Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ Kinesis
Άλλη μια καλοκαιρινή εβδομάδα έφτασε στο τέλος της για τις δύο δομές μας, ΚΔΑΠ Kinesis for kids και Kinesis for Junior, με τα παιδιά μας να ταξιδεύουν μέσα από τις δραστηριότητές μας στην γειτονική Αφρική και να γνωρίζουν διαφορετικούς πολιτισμούς.
Έτσι, την ώρα της ζωγραφικής ήρθαν σε επαφή με την αφρικανική τέχνη, παρατήρησαν μέσα από αυτή χαρακτηριστικά της ζωής και της ενδυμασίας των γυναικών και αποτύπωσαν σε χαρτί τη Νεφερτίτη.
Το ταξίδι μας στην Αίγυπτο συνεχίστηκε με την επίσκεψή μας στις Πυραμίδες, τους τάφους των Φαραώ, που είναι χτισμένες στις όχθες του ποταμού Νείλου, τις οποίες και απεικονίσαμε σε ένα μικρό κολλάζ. Επιπλέον, δημιουργήσαμε τα δικά μας περίτεχνα χρυσαφένια περιδέραια, χαρακτηριστικό των αιγύπτιων βασιλιάδων. Έπειτα, γνωρίσαμε την ιδιαίτερη φυλή των Ζουλού, η οποία σημαίνει Ουρανός, και φτιάξαμε τους δικούς μας μικρούς Ζουλού χρησιμοποιώντας ρολά από χαρτί.
Κλείσαμε την ενότητα αυτή κάνοντας ένα σαφάρι στη Αφρική, φτιάχνοντας πρωτότυπα κιάλια για να δούμε προσεκτικά τα ζώα της, αλλά και ένα όμορφο γιλέκο για τον οδηγό μας. Ακόμη, γευτήκαμε και ένα τοπικό αιγυπτιακό γλυκό τους, το σάμαλι, το οποίο έφτιαξαν οι μικροί μας μάγειρες με χαρά και ενθουσιασμό.
Ένα ακόμη θέμα με το οποία ασχοληθήκαμε αυτή την εβδομάδα ήταν τα λαχανικά. Έτσι, στο μάθημα της ζωγραφικής αποτυπώσαμε με έναν ιδιαίτερο τρόπο, χρησιμοποιώντας καπάκια από μπουκάλια νερού, περίτεχνες κολοκύθες. Στο μάθημα των αγγλικών γνωρίσαμε κάποια από τα λαχανικά σε αυτή τη γλώσσα, αναζητώντας τα σε ένα κρυπτόλεξο, ενώ στο θεατρικό παιχνίδι αναπαραστήσαμε το γάμο του πρίγκιπα Λεμόνη με την όμορφη Κρεμμύδω.
Επιπλέον, στη δημιουργική γραφή οι μικροί μας συγγραφείς έκλεισαν τα μάτια τους και φαντάστηκαν ότι ήταν μεγάλοι και τρανοί σεφ. Έπειτα, επέλεξαν ανάμεσα σε διάφορα λαχανικά και δημιούργησαν τη δική τους συνταγή, κάτι που άνοιξε την όρεξη όλων μας. Γι’ αυτό και συνεχίσαμε στο μάθημα μαγειρικής φτιάχνοντας ένα λαχταριστό αλμυρό κέικ με πιπεριές και καλαμπόκι.
Τα μαθήματα εικαστικών ήταν και αυτά επηρεασμένα από τα λαχανικά, αφού οι μικροί μας δημιουργοί έφτιαξαν καλαμπόκια από ρολά χαρτί, τα οποία έβαψαν κίτρινα και διακόσμησαν με σπόρους καλαμποκιού. Στη συνέχεια, επηρεασμένοι από το κλασικό παραμύθι «Η πριγκίπισσα και το μπιζέλια», τα παιδιά μας έφτιαξαν εύκολα αυτοσχέδια μπιζέλια.
Η λαχανικοεβδομάδα μας έκλεισε με την κατασκευή ενός μικρού κήπου, αφού πρώτα ενημερωθήκαμε για τον τρόπο καλλιέργειας των λαχανικών. Τα παιδιά μας χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν αναλαμβάνοντας από μια εργασία. Στο τέλος ενώσαμε όλες τις δημιουργίες μας και ο κήπος μας ήταν έτοιμος για να διακοσμήσει το χώρο μας.
