Υπογράφει ο Δρ. Θεόδωρος Χριστοφορίδης
Φυσικός – Τεχνικός Δικτύων Η/Υ
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς
Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος.Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς
… Για τους ανόητους, δάσκαλος δε γίνεται η λογική αλλά η συμφορά.
Δημόκριτος, 470-370 π.Χ.
Δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μου να γράψω για τους εμβολιασμούς. Υπάρχουν ειδήμονες που οφείλουν να το πράξουν. Όμως ο συμμαθητής μου ο Θανάσης πέθανε, ο Θωμάς επίσης, ο Θόδωρος κατέληξε χθες. Όσοι είμαστε Κιλκισιώτες αμέσως θα καταλάβουν σε ποια πρόσωπα αναφέρομαι.
Άναψα το καντήλι στη χάρη Της για το φίλο μου τον Παναγιώτη που από προχθές χαροπαλεύει στα μαρμαρένια αλώνια του Αγίου Παύλου. Έτσι παρακινήθηκα λοιπόν και εάν μου επιτρέπεται ένας μη επιστητός λόγος λόγω της θέσεώς μου ως Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Κιλκίς θα προέτρεπα και θα παρακαλούσα γονυπετής όλους τους Γονείς και Κηδεμόνες στο Κιλκίς να εμβολιαστούν άμεσα οι ίδιοι και να εμβολιάσουν και τα παιδιά τους.
Στην αρχή των εμβολιασμών είδαμε να διαγκωνίζονται άνθρωποι για το ποιος θα κάνει πρώτος το εμβόλιο. Μας ενδιέφερε εάν θα φτάσουν τα εμβόλια και οι δόσεις για όλο τον πληθυσμό. Προσπαθούσαμε να ξεπεράσουμε το όριο των 100.000 εμβολιασμών ανά ημέρα.
Πόσο εγωϊστικό αλήθεια και αντικοινωνικό είναι να κολλήσει ένας εμβολιασμένος και να μην βρίσκει κρεβάτι να νοσηλευτεί εξαιτίας του ότι το 90% των νοσηλευομένων στις Μ.Ε.Θ είναι ανεμβολίαστοι; Τι περιμένουν ακόμα οι ανεμβολίαστοι να κολλήσουμε και να πεθάνουμε όλοι;
Στην αρχή των εμβολιασμών είδαμε να διαγκωνίζονται άνθρωποι για το ποιος θα κάνει πρώτος το εμβόλιο. Μας ενδιέφερε εάν θα φτάσουν τα εμβόλια και οι δόσεις για όλο τον πληθυσμό. Προσπαθούσαμε να ξεπεράσουμε το όριο των 100.000 εμβολιασμών ανά ημέρα.
Πόσο εγωϊστικό αλήθεια και αντικοινωνικό είναι να κολλήσει ένας εμβολιασμένος και να μην βρίσκει κρεβάτι να νοσηλευτεί εξαιτίας του ότι το 90% των νοσηλευομένων στις Μ.Ε.Θ είναι ανεμβολίαστοι; Τι περιμένουν ακόμα οι ανεμβολίαστοι να κολλήσουμε και να πεθάνουμε όλοι;
Γιατί με τους εμβολιασμούς που έχουμε σήμερα (δηλαδή 6.666.706 με τουλάχιστον 1 δόση την 03/11/2021) είτε φέτος, είτε του χρόνου είναι βέβαιο ότι θα κολλήσουμε όλοι, αφού δεν μπορούμε να αγγίξουμε το τείχος ανοσίας που είχε τοποθετηθεί στο να επιτευχθεί ανοσία σε 60-70% του πληθυσμού. Κλειδί για το «τείχος ανοσίας» είτε μέσω νόσησης, είτε μέσω εμβολιασμού είναι ότι και αν νοσήσει κάποιος είναι λίγα τα επίνοσα άτομα (που μπορεί να μολυνθούν) στο περιβάλλον του. Αρκετά όμως με τα δικά μου λεγόμενα.
