Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

Από τις 9 έως και τις 15 Δεκεμβρίου στην πόλη της κούκλας, το Κιλκίς

Οι παραστάσεις ξεκινούν το Σάββατο 9.12.2017 μπροστά στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Κιλκίς (Πλατεία Ειρήνης) με τον “Άγκρο ο Κλόουν” από την Ιταλία, μια παράσταση δρόμου με κλόουν και τίτλο “Πλύσιμο Αυτοκινήτου”, για όλες τις ηλικίες.

Κάποιος γίνεται μούσκεμα... γεμάτος αφρούς και σαπουνόφουσκες με τρελό κέφι, ευδιάθετος και διασκεδαστικός. Ανοίξτε το παράθυρο του αυτοκινήτου σας και αφήστε τον καλλιτέχνη να εισβάλλει μέσα έστω και για λίγα λεπτά. Θα γεμίσει την ψυχή σας γέλιο και θα σας “ξεπλύνει” από τα προβλήματα σας καθώς θα καθαρίζει το ταμπλό του αυτοκινήτου σας.

Ο Άγκρο ο Κλόουν είναι μάχιμος με μια ολοκαίνουργια, ολόφρεσκη και πρωτότυπη παράσταση προσαρμοσμένη στο σήμερα. Μια παράσταση με ειδικά εφέ, μουσική και πολλές εκπλήξεις...το «Πλύσιμο Αυτοκινήτου» θα σας διασκεδάσει, θα σας φέρει γέλια μέχρι δακρύων και ...θα σας τρίψει με το σφουγγάρι μέχρι να γυαλίσετε.

Η σκηνοθεσία και ερμηνεία είναι του Luca Della Gatta, ο οποίος ξεκίνησε να σπουδάζει τσίρκο στη σχολή “Carampa” της Μαδρίτης στην Ισπανία. Εκεί ήρθε σε επαφή και γοητεύτηκε από τις τεχνικές του κλόουν και συνέχισε τις σπουδές του πάνω στο σωματικό θέατρο, την παντομίμα και την τέχνη του κλόουν στην σχολή “Nouveaux Columbier” επίσης στην Μαδρίτη, υπό την διεύθυνση του καθηγητή Jose Piris, που υπήρξε ο ίδιος μαθητής του Marcel Marceau.

Είχε ακόμα την τύχη να είναι μαθητής του Roberto Escobar και του Igor Lerchundi στην σχολή παντομίμας τους στο Μπουένος Άϊρες και συνέχισε στην Ακαδημία της Τέχνης της Παντομίμας του Τορίνο στην Ιταλία.

Το 2014 αποφοίτησε από την σχολή παραστατικών τεχνών του Philip Radice στο Τορίνο της Ιταλίας. Είναι γνωστός ως “ Άγκρο ο Κλόουν” από το 2010 δίνοντας παραστάσεις δρόμου σε διάφορες μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και σε πολλά Διεθνή Φεστιβάλ Δρόμου.

Το βράδυ του Σαββάτου στις 8, στο καφέ-μπαρ Άμπαζούρ” σας περιμένει πάλι ο “ Άγκρο ο Κλόουν” με μια παράσταση κλόουν,παντομίμας και αυτοσχεδιασμού για όλες οι ηλικίες με τίτλο «τρελλός αυτοσχεδιασμός».

Μία απρόβλεπτη και ξεκαρδιστική παράσταση που θα διακόψει τον τρελλό ρυθμό της ζωής της πόλης που κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο βαρετή από την καθημερινότητα.

Ένα απρόσμενο διάλειμμα που θα σας ξεκουράσει από την καθημερινή σας ρουτίνα με διάφορα ξεκαρδιστικά σκετς.

Η επίσημη έναρξη του φεστιβάλ θα γίνει στο Συνεδριακό Κέντρο την Κυριακή 10.12.2017 στις 6.30 το απόγευμα.

Μια μουσική πολυπολιτισμική συναυλία από παιδιά και ενήλικες φιλοξενούμενους της δομής της Νέας Καβάλας θα μας ξεναγήσει σε μουσικές αλλότριες.

Μια χορωδία 16 παιδιών από τη Συρία, το Ιράκ και την Παλαιστίνη, ηλικίας 5-13 χρονών θα μας μυήσει στα τραγούδια των χωρών τους. Ο Ahmed, ο Amar,ο Bashar,ο Basmala,ο Dua, η Dunya, ο Hassan, ο Ibrahim,ο Ihsan,ο Khalil,η Leaa, ο Omar, ο Qasim, ο Rami, η Rahma and ο Tasnim θα τραγουδήσουν ένα αγγλικό τραγούδι για τα φρούτα, ένα αφρικάνικο τραγούδι για το μάζεμα της μπανάνας και ένα αράβικο τραγούδι για την ελευθερία.

