- το παρακολούθησαν 588.313 πολίτες.
Φέρνουμε εις πέρας, βήμα-βήμα, μέρα-μέρα ένα πρωτοποριακό για τη χώρα μας εγχείρημα. Ταυτόχρονα θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση, ωστόσο διατηρεί στενή την επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με την εκπαιδευτική διαδικασία.
Το εκπαιδευτικό δυναμικό της πατρίδας μας έχει στη διάθεση του, τις τρεις μορφές της εξ αποστάσεως διδασκαλίας: τη Σύγχρονη, την Ασύγχρονη και την Εκπαιδευτική τηλεόραση:
Όλα τα λύκεια και τα γυμνάσια της χώρας καλύπτονται πλέον μέσω της Σύγχρονης (ζωντανής) εξ αποστάσεως διδασκαλίας, ενώ ολοκληρώνεται και η ένταξη των δημοτικών σχολείων.
Αναφορικά με την Ασύγχρονη και τη χρήση του πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού του Υπουργείου, ο αριθμός των χρηστών-μαθητών έχει ξεπεράσει τους 700.000 και των χρηστών-εκπαιδευτικών τους 166.000, ενώ εκπαιδευτικά εργαλεία όπως «Φωτόδεντρο» και E-Books έχουν συγκεντρώσει πάνω από 3 εκατομμύρια επισκέψεις.
Αναφορικά με την Εκπαιδευτική τηλεόραση, από τη Δευτέρα 30/3/2020 και καθημερινά στις 10πμ από την συχνότητα της ΕΡΤ2, οι μαθητές του δημοτικού έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν μαθήματα τηλε-εκπαίδευσης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το «πρώτο κουδούνι» της νέας εκπαιδευτικής εκπομπής έκανε ρεκόρ τηλεθέασης, με:
51,2% στους μαθητές (το παρακολούθησαν περισσότερα από 125.000 παιδιά του δημοτικού σχολείου)
11,2% στο γενικό κοινό, πράγμα που σημαίνει ότι το πρόγραμμα το παρακολούθησαν χιλιάδες μεγάλοι.
Είναι ενδεικτικό ότι στους άνδρες ηλικίας 25-44 η μέση τηλεθέαση έφτασε στο 28,7% και στις γυναίκες το 15,5%, ενώ το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας –έστω για ένα λεπτό- το παρακολούθησαν 588.313 πολίτες.
Φέρνουμε εις πέρας, βήμα-βήμα, μέρα-μέρα ένα πρωτοποριακό για τη χώρα μας εγχείρημα. Ταυτόχρονα θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης εκπαίδευση, ωστόσο διατηρεί στενή την επαφή μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών με την εκπαιδευτική διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.