Τέλος, βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και τα μαθήματα εκμάθησης κολύμβησης των δομών μας γίνονται καθημερινά από έμπειρους γυμναστές. Οι μικροί μας κολυμβητές δείχνουν καθημερινά τον ενθουσιασμό τους, αφού η κολύμβηση είναι μια από τις αγαπημένες τους δραστηριότητες. Τα παιχνίδια στο νερό κάνουν το μάθημα ακόμα πιο διασκεδαστικό για τα παιδιά τα οποία ανυπομονούν στο τέλος κάθε μαθήματος για την επόμενη φορά.
Το ταξίδι μας στην Αίγυπτο συνεχίστηκε με την επίσκεψή μας στις Πυραμίδες, τους τάφους των Φαραώ, που είναι χτισμένες στις όχθες του ποταμού Νείλου, τις οποίες και απεικονίσαμε σε ένα μικρό κολλάζ. Επιπλέον, δημιουργήσαμε τα δικά μας περίτεχνα χρυσαφένια περιδέραια, χαρακτηριστικό των αιγύπτιων βασιλιάδων. Έπειτα, γνωρίσαμε την ιδιαίτερη φυλή των Ζουλού, η οποία σημαίνει Ουρανός, και φτιάξαμε τους δικούς μας μικρούς Ζουλού χρησιμοποιώντας ρολά από χαρτί.
Κλείσαμε την ενότητα αυτή κάνοντας ένα σαφάρι στη Αφρική, φτιάχνοντας πρωτότυπα κιάλια για να δούμε προσεκτικά τα ζώα της, αλλά και ένα όμορφο γιλέκο για τον οδηγό μας. Ακόμη, γευτήκαμε και ένα τοπικό αιγυπτιακό γλυκό τους, το σάμαλι, το οποίο έφτιαξαν οι μικροί μας μάγειρες με χαρά και ενθουσιασμό.
Ένα ακόμη θέμα με το οποία ασχοληθήκαμε αυτή την εβδομάδα ήταν τα λαχανικά. Έτσι, στο μάθημα της ζωγραφικής αποτυπώσαμε με έναν ιδιαίτερο τρόπο, χρησιμοποιώντας καπάκια από μπουκάλια νερού, περίτεχνες κολοκύθες. Στο μάθημα των αγγλικών γνωρίσαμε κάποια από τα λαχανικά σε αυτή τη γλώσσα, αναζητώντας τα σε ένα κρυπτόλεξο, ενώ στο θεατρικό παιχνίδι αναπαραστήσαμε το γάμο του πρίγκιπα Λεμόνη με την όμορφη Κρεμμύδω.
Επιπλέον, στη δημιουργική γραφή οι μικροί μας συγγραφείς έκλεισαν τα μάτια τους και φαντάστηκαν ότι ήταν μεγάλοι και τρανοί σεφ. Έπειτα, επέλεξαν ανάμεσα σε διάφορα λαχανικά και δημιούργησαν τη δική τους συνταγή, κάτι που άνοιξε την όρεξη όλων μας. Γι’ αυτό και συνεχίσαμε στο μάθημα μαγειρικής φτιάχνοντας ένα λαχταριστό αλμυρό κέικ με πιπεριές και καλαμπόκι.
Τα μαθήματα εικαστικών ήταν και αυτά επηρεασμένα από τα λαχανικά, αφού οι μικροί μας δημιουργοί έφτιαξαν καλαμπόκια από ρολά χαρτί, τα οποία έβαψαν κίτρινα και διακόσμησαν με σπόρους καλαμποκιού. Στη συνέχεια, επηρεασμένοι από το κλασικό παραμύθι «Η πριγκίπισσα και το μπιζέλια», τα παιδιά μας έφτιαξαν εύκολα αυτοσχέδια μπιζέλια.
Η λαχανικοεβδομάδα μας έκλεισε με την κατασκευή ενός μικρού κήπου, αφού πρώτα ενημερωθήκαμε για τον τρόπο καλλιέργειας των λαχανικών. Τα παιδιά μας χωρίστηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν αναλαμβάνοντας από μια εργασία. Στο τέλος ενώσαμε όλες τις δημιουργίες μας και ο κήπος μας ήταν έτοιμος για να διακοσμήσει το χώρο μας.
Τέλος, βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και τα μαθήματα εκμάθησης κολύμβησης των δομών μας γίνονται καθημερινά από έμπειρους γυμναστές. Οι μικροί μας κολυμβητές δείχνουν καθημερινά τον ενθουσιασμό τους, αφού η κολύμβηση είναι μια από τις αγαπημένες τους δραστηριότητες. Τα παιχνίδια στο νερό κάνουν το μάθημα ακόμα πιο διασκεδαστικό για τα παιδιά τα οποία ανυπομονούν στο τέλος κάθε μαθήματος για την επόμενη φορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.