Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ Kinesis
Άλλη μία δημιουργική και ανοιξιάτικη εβδομάδα πέρασε για τις δύο δομές μας, ΚΔΑΠ Kinesis for Kids και Kinesis for Juniors, η οποία όμως ξεκίνησε με μια ιδιαίτερη μέρα, την Πρωταπριλιά. Γι’ αυτό και δεν έλειψαν τα πειράγματα και τα αθώα ψεματάκια από τα μικρά μας.
Γιατί όμως την πρωταπριλιά λέμε ψέματα; Αφού συζητήσαμε με τα παιδιά για την προέλευση του εθίμου αυτού, θυμηθήκαμε το γνωστό παραμύθι του Πινόκιο. Μιλήσαμε για την αξία της αλήθειας και συμφωνήσαμε να αφήσουμε τα ψέματα για μια μόνο ημέρα του χρόνου.
Έπειτα, οι μικροί μας δημιουργοί ζωγράφισαν το πρόσωπο του και κατασκεύασαν μια μυτούλα που όταν αντιλαμβάνεται το ψέμα μεγαλώνει.
Παράλληλα, μπλέξαμε τη δημιουργική γραφή με τη ζωγραφική, αφού στο πρώτο μάθημα γράψαμε με όπλο τη φαντασία μας δυο μικρές ιστορίες με τίτλο: "Το πρωταπριλιάτικο αστείο που έγινε μάθημα" και "Το Πρωταπριλιάτικο αστείο με το φίδι", ενώ στο δεύτερο τις εικονογραφήσαμε. Μ' αυτό το τρόπο η συγγραφική μας ομάδα μαζί με τους εικονογράφους μας κατάφεραν να δημιουργήσουν το πρώτο τους μικρό παραμύθι!
Η 2η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, ημέρα των γενεθλίων του Hans Christian Andersen, ενός από τους μεγαλύτερους παραμυθάδες όλων των εποχών. "Το ασχημόπαπο", "Η μικρή γοργόνα", "Το κοριτσάκι με τα σπίρτα" και "Η βασίλισσα του χιονιού", είναι μερικά μόνο από τα έργα του που έχουν σημαδέψει τις ψυχές πολλών παιδιών και έχουν εμπνεύσει πολλούς άλλους καλλιτέχνες.
Παράλληλα, μπλέξαμε τη δημιουργική γραφή με τη ζωγραφική, αφού στο πρώτο μάθημα γράψαμε με όπλο τη φαντασία μας δυο μικρές ιστορίες με τίτλο: "Το πρωταπριλιάτικο αστείο που έγινε μάθημα" και "Το Πρωταπριλιάτικο αστείο με το φίδι", ενώ στο δεύτερο τις εικονογραφήσαμε. Μ' αυτό το τρόπο η συγγραφική μας ομάδα μαζί με τους εικονογράφους μας κατάφεραν να δημιουργήσουν το πρώτο τους μικρό παραμύθι!
Η 2η Απριλίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, ημέρα των γενεθλίων του Hans Christian Andersen, ενός από τους μεγαλύτερους παραμυθάδες όλων των εποχών. "Το ασχημόπαπο", "Η μικρή γοργόνα", "Το κοριτσάκι με τα σπίρτα" και "Η βασίλισσα του χιονιού", είναι μερικά μόνο από τα έργα του που έχουν σημαδέψει τις ψυχές πολλών παιδιών και έχουν εμπνεύσει πολλούς άλλους καλλιτέχνες.
Έτσι, θέλοντας να τιμήσουμε τη μεγάλη κληρονομιά αυτού του σπουδαίου καλλιτέχνη διαβάσαμε ένα από τα παραμύθια του και ασχοληθήκαμε με τα δικαιώματα του βιβλίου, τα οποία γράψαμε στο εικονικό μας βιβλίο και το συνοδέψαμε με μία αντίστοιχη ζωγραφιά.
Ταυτόχρονα, προσπαθήσαμε να ομορφαίνουμε το χώρο στον οποίο διαβάζουμε τα παραμύθια μας. Πιάσαμε τα μολύβια και τα ψαλίδια μας και φτιάξαμε ένα τεράστιο βιβλίο από το οποίο θα ξεπηδάνε όλες οι ιστορίες μας γεμίζοντας μας με όμορφες εικόνες.