Τα παιδιά αυτά μαθαίνουν μουσική με το σχήμα “We are here” στη δομή της Νέας Καβάλας, μαθαίνουν να διαβάζουν μουσική, να παίζουν μικρή φλογέρα και αρμόνικα, και να τραγουδούν μαζί.

Κατόπιν οι “Μουσικοί της Νέας Καβάλας”, μια ομάδα που συγκροτήθηκε επίσης μέσα στη δομή της Νέας Καβάλας και τους ενώνει η αγάπη για τη μουσική και η προσφυγική περιπέτεια, θα παρουσιάσουν 4 τραγούδια από τις χώρες τους.

Θα απολαύσουμε τον Abdulaziz Al Wani από τη Συρία, 24 χρονών, αυτοδίδακτο μουσικό (έμαθε κιθάρα από το youtube, χωρίς δάσκαλο), τη Sara Rahimi από το Αφγανιστάν, 25 χρονών, τον Khalil Ullah Sharifi, 24 χρονών από το Αφγανιστάν, τον Kaduni Abdalla, 21 χρονών από τη Συρία, (του αρέσει η ελληνική μουσική και πηγαίνει στο 2ο ΕΠΑΛ Κιλκίς), τη Rania Mosa, 12 χρονών από το Ιράκ, τον Amar Kamil, 11 χρονών από το Ιράκ, τον Samir Gurung από το Νεπάλ, 26 χρονων και τη Renu Nepali από το Νεπαλ 22 χρονών.

Τους χορωδούς και μουσικούς βοηθούν η Βανέσα Παπαλέξη από το ΚΕΕΛΠΝΟ και η Chrissie Brunton από το μουσικό σχήμα “we are here”.

Ακολουθεί η εξαιρετική παράσταση του Jordi Bertran από τη Βαρκελώνη της Ισπανίας με τίτλο “Circus-Charlot's dream” -Το όνειρο του Σαρλώ.

Ο Jordi Bertran ήρθε σε επαφή με τον κόσμο της μαριονέτας το 1977 στη Μπαρτσελονέτα όταν συνάντησε την ομάδα “Grupo Taller de Marionetas”. Τότε ανακάλυψε την δύναμη, τη γοητεία και τη δυνατότητα επικοινωνίας που μπορούν να προσφέρουν οι μαριονέτες. Έχοντας βραβευθεί με εθνικά και διεθνή βραβεία σήμερα ο Jordi Bertran είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς και αγαπητούς κουκλοπαίκτες της χώρας του. Έχει συμμετάσχει σε διεθνή φεστιβάλ της τέχνης του θεάματος σε πάνω από πενήντα χώρες.

Ο Jordi Bertran διδάσκει τεχνικές χειρισμού και κατασκευής μαριονέτας στο εργαστήριο του “La Casona theatre” στη Βαρκελώνη καθώς επίσης έχει πραγματοποιήσει διεθνή μαθήματα στο Σάο Πάολο, Μεξικό, Πορτογαλία, Βραζιλία κ.α.

Στο Κιλκίς, ο Σαρλώ, ένας από τους μεγαλύτερους χαρακτήρες που αναδείχθηκε από τον παγκόσμιο κινηματογράφο στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα, θα μας παρουσιάσει μια παράσταση πάνω στα πατίνια του. Ο ρόλος στην παράσταση είναι εμπνευσμένος από μια σκηνή του γνωστού φίλμ “Μοντέρνοι καιροί”.

Η Ρέιτσελ, πλανόδια ανθοπώλης και παρτενέρ του Σαρλώ στη σκηνή, είναι η μούσα που ζεί συνεχώς στα όνειρα του. Αυτή η μαριονέτα είναι εμπνευσμένη από αντίστοιχο ρόλο στο επίσης γνωστό φίλμ του Τσάρλι Τσάπλιν “Τα φώτα της πόλης” .

Τους πρωταγωνιστές συνοδεύουν δύο ισορροπιστές κλόουν και τέλος το παιδικό πνεύμα του μαριονετίστα θα εκδηλωθεί μέσα από την ύπαρξη του Τότι με πολλά υποσχόμενα.

Σας περιμένουμε όλους για ένα ακόμη παραμυθένιο ταξίδι στον κόσμο του κουκλοθεάτρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.