Του Γιάννη Λιναρδάκη* Η σχολική χρονιά αρχίζει… οι μαθητές της χώρας είναι έτοιμοι να πάνε στις τάξεις τους αλλά δυστυχώς πολλοί από αυτούς δε θα βρουν εκεί εκπαιδευτικούς, δε θα βρουν νηπιαγωγούς, δε θα βρουν δασκάλους, δε θα βρουν καθηγητές.
Μόλις λίγες μέρες πριν τις 11 Σεπτεμβρίου και κανείς από τους κ.κ. Μπαλτά και Κουράκη δεν ασχολήθηκε όλους αυτούς τους μήνες για να λύσει το μεγάλο πρόβλημα των κενών θέσεων εκπαιδευτικών, προφανώς γιατί προείχαν η τακτοποίηση των ημετέρων και τα ρουσφέτια της τελευταίας στιγμής.
Η απελθούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αντί να ασχοληθεί με την πραγματική κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών, αντί να εξασφαλίσει εγκαίρως τις απαραίτητες πιστώσεις για την πρόσληψη και αναπληρωτών, απλά κάποια στιγμή τον Ιούνιο απευθύνθηκε στον κ. Καμμένο για την επιστράτευση φαντάρων στις αίθουσες!!! Αυτή ήταν η μόνη «σοβαρή» λύση που εξέτασε…
Μόλις λίγες μέρες πριν τις 11 Σεπτεμβρίου και κανείς από τους κ.κ. Μπαλτά και Κουράκη δεν ασχολήθηκε όλους αυτούς τους μήνες για να λύσει το μεγάλο πρόβλημα των κενών θέσεων εκπαιδευτικών, προφανώς γιατί προείχαν η τακτοποίηση των ημετέρων και τα ρουσφέτια της τελευταίας στιγμής.
Η απελθούσα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αντί να ασχοληθεί με την πραγματική κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών, αντί να εξασφαλίσει εγκαίρως τις απαραίτητες πιστώσεις για την πρόσληψη και αναπληρωτών, απλά κάποια στιγμή τον Ιούνιο απευθύνθηκε στον κ. Καμμένο για την επιστράτευση φαντάρων στις αίθουσες!!! Αυτή ήταν η μόνη «σοβαρή» λύση που εξέτασε…
Βέβαια οι κ.κ. Μπαλτάς και Κουράκης δε μπόρεσαν ούτε καν να υπολογίσουν τον ακριβή αριθμό των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Από τη μία ο κ. Κουράκης δήλωνε ότι τα κενά κυμαίνονται μεταξύ 12.000-15.000, από την άλλη ο Γ.Γ. του Υπουργείου Δημήτρης Χασάπης δήλωνε ότι με συντηρητικούς υπολογισμούς τα κενά φτάνουν τουλάχιστον τις 16.000. Ενώ η ΟΛΜΕ με δικούς της υπολογισμούς, υποστηρίζει ότι τα κενά στα σχολεία ανέρχονται σε 20.000, και από ότι φαίνεται είναι και περισσότερα.
Την ίδια στιγμή όμως η ηγεσία του Yπουργείου προχώρησε σε 1.800 αποσπάσεις εκπαιδευτικών (σε α΄ φάση μόλις), αριθμό ρεκόρ σε σχέση με τους προκατόχους της τους οποίους κατηγορεί για παλαιοκομματισμό και ρουσφέτια. Οι αποσπάσεις μάλιστα έχουν γίνει από ειδικότητες απολύτως απαραίτητες στην εκπαίδευση (δασκάλους, φιλολόγους, φυσικούς) και για πρώτη φορά χωρίς τη νόμιμη μοριοδότηση αλλά με απευθείας προσωπική επιλογή της ηγεσίας του Υπουργείου.
Επειδή όμως υπήρχαν «εκκρεμότητες» και στην Tριτοβάθμια εκπαίδευση, για να ολοκληρώσει το έργο του ο κ. Μπαλτάς, ενώ τελούσε υπό παραίτηση, διόρισε εξαίφνης νέα διοικούσα επιτροπή στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π), με πολλά από τα νέα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη να είναι γνωστοί υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ!!!
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Την ίδια στιγμή όμως η ηγεσία του Yπουργείου προχώρησε σε 1.800 αποσπάσεις εκπαιδευτικών (σε α΄ φάση μόλις), αριθμό ρεκόρ σε σχέση με τους προκατόχους της τους οποίους κατηγορεί για παλαιοκομματισμό και ρουσφέτια. Οι αποσπάσεις μάλιστα έχουν γίνει από ειδικότητες απολύτως απαραίτητες στην εκπαίδευση (δασκάλους, φιλολόγους, φυσικούς) και για πρώτη φορά χωρίς τη νόμιμη μοριοδότηση αλλά με απευθείας προσωπική επιλογή της ηγεσίας του Υπουργείου.
Επειδή όμως υπήρχαν «εκκρεμότητες» και στην Tριτοβάθμια εκπαίδευση, για να ολοκληρώσει το έργο του ο κ. Μπαλτάς, ενώ τελούσε υπό παραίτηση, διόρισε εξαίφνης νέα διοικούσα επιτροπή στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π), με πολλά από τα νέα τακτικά και αναπληρωματικά μέλη να είναι γνωστοί υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ!!!
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.