«…Το Μπουένος Άιρες […] είναι αυτό που βρίσκεται μακριά, αυτό που ανήκει σ’ άλλους, κάτι που στρίβει τη γωνία, η γειτονιά μας που δεν ανήκει ούτε σ’ εσένα ούτε σ’ εμένα, είναι εκείνο που δεν ξέρουμε κι εκείνο που αγαπάμε».
Χόρχε Λουίς Μπόρχες | Μπουένος Άιρες | Μτφ.: Δημήτρης Καλοκύρης
Μία παράσταση με κεντρικό άξονα τις «Τέσσερις Εποχές στο Buenos Aires (Cuatro Estaciones Portenas)» τουAstor Piazolla. Οι porteños, το Buenos Aires, το Παρίσι, το tango, το σώμα, η ποίηση, έπειτα η κλίση προς ταμπρος, δύο άνθρωποι, δυο μέτωπα, ένα τρίγωνο: τραγούδι μιας ιστορίας. Της ανθρώπινης, που επαναλαμβάνεται∙ανεξαρτήτως τόπου, χρόνου∙ ανεξαρτήτως γλώσσας, φυλής ή βημάτων. Το tango είναι ο κύκλος των εποχών μα και οήχος τους. Αφηγείται την πιο κοινή ιστορία του τόπου των ανθρώπων: της ανάγκης τους να εκφραστούν και νασυνυπάρξουν εντός της τόσης ετερότητας.
Στην παράσταση ακούγονται έργα των Astor Piazolla και Juan Maria Solare. Παρεμβάλλονται ηχητικάεπεξεργασμένα αποσπάσματα ετερόκλητων έργων της ισπανόφωνης λογοτεχνίας, που φιλοδοξούν να αποκαλύψουν μιααδιόρατη σχεδόν κοινή προέλευση που καταλήγει να γίνει τόσο σαφής όσο σαφής είναι και η ανάγκη του ανθρώπου νααφηγείται τις εικόνες των πόλεων που ζει, αυτών των τόσων διαφορετικών που τελικά είναι.
Η παράσταση διοργανώνεται από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ελληνοϊσπανικό ΚέντροΠολιτισμού Θεσσαλονίκης “Federico Garcia Lorca”.
Συντελεστές:
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Θεόφιλος Σωτηριάδης, Μαίρη Κλιγκάτση
Σαξόφωνα: Θεόφιλος Σωτηριάδης
Πιάνο: Χρήστος Σακελλαρίδης
Τραγούδι: Soprano Βιολέττα Λούστα
Αφήγηση | Λογοτεχνική Επιμέλεια: Μαίρη Κλιγκάτση
Ηχητική Επεξεργασία: Θεόφιλος Σωτηριάδης
Ακούγονται αποσπάσματα έργων των: Χούλιο Κορτάσαρ, Χόρχε Λουίς Μπόρχες, Αλεχάντρα Πισαρνίκ, Οκτάβιο Παθ,Χουάν Βιθέντε Πικέρας κ.α..
Πληροφορίες:
Δευτέρα, 24/11/2014
Ώρα έναρξης: 21:00
Είσοδος: 8€ και 5€ για φοιτητές και ανέργους
Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, Φράγκων 15.
Τηλέφωνα – Κρατήσεις: 2310-510551
Χόρχε Λουίς Μπόρχες | Μπουένος Άιρες | Μτφ.: Δημήτρης Καλοκύρης
Μία παράσταση με κεντρικό άξονα τις «Τέσσερις Εποχές στο Buenos Aires (Cuatro Estaciones Portenas)» τουAstor Piazolla. Οι porteños, το Buenos Aires, το Παρίσι, το tango, το σώμα, η ποίηση, έπειτα η κλίση προς ταμπρος, δύο άνθρωποι, δυο μέτωπα, ένα τρίγωνο: τραγούδι μιας ιστορίας. Της ανθρώπινης, που επαναλαμβάνεται∙ανεξαρτήτως τόπου, χρόνου∙ ανεξαρτήτως γλώσσας, φυλής ή βημάτων. Το tango είναι ο κύκλος των εποχών μα και οήχος τους. Αφηγείται την πιο κοινή ιστορία του τόπου των ανθρώπων: της ανάγκης τους να εκφραστούν και νασυνυπάρξουν εντός της τόσης ετερότητας.
Στην παράσταση ακούγονται έργα των Astor Piazolla και Juan Maria Solare. Παρεμβάλλονται ηχητικάεπεξεργασμένα αποσπάσματα ετερόκλητων έργων της ισπανόφωνης λογοτεχνίας, που φιλοδοξούν να αποκαλύψουν μιααδιόρατη σχεδόν κοινή προέλευση που καταλήγει να γίνει τόσο σαφής όσο σαφής είναι και η ανάγκη του ανθρώπου νααφηγείται τις εικόνες των πόλεων που ζει, αυτών των τόσων διαφορετικών που τελικά είναι.
Η παράσταση διοργανώνεται από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Ελληνοϊσπανικό ΚέντροΠολιτισμού Θεσσαλονίκης “Federico Garcia Lorca”.
Συντελεστές:
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Θεόφιλος Σωτηριάδης, Μαίρη Κλιγκάτση
Σαξόφωνα: Θεόφιλος Σωτηριάδης
Πιάνο: Χρήστος Σακελλαρίδης
Τραγούδι: Soprano Βιολέττα Λούστα
Αφήγηση | Λογοτεχνική Επιμέλεια: Μαίρη Κλιγκάτση
Ηχητική Επεξεργασία: Θεόφιλος Σωτηριάδης
Ακούγονται αποσπάσματα έργων των: Χούλιο Κορτάσαρ, Χόρχε Λουίς Μπόρχες, Αλεχάντρα Πισαρνίκ, Οκτάβιο Παθ,Χουάν Βιθέντε Πικέρας κ.α..
Πληροφορίες:
Δευτέρα, 24/11/2014
Ώρα έναρξης: 21:00
Είσοδος: 8€ και 5€ για φοιτητές και ανέργους
Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, Φράγκων 15.
Τηλέφωνα – Κρατήσεις: 2310-510551
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.