Επιμέλεια: Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Κίνητρο"
Οι μαθητές των Γενικών Λυκείων σήμερα 9/6, εξετάστηκαν ανάλογα με τις ομάδες προσανατολισμού τους, στα Μαθηματικά και στα Αρχαία αντίστοιχα.
Στα Μαθηματικά τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά και σαφώς δυσκολότερα από τα περσινά.
Στο θέμα Α, εμφανίστηκε για πρώτη φορά ερώτημα το οποίο ήταν σε μορφή Σωστού- Λάθους με αιτιολόγηση.
Το θέμα Β ήταν αναμενόμενο, στη φιλοσοφία του περσινού θέματος Β, αλλά σίγουρα πιο απαιτητικό.
Τα θέματα Γ και Δ ήταν στο σύνολό τους αρκετά σύνθετα. Είχαν αρκετά μεγάλη έκταση ,οπότε ήταν δύσκολο να τα χειριστούν οι μαθητές στο δοσμένο χρόνο .Ακόμη, ήταν απαραίτητη η πολύ καλή γνώση τριγωνομετρίας από την Άλγεβρα της Β΄ λυκείου και στα δύο τελευταία θέματα. Εντύπωση προκάλεσε η έλλειψη χρήσης υπαρξιακού θεωρήματος όπως και ότι τα θέματα εξέταζαν επανειλημμένα συγκεκριμένα τμήματα της ύλης ενώ το μάθημα των μαθηματικών παρέχει πολύ μεγάλο εύρος για την επιλογή θεμάτων.
Στα Αρχαία τα θέματα ήταν εύκολα διαχειρίσιμα από καλά προετοιμασμένους μαθητές και κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα της ύλης.
Στο διδαγμένο κείμενο, οι απαντήσεις των ερμηνευτικών ασκήσεων είχαν αρκετά μεγάλη έκταση ,οπότε ήταν απαραίτητη η σωστή διαχείριση του χρόνου από τους μαθητές. Το αδίδακτο κείμενο ήταν μέτριας δυσκολίας. Υπήρξε πρωτοτυπία στις εκφωνήσεις των λεξιλογικών και γραμματικών ασκήσεων σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές χωρίς όμως αυτό να δημιουργεί προβλήματα στην κατανόησή τους από τους μαθητές.
Τα ερωτήματα της γραμματικής, ενώ κάλυπταν μεγάλο τμήμα της ύλης κινούνταν στα πλαίσια των απαραίτητων γνώσεων των μαθητών. Τα συντακτικά φαινόμενα που ζητήθηκαν ήταν αρκετά σαφή χωρίς παγίδες.
Το φροντιστήριο Μ.Ε. ΚΙΝΗΤΡΟ εύχεται καλή επιτυχία στους υποψηφίους που διαγωνίζονται τη Δευτέρα 12/6 στην Ιστορία, στη Φυσική και στο Α.Ε.Π.Π.
Στο θέμα Α, εμφανίστηκε για πρώτη φορά ερώτημα το οποίο ήταν σε μορφή Σωστού- Λάθους με αιτιολόγηση.
Το θέμα Β ήταν αναμενόμενο, στη φιλοσοφία του περσινού θέματος Β, αλλά σίγουρα πιο απαιτητικό.
Τα θέματα Γ και Δ ήταν στο σύνολό τους αρκετά σύνθετα. Είχαν αρκετά μεγάλη έκταση ,οπότε ήταν δύσκολο να τα χειριστούν οι μαθητές στο δοσμένο χρόνο .Ακόμη, ήταν απαραίτητη η πολύ καλή γνώση τριγωνομετρίας από την Άλγεβρα της Β΄ λυκείου και στα δύο τελευταία θέματα. Εντύπωση προκάλεσε η έλλειψη χρήσης υπαρξιακού θεωρήματος όπως και ότι τα θέματα εξέταζαν επανειλημμένα συγκεκριμένα τμήματα της ύλης ενώ το μάθημα των μαθηματικών παρέχει πολύ μεγάλο εύρος για την επιλογή θεμάτων.
Στα Αρχαία τα θέματα ήταν εύκολα διαχειρίσιμα από καλά προετοιμασμένους μαθητές και κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα της ύλης.
Στο διδαγμένο κείμενο, οι απαντήσεις των ερμηνευτικών ασκήσεων είχαν αρκετά μεγάλη έκταση ,οπότε ήταν απαραίτητη η σωστή διαχείριση του χρόνου από τους μαθητές. Το αδίδακτο κείμενο ήταν μέτριας δυσκολίας. Υπήρξε πρωτοτυπία στις εκφωνήσεις των λεξιλογικών και γραμματικών ασκήσεων σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές χωρίς όμως αυτό να δημιουργεί προβλήματα στην κατανόησή τους από τους μαθητές.
Τα ερωτήματα της γραμματικής, ενώ κάλυπταν μεγάλο τμήμα της ύλης κινούνταν στα πλαίσια των απαραίτητων γνώσεων των μαθητών. Τα συντακτικά φαινόμενα που ζητήθηκαν ήταν αρκετά σαφή χωρίς παγίδες.
Το φροντιστήριο Μ.Ε. ΚΙΝΗΤΡΟ εύχεται καλή επιτυχία στους υποψηφίους που διαγωνίζονται τη Δευτέρα 12/6 στην Ιστορία, στη Φυσική και στο Α.Ε.Π.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.