Ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια θα κάνουν την εμφάνιση τους από αύριο στους δρόμους του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Η αμερικάνικη εταιρία Lime, που ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια ως νεοφυείς επιχείρηση (start up) και σήμερα η αξία της ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο, ήρθε και στην Θεσσαλονίκη.
Την εταιρεία υποδέχθηκε σήμερα επισήμως στη Θεσσαλονίκη ο αντιδήμαρχος τουρισμού Σπύρος Πέγκας, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος που η Θεσσαλονίκη αποκτά ένα ακόμη τρόπο μετακίνησης και μάλιστα απολυτά οικολογικό, ο οποίος εκτός από τους ντόπιους θα εξυπηρετεί και τους τουρίστες. Όπως συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό θα μπορούν να περιηγούνται στην πόλη με τα συγκεκριμένα ηλεκτρικά πατίνια.
Για να μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει ο ενδιαφερόμενος, θα πρέπει να κατεβάσει στο κινητό του την εφαρμογή της Lime. Τα ηλεκτρικά πατίνια δεν έχουν συγκεκριμένες βάσεις για να το παραλάβει ο χρήστης ή να τα αφήσει μετά ο τέλος της διαδρομής. Τα εντοπίζεις με την βοήθεια του κινητού τηλεφώνου οπουδήποτε και τα αφήνεις οπουδήποτε.
Σκανάροντας με το κινητό σου το bar code που υπάρχει πάνω στο πατίνι, αυτό ξεκλειδώνει. Όταν φτάσεις στον προορισμό σου με τον ίδιο τρόπο το κλειδώνεις για να σταματήσει και η χρέωση. Το βράδυ, η εταιρεία τα εντοπίζει μέσω gps και περνά να τα μαζέψει για να τα φορτίσει.
Η αυτονομία τους είναι για 50 χιλιόμετρα ενώ όταν εντοπίζεις με το κινητό σου το πλησιέστερο σε σένα πατίνι, σου δείχνει και πόσο φορτισμένο είναι για να ξέρεις εκ των προτέρων αν φτάνει για τη διαδρομή που ενδιαφέρεσαι.
Η χρέωση είναι ένα ευρώ για κάθε ξεκλείδωμα συν 15 σεντς για κάθε λεπτό χρήσης. Κοντολογίς για 10 λεπτά θα πρέπει να πληρώσεις 2,5 ευρώ (ένα ευρώ το ξεκλείδωμα και 1,5 ευρώ η χρονοχρέωση για τα δέκα λεπτά χρήσης).
Ήδη δραστηριοποιείται σε πάνω από 140 πόλεις τον κόσμο. Η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη πόλη στη Μεσόγειο που δραστηριοποιείται η συγκεκριμένη εταιρεία ενώ στην Αθήνα τα ηλεκτρικό ενοικιαζόμενα πατίνια θα κάνουν την εμφάνιση τους τον επόμενο μήνα.
Την εταιρεία υποδέχθηκε σήμερα επισήμως στη Θεσσαλονίκη ο αντιδήμαρχος τουρισμού Σπύρος Πέγκας, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος που η Θεσσαλονίκη αποκτά ένα ακόμη τρόπο μετακίνησης και μάλιστα απολυτά οικολογικό, ο οποίος εκτός από τους ντόπιους θα εξυπηρετεί και τους τουρίστες. Όπως συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό θα μπορούν να περιηγούνται στην πόλη με τα συγκεκριμένα ηλεκτρικά πατίνια.
Για να μπορέσει να τα χρησιμοποιήσει ο ενδιαφερόμενος, θα πρέπει να κατεβάσει στο κινητό του την εφαρμογή της Lime. Τα ηλεκτρικά πατίνια δεν έχουν συγκεκριμένες βάσεις για να το παραλάβει ο χρήστης ή να τα αφήσει μετά ο τέλος της διαδρομής. Τα εντοπίζεις με την βοήθεια του κινητού τηλεφώνου οπουδήποτε και τα αφήνεις οπουδήποτε.
Σκανάροντας με το κινητό σου το bar code που υπάρχει πάνω στο πατίνι, αυτό ξεκλειδώνει. Όταν φτάσεις στον προορισμό σου με τον ίδιο τρόπο το κλειδώνεις για να σταματήσει και η χρέωση. Το βράδυ, η εταιρεία τα εντοπίζει μέσω gps και περνά να τα μαζέψει για να τα φορτίσει.
Η αυτονομία τους είναι για 50 χιλιόμετρα ενώ όταν εντοπίζεις με το κινητό σου το πλησιέστερο σε σένα πατίνι, σου δείχνει και πόσο φορτισμένο είναι για να ξέρεις εκ των προτέρων αν φτάνει για τη διαδρομή που ενδιαφέρεσαι.
Η χρέωση είναι ένα ευρώ για κάθε ξεκλείδωμα συν 15 σεντς για κάθε λεπτό χρήσης. Κοντολογίς για 10 λεπτά θα πρέπει να πληρώσεις 2,5 ευρώ (ένα ευρώ το ξεκλείδωμα και 1,5 ευρώ η χρονοχρέωση για τα δέκα λεπτά χρήσης).
Η χρέωση γίνεται αυτόματα στην πιστωτική σου κάρτα την οποία έχεις δηλώσει κάνοντας εγγραφή στην εφαρμογή της Lime. Προς το παρόν η εταιρεία διαθέτει στην Θεσσαλονίκη 50 ηλεκτρικά πατίνια.
Πηγή: Omorfa taxidia facebook
Πηγή: Omorfa taxidia facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.