Απάντηση Συλλόγου "Βηματίζω" στην ανάρτηση της ΓΝΩΜΗΣ με τίτλο “Η καρδιά της Κάτιας” από τη θεατρική Σκηνή της ΤΕΧΝΗΣ
"Η επιλογή είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Ο άνθρωπος που δεν έχει συναισθήματα, που δεν μπορεί να αγαπήσει, που δεν λυπάται και μένει αδιάφορος μπροστά στη δυστυχία των άλλων, είναι ανάπηρος." Μια ατυχέστατη διατύπωση, η οποία σαφώς δεν δείχνει ειρωνεία η δόλο, αλλά πλήρη άγνοια στον ευαίσθητο τομέα της αναπηρίας.
Σύμφωνα με το λεξικό "ανάπηρος" είναι: "ο ανίκανος για εργασία, εξαιτίας πνευματικής ή σωματικής ελαττωματικότητας". Σύμφωνα με την εμπειρία της ζωής, ο ανάπηρος και συναισθήματα έχει, και δεν μένει αδιάφορος μπροστά στη δυστυχία των άλλων, και μπορεί να αγαπήσει.
"Η επιλογή είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής. Ο άνθρωπος που δεν έχει συναισθήματα, που δεν μπορεί να αγαπήσει, που δεν λυπάται και μένει αδιάφορος μπροστά στη δυστυχία των άλλων, είναι ανάπηρος." Μια ατυχέστατη διατύπωση, η οποία σαφώς δεν δείχνει ειρωνεία η δόλο, αλλά πλήρη άγνοια στον ευαίσθητο τομέα της αναπηρίας.
Σύμφωνα με το λεξικό "ανάπηρος" είναι: "ο ανίκανος για εργασία, εξαιτίας πνευματικής ή σωματικής ελαττωματικότητας". Σύμφωνα με την εμπειρία της ζωής, ο ανάπηρος και συναισθήματα έχει, και δεν μένει αδιάφορος μπροστά στη δυστυχία των άλλων, και μπορεί να αγαπήσει.
Εμείς οι "υγιείς" ας κάνουμε την αυτοκριτική μας αν τηρούμε ή όχι τα παραπάνω προσόντα... Και ίσως εκπλαγούμε δυσάρεστα.
Ο γράφων ή η γράφουσα, καλό θα είναι να αναθεωρήσει την παραπάνω έκφραση, όχι φυσικά γιατί θίγει μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων (αυτό το ζουν καθημερινά στο πετσί τους), αλλά για να μην δημιουργήσει λαθεμένες εντυπώσεις σε ευαίσθητες ομάδες ανθρώπων, όπως τα παιδιά.
ΥΓ Και φυσικά, η επιλογή δεν είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής, αλλά η ίδια ή ΖΩΗ.... Όπως κι αν τη ζει ο καθένας μας."
ΥΓ Και φυσικά, η επιλογή δεν είναι το μεγαλύτερο δώρο της ζωής, αλλά η ίδια ή ΖΩΗ.... Όπως κι αν τη ζει ο καθένας μας."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.