Δελτίο τύπου Τομεακής Επιτροπής Κιλκίς του ΚΚΕ
Η κυβέρνηση της ΝΔ, ακολουθώντας τα χνάρια της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, επιβεβαιώνει καθημερινά ότι αντιμετωπίζει τα σχολεία ως επιχειρήσεις και τους μαθητές ως αριθμούς και κόστος, υποβαθμίζοντας τη μόρφωση των μαθητών.
Αφού «αποφάσισε» να απαντήσει ένα μήνα μετά την ερώτηση που κατέθεσε το ΚΚΕ σχετικά με τη μη έγκριση λειτουργίας των Ολιγομελών Τμημάτων Προσανατολισμού στο Κιλκίς, με προκλητικό τρόπο σημειώνει ότι δεν εγκρίνει τη λειτουργία τους γιατί:
(α) δεν υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός μαθητών,
(β) δεν υπάρχει ο αναγκαίος και απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών για την απρόσκοπτη λειτουργία τους και
(γ) δεν είναι δυσχερής η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ΓΕΛ.
Επίσης, σε δεύτερη ερώτηση του ΚΚΕ, για τα κενά στα σχολεία του Κιλκίς, η Κυβέρνηση απαντάει ότι «εξετάζει την προοπτική διορισμού μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής και τα συγκεκριμένα δημοσιονομικά περιθώρια».
Αφού «αποφάσισε» να απαντήσει ένα μήνα μετά την ερώτηση που κατέθεσε το ΚΚΕ σχετικά με τη μη έγκριση λειτουργίας των Ολιγομελών Τμημάτων Προσανατολισμού στο Κιλκίς, με προκλητικό τρόπο σημειώνει ότι δεν εγκρίνει τη λειτουργία τους γιατί:
(α) δεν υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός μαθητών,
(β) δεν υπάρχει ο αναγκαίος και απαραίτητος αριθμός εκπαιδευτικών για την απρόσκοπτη λειτουργία τους και
(γ) δεν είναι δυσχερής η μετακίνηση των μαθητών σε άλλο ΓΕΛ.
Επίσης, σε δεύτερη ερώτηση του ΚΚΕ, για τα κενά στα σχολεία του Κιλκίς, η Κυβέρνηση απαντάει ότι «εξετάζει την προοπτική διορισμού μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού λαμβάνοντας υπόψη τα δημογραφικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής και τα συγκεκριμένα δημοσιονομικά περιθώρια».
Τι παραδέχεται, δηλαδή, η κυβέρνηση; Ότι, όντως, οι μαθητές λογαριάζονται ως αριθμοί και ως κόστος. Ειδικά στα χωριά και στην επαρχία που είναι λιγότεροι οι μαθητές στην πραγματικότητα δεν πρόκειται να προσλάβει τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς.
Με λίγα λόγια η Κυβέρνηση της ΝΔ «πετάει στον κάλαθο των αχρήστων» τις επιλογές και τα όνειρα των μαθητών του Κιλκίς, δεν λογαριάζει τα έξοδα που έχουν κάνει τόσα χρόνια οι οικογένειές τους, δεν λαμβάνει υπόψη το παιδαγωγικό περιβάλλον ώστε οι μαθητές απρόσκοπτα να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Αλήθεια:
Δεν είναι δυσμενής η καθημερινή μετακίνηση ακόμα και μέχρι 30 χλμ. και το χάσιμο πολλών ωρών από τους μαθητές μέσα στα λεωφορεία;
Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών δεν έχει ευθύνη η ίδια η κυβέρνηση; Γιατί δεν προσλαμβάνει σήμερα όσους είναι απαραίτητοι;
Η επιλογή έστω και ενός μαθητή δεν μετράει για την κυβέρνηση; Δεν αποτελεί δικαίωμα κάθε μαθητή κάνει την επιλογή που επιθυμεί;
Την ίδια ώρα τα κυβερνητικά στελέχη, αλλά και στελέχη άλλων αστικών πολιτικών κομμάτων στο Κιλκίς, παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών, μιας και ενώ γνώριζαν τη στάση της Κυβέρνησης, καθησύχαζαν και προσπαθούσαν να κάμψουν τις αντιδράσεις τους.
Η Κυβέρνηση έχει σοβαρές ευθύνες, όχι μόνο γιατί βάζει εμπόδια στη μόρφωση και την πραγματοποίηση των επιλογών των μαθητών, αλλά και γιατίυποβαθμίζει μ’ αυτό τον τρόπο τα σχολεία των χωριών του νομού, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις σταδιακά να συρρικνωθούν, ακόμα και να κλείσουν. Τόσο μεγάλο είναι το ενδιαφέρον της ΝΔ για τη νεολαία και την επαρχία.
Την ίδια ώρα, βέβαια, που καθυστερεί προκλητικά να πάρει απόφαση και να λειτουργήσει τα ολιγομελή τμήματα των τριών ΓΕΛ του νομού και να κάνει προσλήψεις εκπαιδευτικών, τρέχει να υλοποιήσει τις απαιτήσεις των βιομηχάνων της περιοχής, όπως έκανε και ο προκάτοχός της, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή είναι η πραγματική τους στάση. Για τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων «στέκονται προσοχή», για τις ανάγκες, όμως, των λαϊκών οικογενειών και των παιδιών τους αδιαφορούν.
