Δελτίο τύπου Χ. Χατζησάββα
Ενώ έχει ήδη παρέλθει το πρώτο τρίμηνο εκπαιδευτικής φοίτησης στα δημοτικά σχολεία, καταγράφονται αρκετές περιπτώσεις κατά τις οποίες δάσκαλοι ασκούν πιέσεις προς τους γονείς μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, προκειμένου αυτοί να προσλάβουν με δική τους οικονομική επιβάρυνση ιδιωτική στήριξη για τα παιδιά τους.
Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο γεγονός πως οι εν λόγω μαθητές έχουν ήδη εξεταστεί στα κατά τόπους αρμόδια Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης και κρίθηκε ότι δεν χρήζουν παράλληλης στήριξης ή βοηθητικού προσωπικού.
Ωστόσο οι μαθητές αυτοί, οι οποίοι κατά το διδασκαλικό προσωπικό των δημοτικών σχολείων στα οποία φοιτούν, πράγματι έχουν Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, δεν μπορούν να ενταχθούν στα Τμήματα Ένταξης διότι αυτά επιτελούν άλλου είδους εκπαιδευτικό έργο. Κατά συνέπεια, καλούνται οι γονείς τους να ενεργήσουν προκειμένου να παρέχουν παράλληλη στήριξη στα παιδιά τους.
Στην εξαιρετικά δυσμενή οικονομική περίοδο την οποία διανύει η χώρα μας και με δεδομένη την άτυπη επιβολή από την συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. περιορισμών σε προσλήψεις Ειδικού Προσωπικού στα δημόσια σχολεία ένεκα των γενικότερων και κάθε μορφής περικοπών, οι αποδεκατισμένοι οικονομικά Έλληνες γονείς καλούνται να σηκώσουν μόνοι τους το βάρος της «δωρεάν παιδείας» προκειμένου να μπορέσουν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους στα δημόσια δημοτικά σχολεία.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Έχει την πρόθεση το αρμόδιο Υπουργείο και εάν ναι με ποιες ενέργειες θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) προκειμένου να διενεργείταιορθότερη διάγνωση των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες;
Θα υπάρξει μέριμνα από το αρμόδιο Υπουργείο για εξασφάλιση επαρκών κονδυλίων προκειμένου μετά τις παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών να μπορεί ένα παιδί με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες να λαμβάνει ειδικόπροσωπικό για παράλληλη στήριξη ακόμη και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς;
Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο γεγονός πως οι εν λόγω μαθητές έχουν ήδη εξεταστεί στα κατά τόπους αρμόδια Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης και κρίθηκε ότι δεν χρήζουν παράλληλης στήριξης ή βοηθητικού προσωπικού.
Ωστόσο οι μαθητές αυτοί, οι οποίοι κατά το διδασκαλικό προσωπικό των δημοτικών σχολείων στα οποία φοιτούν, πράγματι έχουν Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, δεν μπορούν να ενταχθούν στα Τμήματα Ένταξης διότι αυτά επιτελούν άλλου είδους εκπαιδευτικό έργο. Κατά συνέπεια, καλούνται οι γονείς τους να ενεργήσουν προκειμένου να παρέχουν παράλληλη στήριξη στα παιδιά τους.
Στην εξαιρετικά δυσμενή οικονομική περίοδο την οποία διανύει η χώρα μας και με δεδομένη την άτυπη επιβολή από την συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-ΑΝ.ΕΛ. περιορισμών σε προσλήψεις Ειδικού Προσωπικού στα δημόσια σχολεία ένεκα των γενικότερων και κάθε μορφής περικοπών, οι αποδεκατισμένοι οικονομικά Έλληνες γονείς καλούνται να σηκώσουν μόνοι τους το βάρος της «δωρεάν παιδείας» προκειμένου να μπορέσουν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους στα δημόσια δημοτικά σχολεία.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
Έχει την πρόθεση το αρμόδιο Υπουργείο και εάν ναι με ποιες ενέργειες θα αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) προκειμένου να διενεργείταιορθότερη διάγνωση των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες;
Θα υπάρξει μέριμνα από το αρμόδιο Υπουργείο για εξασφάλιση επαρκών κονδυλίων προκειμένου μετά τις παρατηρήσεις των εκπαιδευτικών να μπορεί ένα παιδί με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες να λαμβάνει ειδικόπροσωπικό για παράλληλη στήριξη ακόμη και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.