Δελτίο τύπου Γ. Γεωργαντά
Στην ίδρυση Δημόσιων Ινστιτούτων Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) Ειδικής Αγωγής στους νομούς Μαγνησίας και Σερρών προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, καθώς υπεγράφη ήδη η σχετική απόφαση από τον υπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδο και ακολουθεί η επικύρωσή της από τους συναρμόδιους υπουργούς.
Η πρωτοβουλία για την ίδρυση των νέων δομών Διά Βίου Μάθησης ανήκει στον Υφυπουργό Παιδείας, κ. Γιώργο Γεωργαντά, με τη σύμφωνη γνώμη και ύστερα από συνεργασία με τους εκπροσώπους των τοπικών κοινωνιών.
Η λειτουργία των νέων δομών ικανοποιεί πλήρως μόνο ένα πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών, αλλά παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση της προσβασιμότητας των Ατόμων με Αναπηρία στη δημόσια εκπαίδευση, εξασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες στους σπουδαστές των δομών της Διά Βίου Μάθησης.
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για την ίδρυση των Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Βόλου και Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Σερρών.
Η πρωτοβουλία για την ίδρυση των νέων δομών Διά Βίου Μάθησης ανήκει στον Υφυπουργό Παιδείας, κ. Γιώργο Γεωργαντά, με τη σύμφωνη γνώμη και ύστερα από συνεργασία με τους εκπροσώπους των τοπικών κοινωνιών.
Η λειτουργία των νέων δομών ικανοποιεί πλήρως μόνο ένα πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών, αλλά παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση της προσβασιμότητας των Ατόμων με Αναπηρία στη δημόσια εκπαίδευση, εξασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες στους σπουδαστές των δομών της Διά Βίου Μάθησης.
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για την ίδρυση των Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Βόλου και Δ.ΙΕΚ Ειδικής Αγωγής Σερρών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.