Ο καινούριος μήνας όμως έφερε μαζί του και καινούρια διάθεση. Καθώς λοιπόν η άνοιξη προχωράει, εμείς κόψαμε πολύχρωμα λουλούδια και πεταλούδες αλλά και το πρόσωπο μίας όμορφης κοπέλας. Όλα αυτά μαζί συνέθεσαν μία μοναδική ανοιξιάτικη κοπέλα, με τα λουλούδια να αποτελούν το φόρεμα της και τις πεταλούδες να την περιτριγυρίζουν, κοσμώντας το χώρο μας!
Επιπλέον, την ώρα των εικαστικών, αφού μιλήσαμε για τη ζωή και τα στάδια ανάπτυξης της πεταλούδας, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δέντρο που θα ομορφαίνει το χώρο μας και θα θυμίζει και αυτό άνοιξη. Το δέντρο αυτό όμως δε θα έχει φύλλα και λουλούδια, αλλά θα αποτελείται από πεταλούδες, από πολύχρωμες πεταλούδες! Πώς να είναι άραγε ένα τέτοιο δέντρο;
Συνεχίζοντας τις ανοιξιάτικες κατασκευές μας, κατασκευάσαμε όμορφα μικρά γλαστράκια και «φυτέψαμε» μέσα σ' αυτά λουλούδια! Αφού βάψαμε ρολά από χαρτί με χρώματα της αρεσκείας μας, κόψαμε τα λουλούδια και τα «φυτέψαμε» στα γλαστράκια μας προσθέτοντας καφέ γκοφρέ. Τέλος, προσθέσαμε όμορφες κορδέλες και τα γλαστράκια μας είναι πλέον έτοιμα να διακοσμήσουν τα παράθυρα του σπιτιού μας.
Η συνταγή για αυτή την εβδομάδα μαγειρικής είχε και αυτή μυρωδιά από άνοιξη, αφού φτιάξαμε μπισκότα σε σχήμα λουλουδιού, χρώματος ροζ και πράσινου. Οι σεφ μας αφού ανακάτεψαν όλα τους τα υλικά, έφτιαξαν τη χρωματιστή ζύμη τους. Με τη βοήθεια του πλάστη την έκαναν λεία και με το κουπάτ άρχισαν να κόβουν τα μπισκότα μας σε σχήμα λουλουδιού.
Ο καινούριος μήνας όμως έφερε μαζί του και καινούρια διάθεση. Καθώς λοιπόν η άνοιξη προχωράει, εμείς κόψαμε πολύχρωμα λουλούδια και πεταλούδες αλλά και το πρόσωπο μίας όμορφης κοπέλας. Όλα αυτά μαζί συνέθεσαν μία μοναδική ανοιξιάτικη κοπέλα, με τα λουλούδια να αποτελούν το φόρεμα της και τις πεταλούδες να την περιτριγυρίζουν, κοσμώντας το χώρο μας!
Επιπλέον, την ώρα των εικαστικών, αφού μιλήσαμε για τη ζωή και τα στάδια ανάπτυξης της πεταλούδας, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δέντρο που θα ομορφαίνει το χώρο μας και θα θυμίζει και αυτό άνοιξη. Το δέντρο αυτό όμως δε θα έχει φύλλα και λουλούδια, αλλά θα αποτελείται από πεταλούδες, από πολύχρωμες πεταλούδες! Πώς να είναι άραγε ένα τέτοιο δέντρο;
Συνεχίζοντας τις ανοιξιάτικες κατασκευές μας, κατασκευάσαμε όμορφα μικρά γλαστράκια και «φυτέψαμε» μέσα σ' αυτά λουλούδια! Αφού βάψαμε ρολά από χαρτί με χρώματα της αρεσκείας μας, κόψαμε τα λουλούδια και τα «φυτέψαμε» στα γλαστράκια μας προσθέτοντας καφέ γκοφρέ. Τέλος, προσθέσαμε όμορφες κορδέλες και τα γλαστράκια μας είναι πλέον έτοιμα να διακοσμήσουν τα παράθυρα του σπιτιού μας.
