Στις 6 και 7 Δεκεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε φέτος η 8η Λογοτεχνική Σκηνή, μια συνάντηση για την τέχνη, στη Θεσσαλονίκη. Η εν λόγω εκδήλωση διοργανώθηκε από το λογοτεχνικό περιοδικό “Εντευκτήριο” και το Δήμο Θεσσαλονίκη και έλαβε χώρα στο Δημοτικό θέατρο Άνετον. Η Λογοτεχνική Σκηνή δημιουργήθηκε από τον Γιώργο Κορδομενίδη το 2012.
Μέχρι τώρα, περί τους 130 συγγραφείς από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό (Κύπρο, Βουλγαρία, Σουηδία, Τουρκία), μουσικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί και χορευτές, έχουν πάρει μέρος σ' αυτήν την ιδιαίτερη και “πολύχρωμη” γιορτή της λογοτεχνίας. Καλλιτεχνικός σύμβουλος της Λογοτεχνικής Σκηνής είναι ο Τέλλος Φίλης ενώ η φωτογράφιση της βραδιάς έγινε από την Ιωάννα Φωτιάδου.
Στη φετινή Λογοτεχνική Σκηνή, τιμή για τον τόπο μας, αποτέλεσε η συμμετοχή της κιλκισιώτισσα ποιήτριας Έλλης Φρεγγίδου, την οποία και παρουσίασε η ομότεχνή της Αλεξάνδρα Μπακονίκα. Η Έλλη Φρεγγίδου απήγγειλε ποιήματα από την τελευταία της ποιητική συλλογή “Παύση τετάρτου” (2018, εκδόσεις Κέδρος), αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις στο παρευρισκόμενο κοινό.
Στη φετινή Λογοτεχνική Σκηνή, τιμή για τον τόπο μας, αποτέλεσε η συμμετοχή της κιλκισιώτισσα ποιήτριας Έλλης Φρεγγίδου, την οποία και παρουσίασε η ομότεχνή της Αλεξάνδρα Μπακονίκα. Η Έλλη Φρεγγίδου απήγγειλε ποιήματα από την τελευταία της ποιητική συλλογή “Παύση τετάρτου” (2018, εκδόσεις Κέδρος), αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις στο παρευρισκόμενο κοινό.
Να θυμίσουμε ότι η συλλογή “Παύση τετάρτου” έλαβε το Α' Βραβείο του 21ου Πανελλήνιου Ποιητικού Διαγωνισμού «Κούρος Ευρωπού» της Μακεδονικής Καλλιτεχνικής Εταιρίας ΤΕΧΝΗ του Κιλκίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.