Παραθέτω παρακάτω ένα άρθρο του διευθυντή του www.capital.gr κ. Σπύρου Δημητρέλη το οποίο παρουσιάζει τα πράγματα όσο τραγικά είναι και το σχολιάζω σε διάφορα μέρη του : Το 90% των νοσηλευόμενων στις ΜΕΘ είναι ανεμβολίαστοι. Το υπόλοιπο 10% που είναι εμβολιασμένοι είναι κυρίως ηλικιωμένοι με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα.
Το εμβόλιο έχει γίνει από δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο χωρίς ουσιαστικά προβλήματα. Είναι δωρεάν και αποδεδειγμένα προστατεύει από τη θανατηφόρο COVID, είναι ασφαλές. Όταν αλήθεια κληθήκαμε να υπηρετήσουμε στο στρατό και χωρίς να μας ρωτήσει κανείς σε χρόνο μηδέν μας έκαναν 2-3 εμβόλια ρώτησε κανένας από τους φαντάρους σε πόσους ανθρώπους έχει δοκιμαστεί το εμβόλιο;
Την ώρα, λοιπόν, που όλα τα παραπάνω έχουν αποδειχθεί, πολλοί συμπολίτες μας επιλέγουν να μην εμβολιαστούν. Οι ανεμβολίαστοι, όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες, ανήκουν σε τρεις κατηγορίες.
1. Σε αυτούς που δηλώνουν ότι μπορεί και να πειστούν να κάνουν το εμβόλιο αν έχουν περισσότερη ενημέρωση από τους επιστήμονες,
2. σε αυτούς που δηλώνουν ότι μπορεί να το κάνουν αν τους το συστήσει ένας άνθρωπος της θρησκείας που εμπιστεύονται (π.χ. ο παππάς της ενορίας ή ο πνευματικός τους),
3. και σε αυτούς που δηλώνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν το εμβόλιο.
Μαντέψτε ποια είναι η πολυπληθέστερη κατηγορία. Η τελευταία! Πάνω από τους μισούς ανεμβολίαστους δηλώνουν ότι δεν θα κάνουν με τίποτα το εμβόλιο. Δηλώνουν ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να πειστούν. Δεν τους αγγίζουν ούτε κίνητρα (π.χ. οικονομικά), ούτε περισσότερη ενημέρωση, ούτε η ίδια η βαριά νόσηση γνωστών και φίλων τους. Τα αποτελέσματα λένε αυτά που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι γιατροί και νοσηλευτές στις μονάδες Covid.
Την ώρα, λοιπόν, που όλα τα παραπάνω έχουν αποδειχθεί, πολλοί συμπολίτες μας επιλέγουν να μην εμβολιαστούν. Οι ανεμβολίαστοι, όπως προκύπτει από σχετικές έρευνες, ανήκουν σε τρεις κατηγορίες.
1. Σε αυτούς που δηλώνουν ότι μπορεί και να πειστούν να κάνουν το εμβόλιο αν έχουν περισσότερη ενημέρωση από τους επιστήμονες,
2. σε αυτούς που δηλώνουν ότι μπορεί να το κάνουν αν τους το συστήσει ένας άνθρωπος της θρησκείας που εμπιστεύονται (π.χ. ο παππάς της ενορίας ή ο πνευματικός τους),
3. και σε αυτούς που δηλώνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν εξετάζουν το ενδεχόμενο να κάνουν το εμβόλιο.
Μαντέψτε ποια είναι η πολυπληθέστερη κατηγορία. Η τελευταία! Πάνω από τους μισούς ανεμβολίαστους δηλώνουν ότι δεν θα κάνουν με τίποτα το εμβόλιο. Δηλώνουν ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να πειστούν. Δεν τους αγγίζουν ούτε κίνητρα (π.χ. οικονομικά), ούτε περισσότερη ενημέρωση, ούτε η ίδια η βαριά νόσηση γνωστών και φίλων τους. Τα αποτελέσματα λένε αυτά που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι γιατροί και νοσηλευτές στις μονάδες Covid.
Οι σκληροπυρηνικοί ανεμβολίαστοι όταν νοσούν συνήθως αργούν να εμφανιστούν στο νοσοκομείο διότι "μια απλή γρίπη είναι". Όταν αντιληφθούν ότι τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά πηγαίνουν στο νοσοκομείο αλλά απαγορεύουν στο προσωπικό να τους διασωληνώσει. Όταν καταλάβουν τελικά ότι απειλείται η ζωή τους συναινούν.
