Με την πραγματικά απολαυστική ταινία “Η αγελάδα που έπεσε από τον ουρανό” συνεχίζονται οι προβολές στο δημοτικό θερινό κινηματογράφο “Δημήτριος Ζωηρός” στις 19 και 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 και ώρα 9.30 το βράδυ.
Μια γλυκιά ταινία από την Αργεντινή που μεταβολίζει τον παραλογισμό της ζωής σε μια απέριττη ταινία για όλη την οικογένεια.
“Η Αγελάδα που Έπεσε από τον Ουρανό” καταφέρνει να είναι μια σοβαρή κι ανεπιτήδευτη κωμωδία παρόλο που το θέμα της είναι το πιο συναρπαστικό κι ανεξήγητο φαινόμενο που απασχολεί τον άνθρωπο: τα ασύλληπτα παιχνίδια που επιφυλάσσει η μοίρα σε όλους μας σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
Οι δύο άνδρες, ο δυτικός κι ο ασιάτης, εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους θα συναντηθούν, θα συμβιώσουν για λίγο και ίσως τελικά θα καταφέρουν να λυτρωθούν.
Όλα αυτά όμως, όσο εξεζητημένα κι αν ακούγονται, παρουσιάζονται με το βάθος, τη μαεστρία και το συναίσθημα που έχουν οι ταινίες εκείνες που παρόλες τις θεματικές ακροβασίες καταφέρουν να αναδείξουν τη συγκινητική και γλυκόπικρη πλευρά της ζωής. Οι σωστές δόσεις μαύρου χιούμορ, το αλλόκοτο δίδυμο που συναντιέται τυχαία και τελικά αλληλοκαθορίζεται, η παράξενη μοίρα που τελικά γίνεται κοινή και πάνω από όλα οι εξαιρετικές κι ανάγλυφες ερμηνείες των πρωταγωνιστών χτυπούν στο κέντρο αυτής της πραγματικά εγκάρδιας ταινίας που επιφυλάσσει μια αξέχαστη σκηνή τέλους.
Η αγελάδα που έπεσε από τον ουρανό
Chinese Take - away
Σκηνοθεσία: Sebastian Borensztein
Σενάριο: Sebastian Borensztein
Πρωταγωνιστούν:Ρικάρντο Ντάριν, Χουάνγκ Σενγκ Χουάνγκ, Μούριελ Σάντα Άνα, Ενρίκ Ροντρίγκεζ, Ιβάν Ρόμα Νέλι
Χώρα: Αργεντινή , Ισπανία
Διάρκεια: 93'
Είδος ταινίας: Δράμα
Μια γλυκιά ταινία από την Αργεντινή που μεταβολίζει τον παραλογισμό της ζωής σε μια απέριττη ταινία για όλη την οικογένεια.
“Η Αγελάδα που Έπεσε από τον Ουρανό” καταφέρνει να είναι μια σοβαρή κι ανεπιτήδευτη κωμωδία παρόλο που το θέμα της είναι το πιο συναρπαστικό κι ανεξήγητο φαινόμενο που απασχολεί τον άνθρωπο: τα ασύλληπτα παιχνίδια που επιφυλάσσει η μοίρα σε όλους μας σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.
Η ιστορία ξεκινάει σε ένα -προσωρινά- ειδυλλιακό τοπίο της Κίνας που θα φιλοξενήσει την πρώτη ιλαροτραγική σκηνή της ταινίας για να μεταφερθεί στην Αργεντινή και να καταγράψει τον μικρόκοσμο ενός μάλλον εκκεντρικού καταστηματάρχη που περνάει τη μοναχική ζωή του συλλέγοντας άρθρα και μπιμπελό. Χαρακτηριστική περίπτωση στραβόξυλου, μιλά με ελάχιστους ανθρώπους και λειτουργεί στην επιχείρησή του αλλά και στη ζωή του με ακρίβεια και αυστηρούς κανόνες.
Μια μέρα θα βρει στο δρόμο του τον Τζουν, έναν ευγενικό Κινέζο που ψάχνει να βρει τον θείο του στην Αργεντινή χωρίς να ξέρει λέξη στα ισπανικά, παίρνοντας τη δύσκολη για τον ίδιο απόφαση να τον βοηθήσει.
Οι δύο άνδρες, ο δυτικός κι ο ασιάτης, εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους θα συναντηθούν, θα συμβιώσουν για λίγο και ίσως τελικά θα καταφέρουν να λυτρωθούν.
Όλα αυτά όμως, όσο εξεζητημένα κι αν ακούγονται, παρουσιάζονται με το βάθος, τη μαεστρία και το συναίσθημα που έχουν οι ταινίες εκείνες που παρόλες τις θεματικές ακροβασίες καταφέρουν να αναδείξουν τη συγκινητική και γλυκόπικρη πλευρά της ζωής. Οι σωστές δόσεις μαύρου χιούμορ, το αλλόκοτο δίδυμο που συναντιέται τυχαία και τελικά αλληλοκαθορίζεται, η παράξενη μοίρα που τελικά γίνεται κοινή και πάνω από όλα οι εξαιρετικές κι ανάγλυφες ερμηνείες των πρωταγωνιστών χτυπούν στο κέντρο αυτής της πραγματικά εγκάρδιας ταινίας που επιφυλάσσει μια αξέχαστη σκηνή τέλους.
Η αγελάδα που έπεσε από τον ουρανό
Chinese Take - away
Σκηνοθεσία: Sebastian Borensztein
Σενάριο: Sebastian Borensztein
Πρωταγωνιστούν:Ρικάρντο Ντάριν, Χουάνγκ Σενγκ Χουάνγκ, Μούριελ Σάντα Άνα, Ενρίκ Ροντρίγκεζ, Ιβάν Ρόμα Νέλι
Χώρα: Αργεντινή , Ισπανία
Διάρκεια: 93'
Είδος ταινίας: Δράμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.