Η συνταγή για αυτή την εβδομάδα μαγειρικής είχε και αυτή μυρωδιά από άνοιξη, αφού φτιάξαμε μπισκότα σε σχήμα λουλουδιού, χρώματος ροζ και πράσινου. Οι σεφ μας αφού ανακάτεψαν όλα τους τα υλικά, έφτιαξαν τη χρωματιστή ζύμη τους. Με τη βοήθεια του πλάστη την έκαναν λεία και με το κουπάτ άρχισαν να κόβουν τα μπισκότα μας σε σχήμα λουλουδιού.
Με μεγάλη προσοχή τα βάλαμε στο φούρνο και σύντομα οι απαιτητικοί μας μάγειρες ανταμείφθηκαν τόσο σε γεύση όσο και σε εμφάνιση. Φυσικά, ευχαριστούμε πολύ και τα Ελληνικά Μάρκετ για τη χορηγία των υλικών μας.
Αυτή την εβδομάδα και το μάθημα ρομποτικής ήταν αφιερωμένο στη φύση αφού ασχοληθήκαμε με τις πυγολαμπίδες. Μιλήσαμε γι’ αυτές και εστιάσαμε στον μηχανισμό με τον οποίο φωσφορίζουν. Έτσι, μάθαμε πως λάμπουν είτε για να προσελκύσουν τη λεία τους είτε για να κόψουν την όρεξη σε κάθε επίδοξο θηρευτή που τις παραμονεύει. Στις δικιές μας πυγολαμπίδες φώτιζε η λυχνία πάνω στον προγραμματιστή.
Αυτή την εβδομάδα και το μάθημα ρομποτικής ήταν αφιερωμένο στη φύση αφού ασχοληθήκαμε με τις πυγολαμπίδες. Μιλήσαμε γι’ αυτές και εστιάσαμε στον μηχανισμό με τον οποίο φωσφορίζουν. Έτσι, μάθαμε πως λάμπουν είτε για να προσελκύσουν τη λεία τους είτε για να κόψουν την όρεξη σε κάθε επίδοξο θηρευτή που τις παραμονεύει. Στις δικιές μας πυγολαμπίδες φώτιζε η λυχνία πάνω στον προγραμματιστή.
Η κατασκευή μας, σύμφωνα με τον ανάλογο προγραμματισμό, μόλις ξεκινούσε να κινείται προς τα αριστερά φώτιζε με μπλε χρώμα, ενώ προς τα δεξιά με κόκκινο. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του γυροσκοπίου προγραμματίσαμε και άλλες κινήσεις της πυγολαμπίδας μας, που η κάθε μία είχε και διαφορετική επιλογή χρώματος, κάνοντας την να φωσφορίζει.
Τέλος, κλείνουμε την εβδομάδα μας όμορφα και θέλουμε να χαλαρώσουμε, ασκώντας νου και πνεύμα μέσα από τη yoga. Η εκμάθηση νέων θέσεων για άλλη μία φορά μας βοήθησαν να φτάσουμε στην ενδυνάμωση και στην ισορροπία του σώματός. Επίσης, μετά από τις ασκήσεις μας φτάσαμε και στην αγαπημένη στιγμή του μαθήματός, αυτή του παιχνιδιού.
Τέλος, κλείνουμε την εβδομάδα μας όμορφα και θέλουμε να χαλαρώσουμε, ασκώντας νου και πνεύμα μέσα από τη yoga. Η εκμάθηση νέων θέσεων για άλλη μία φορά μας βοήθησαν να φτάσουμε στην ενδυνάμωση και στην ισορροπία του σώματός. Επίσης, μετά από τις ασκήσεις μας φτάσαμε και στην αγαπημένη στιγμή του μαθήματός, αυτή του παιχνιδιού.
Το παιχνίδι μας, με το όνομα «λεξιλόγιο» είχε ως στόχο, να φτιάξουμε με το σώμα μας λέξεις. Μέσα από αυτό εξασκήσαμε ικανότητες, όπως η λήψη πρωτοβουλιών, η συνεργασία, η επικοινωνία και η εμπιστοσύνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.