Τώρα είναι που χρειάζεται να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η διεκδίκηση. Στις αποφάσεις αρκετών Σωματείων και Φορέων του νομού και σ’ αυτές του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς και αρκετών Τοπικών Συμβουλίων της ΔΕ Ευρωπού, να προστεθούν και άλλες αποφάσεις και δράσεις για να εκφράσουν την διαφωνία τους με τις κυβερνητικές αποφάσεις και τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των μαθητών, ώστε η Κυβέρνηση να πάρει την απόφαση να λειτουργήσουν εδώ και τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα στο νομό Κιλκίς και να κάνει όσες προσλήψεις εκπαιδευτικών είναι αναγκαίες.
Στη σημερινή εποχή υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να έχουν όλοι οι μαθητές ένα σύγχρονο σχολείο που να ικανοποιεί τις μορφωτικές τους ανάγκες. Αυτό που απαγορεύει αυτή την προοπτική είναι το γεγονός ότι το κίνητρο στην οικονομία, άρα και στην πολιτική, είναι η κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και όχι οι ανάγκες του λαού. Αυτό χρειάζεται να αλλάξει, ώστε οι εργαζόμενοι και η νεολαία να απολαμβάνουν τον πλούτο που παράγεται, να απολαμβάνουν τα αποτελέσματα της επιστημονικής και τεχνολογικής ανάπτυξης.
Με λίγα λόγια η Κυβέρνηση της ΝΔ «πετάει στον κάλαθο των αχρήστων» τις επιλογές και τα όνειρα των μαθητών του Κιλκίς, δεν λογαριάζει τα έξοδα που έχουν κάνει τόσα χρόνια οι οικογένειές τους, δεν λαμβάνει υπόψη το παιδαγωγικό περιβάλλον ώστε οι μαθητές απρόσκοπτα να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Αλήθεια:
Δεν είναι δυσμενής η καθημερινή μετακίνηση ακόμα και μέχρι 30 χλμ. και το χάσιμο πολλών ωρών από τους μαθητές μέσα στα λεωφορεία;
Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών δεν έχει ευθύνη η ίδια η κυβέρνηση; Γιατί δεν προσλαμβάνει σήμερα όσους είναι απαραίτητοι;
Η επιλογή έστω και ενός μαθητή δεν μετράει για την κυβέρνηση; Δεν αποτελεί δικαίωμα κάθε μαθητή κάνει την επιλογή που επιθυμεί;
Την ίδια ώρα τα κυβερνητικά στελέχη, αλλά και στελέχη άλλων αστικών πολιτικών κομμάτων στο Κιλκίς, παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών, μιας και ενώ γνώριζαν τη στάση της Κυβέρνησης, καθησύχαζαν και προσπαθούσαν να κάμψουν τις αντιδράσεις τους.
Η Κυβέρνηση έχει σοβαρές ευθύνες, όχι μόνο γιατί βάζει εμπόδια στη μόρφωση και την πραγματοποίηση των επιλογών των μαθητών, αλλά και γιατίυποβαθμίζει μ’ αυτό τον τρόπο τα σχολεία των χωριών του νομού, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις σταδιακά να συρρικνωθούν, ακόμα και να κλείσουν. Τόσο μεγάλο είναι το ενδιαφέρον της ΝΔ για τη νεολαία και την επαρχία.
Την ίδια ώρα, βέβαια, που καθυστερεί προκλητικά να πάρει απόφαση και να λειτουργήσει τα ολιγομελή τμήματα των τριών ΓΕΛ του νομού και να κάνει προσλήψεις εκπαιδευτικών, τρέχει να υλοποιήσει τις απαιτήσεις των βιομηχάνων της περιοχής, όπως έκανε και ο προκάτοχός της, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή είναι η πραγματική τους στάση. Για τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων «στέκονται προσοχή», για τις ανάγκες, όμως, των λαϊκών οικογενειών και των παιδιών τους αδιαφορούν.
Τώρα είναι που χρειάζεται να δυναμώσει ακόμα περισσότερο η διεκδίκηση. Στις αποφάσεις αρκετών Σωματείων και Φορέων του νομού και σ’ αυτές του Δημοτικού Συμβουλίου Κιλκίς και αρκετών Τοπικών Συμβουλίων της ΔΕ Ευρωπού, να προστεθούν και άλλες αποφάσεις και δράσεις για να εκφράσουν την διαφωνία τους με τις κυβερνητικές αποφάσεις και τη συμπαράστασή τους στον αγώνα των μαθητών, ώστε η Κυβέρνηση να πάρει την απόφαση να λειτουργήσουν εδώ και τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα στο νομό Κιλκίς και να κάνει όσες προσλήψεις εκπαιδευτικών είναι αναγκαίες.
Στη σημερινή εποχή υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να έχουν όλοι οι μαθητές ένα σύγχρονο σχολείο που να ικανοποιεί τις μορφωτικές τους ανάγκες. Αυτό που απαγορεύει αυτή την προοπτική είναι το γεγονός ότι το κίνητρο στην οικονομία, άρα και στην πολιτική, είναι η κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και όχι οι ανάγκες του λαού. Αυτό χρειάζεται να αλλάξει, ώστε οι εργαζόμενοι και η νεολαία να απολαμβάνουν τον πλούτο που παράγεται, να απολαμβάνουν τα αποτελέσματα της επιστημονικής και τεχνολογικής ανάπτυξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.