Είναι το μπλοκ που έχει ανάγκη από κάποια λεπτά δημοσιότητας όταν οι δημοσιογράφοι θα τους ζητήσουν να μιλήσουν, είναι οι άνθρωποι που χτίζουν χαρακτήρα απέναντι στην κοινωνία, είναι οι εργαζόμενοι οι οποίοι όταν ξεκουράζονται μετά τη δουλειά κατά τις 6:00 ή 7:00 διαβάζουν στο Internet ότι χαζομάρα γράψει ο καθένας και έτσι σχηματίζουν άποψη.
Είναι το μπλοκ που έχει ανάγκη από κάποια λεπτά δημοσιότητας όταν οι δημοσιογράφοι θα τους ζητήσουν να μιλήσουν, είναι οι άνθρωποι που χτίζουν χαρακτήρα απέναντι στην κοινωνία, είναι οι εργαζόμενοι οι οποίοι όταν ξεκουράζονται μετά τη δουλειά κατά τις 6:00 ή 7:00 διαβάζουν στο Internet ότι χαζομάρα γράψει ο καθένας και έτσι σχηματίζουν άποψη.
Είναι εκείνοι που σου λένε ότι δεν είναι ενάντιοι στα εμβόλια αλλά σου μιλούν για αλλεργίες ή για υποκείμενα νοσήματα ή για το φόβο που νιώθουν για το φάρμακο. Λες και εμείς οι υπόλοιποι που εμβολιαστήκαμε δεν πήγαμε με φόβο ψυχής.
Φοβούνται για τη συνέπεια του εμβολίου στους ίδιους και δε φοβούνται για την οικογένεια, τα παιδιά, τους οικείους τους οι οποίοι θα κινδυνεύσουν άμεσα. Αλήθεια υπάρχει κάποιος μεγαλύτερος από τα 50 χωρίς κάποιο υποκείμενο νόσημα; Πιστεύουν σε θεωρίες συνωμοσίας και καταφεύγουν σε αντιγραφές πιστοποιητικών εμβολιασμού για να μπουν σε κάποιο κατάστημα διασκέδασης.
Πόσο δύσκολο αλήθεια είναι να εργάζεσαι σε μια υπηρεσία και ένας ή δύο συνάδελφοί σου να είναι ανεμβολίαστοι; Ένα φιλικό σου ζευγάρι να έρχεται για μια επίσκεψη και να είναι ανεμβολίαστοι. Πως θα σας φαινόταν εάν στα σχολεία των παιδιών μας είμασταν όλοι ανεμβολίαστοι γονείς, μαθητές, και εκπαιδευτικοί;
Ο μη εμβολιασμός δημιουργεί θανάσιμο και εγκληματικό πλέον κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και τεράστιο οικονομικό κόστος. Είναι μια βαθιά αντικοινωνική στάση. Πρέπει να αντιμετωπιστεί δραστικά. Ας αναλάβει ο καθένας την ατομική ευθύνη που του αναλογεί και ας σπεύσει να εμβολιαστεί.
Πόσο δύσκολο αλήθεια είναι να εργάζεσαι σε μια υπηρεσία και ένας ή δύο συνάδελφοί σου να είναι ανεμβολίαστοι; Ένα φιλικό σου ζευγάρι να έρχεται για μια επίσκεψη και να είναι ανεμβολίαστοι. Πως θα σας φαινόταν εάν στα σχολεία των παιδιών μας είμασταν όλοι ανεμβολίαστοι γονείς, μαθητές, και εκπαιδευτικοί;
Ο μη εμβολιασμός δημιουργεί θανάσιμο και εγκληματικό πλέον κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και τεράστιο οικονομικό κόστος. Είναι μια βαθιά αντικοινωνική στάση. Πρέπει να αντιμετωπιστεί δραστικά. Ας αναλάβει ο καθένας την ατομική ευθύνη που του αναλογεί και ας σπεύσει να εμβολιαστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.