Με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους αγρότες αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία ο Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ), θέτει σε λειτουργία ολοκληρωμένο σύστημα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης αγροτών από την Πέμπτη, 2 Ιανουαρίου 2014.
Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό «1540», ο οποίος αποτελεί ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει:
1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλων, σε σύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα του ΕΛΓΑ παρέχοντας ενημέρωση όλο το 24ώρο για:
· τις τελευταίες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
· τις κρατικές ενισχύσεις ΠΣΕΑ
· το στάδιο που βρίσκονται οι δηλώσεις ζημίας
· τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές
(απαιτείται ταυτοποίηση του Δικαιούχου με Α.Φ.Μ.)
2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών με μεσολάβηση ειδικευμένου προσωπικού, για την καταγραφή και επίλυση κάθε θέματος των συναλλασσομένων αγροτών με τον ΕΛΓΑ.
Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης αγροτών ΕΛΓΑ είναι από τις 08:00 ως την 18:00 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες.
Ταυτόχρονα ο ΕΛΓΑ έχει δημιουργήσει ειδική ομάδα εξυπηρέτησης αγροτών στελεχωμένη από καταρτισμένους υπαλλήλους, η οποία θα μεριμνά καθημερινά για την διεκπεραίωση των σύνθετων περιπτώσεων εξυπηρέτησης αγροτών.
Η διοίκηση του ΕΛΓΑ με βάση τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος θα μπορεί να ελέγχει διαρκώς τα δεδομένα ποσοτικής και ποιοτικής εξυπηρέτησης και θα μεριμνά για την ολοένα αυξανόμενη ποιότητα παροχής υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους αγρότες.
Κάθε κλήση ενδιαφερομένου από όλη την επικράτεια προς το κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών 1540 χρεώνεται με μία αστική μονάδα.
Σύντομα ακόμα και οι κλήσεις για εξυπηρέτηση αγροτών προς το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΛΓΑ, θα δρομολογούνται αυτόματα προς το κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών 1540.
Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό «1540», ο οποίος αποτελεί ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει:
1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλων, σε σύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα του ΕΛΓΑ παρέχοντας ενημέρωση όλο το 24ώρο για:
· τις τελευταίες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
· τις κρατικές ενισχύσεις ΠΣΕΑ
· το στάδιο που βρίσκονται οι δηλώσεις ζημίας
· τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές
(απαιτείται ταυτοποίηση του Δικαιούχου με Α.Φ.Μ.)
2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών με μεσολάβηση ειδικευμένου προσωπικού, για την καταγραφή και επίλυση κάθε θέματος των συναλλασσομένων αγροτών με τον ΕΛΓΑ.
Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης αγροτών ΕΛΓΑ είναι από τις 08:00 ως την 18:00 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες.
Ταυτόχρονα ο ΕΛΓΑ έχει δημιουργήσει ειδική ομάδα εξυπηρέτησης αγροτών στελεχωμένη από καταρτισμένους υπαλλήλους, η οποία θα μεριμνά καθημερινά για την διεκπεραίωση των σύνθετων περιπτώσεων εξυπηρέτησης αγροτών.
Η διοίκηση του ΕΛΓΑ με βάση τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος θα μπορεί να ελέγχει διαρκώς τα δεδομένα ποσοτικής και ποιοτικής εξυπηρέτησης και θα μεριμνά για την ολοένα αυξανόμενη ποιότητα παροχής υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους αγρότες.
Κάθε κλήση ενδιαφερομένου από όλη την επικράτεια προς το κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών 1540 χρεώνεται με μία αστική μονάδα.
Σύντομα ακόμα και οι κλήσεις για εξυπηρέτηση αγροτών προς το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΛΓΑ, θα δρομολογούνται αυτόματα προς το κέντρο εξυπηρέτησης αγροτών 1540.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.