Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Πρόγραμμα «Μαθαίνουμε Παρέα»από το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς

Στις αρχές της σχολικής χρονιάς το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ενημερώθηκε από τη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς ότι το Ίδρυμα Λάτση χρηματοδοτεί δραστηριότητες μαθητών στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μαθαίνουμε Παρέα». Το σχολείο κατέθεσε πρόταση, η οποία αξιολογήθηκε θετικά και ήταν μια από τις 17 που επιλέχθηκαν να χρηματοδοτηθούν από 171 προτάσεις που κατατέθηκαν από σχολεία της Βόρειας Ελλάδας.
Σκοπός της πρότασης είναι τα παιδιά να κατασκευάσουν μια ιστοσελιδά (ηλεκτρονικό φυτολόγιο) στην οποία θα είναι αποτυπωμένα με φωτογραφίες και περιγραφικά κείμενα τα φυτά της περιοχής τους (Κιλκίς). 

Με την πρόταση αυτή δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές καις τις μαθήτριες μέσα από διερευνητικές και ανακαλυπτικές μεθόδους, να προχωρήσουν σε μια βαθύτερη γνωριμία, με τα διάφορα φυτά του τόπου τους, αλλά και με τη δομή και τη λειτουργία των ποικίλων και διαφορετικών οικοσυστημάτων (ορεινό, λιμναίο, πεδινό) που εντοπίζονται στον νομό που κατοικούν. 

Τα παιδιά μέσα από τις δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν στο πεδίο με επιτόπιες έρευνες, με αναζήτηση σε έντυπες και ηλεκτρονικές πηγές καθώς και με την κατάλληλη συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες, αλλά και με εμπειρικούς φυσιογνώστες, θα εμπλουτίζουν προοδευτικά τις γνώσεις τους γύρω από το θέμα ενώ παράλληλα θα εξασκηθούν στο να χρησιμοποιούν εννοιολογικούς χάρτες, να οικοδομούν με συνεργατικό τρόπο περιγραφικά κείμενα, να περιηγούνται στο διαδίκτυο και να αντλούν συγκεκριμένες πληροφορίες τις οποίες στη συνέχεια κατηγοριοποιούν και τις μετασχηματίζουν σε κείμενο. 

Στο τέλος θα συνθέσουν όλα τα παραπάνω σ’ ένα καλαίσθητο ηλεκτρονικό φ(e)τολόγιο το οποίο μπορούν να δημοσιοποιήσουν στην τοπική κοινωνία ως μια προσφορά του σχολείου στην καλύτερη γνώση του τόπου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.