Δελτίο τύπου Επιμορφωτικής
Κιλκίς
Επιμορφωτική Κιλκίς: STEM Capacity Building… είναι ο τίτλος του πρώτου έργου που συμμετέχει η Επιμορφωτική Κιλκίς ως διακρατικός εταίρος στο πλαίσιο του Erasmus+ ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις για το 2016.
Στις δραστηριότητες του προγράμματος περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός μακροπρόθεσμου προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης (Long-Term PDP) για εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι θα εφαρμόσουν μία ενιαία προσέγγιση διδασκαλίας STEM, καθώς και η δημιουργία online εκπαιδευτικών μαθημάτων μέσω MOOC (Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα).
Στις δραστηριότητες του προγράμματος περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός μακροπρόθεσμου προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης (Long-Term PDP) για εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι θα εφαρμόσουν μία ενιαία προσέγγιση διδασκαλίας STEM, καθώς και η δημιουργία online εκπαιδευτικών μαθημάτων μέσω MOOC (Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά Μαθήματα).
Πρόκειται για διαδικτυακά (online) μαθήματα (courses), που αποσκοπούν στη μαζική (massive) συμμετοχή και ανοικτή (open) πρόσβαση στη γνώση μέσω του διαδικτύου. Στο πρόγραμμα, μαζί με την Επιμορφωτική Κιλκίς, συμμετέχει και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς (ΔΙΔΕ). Οι υπόλοιποι εταίροι του έργου είναι οι εξής: UGDYMO PLETOTES CENTRAS (συντονιστής του έργου) από τη Λιθουανία, CREF EDUCATION από την Πορτογαλία, CAFI από την Ισπανία, και το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ από την Ολλανδία.
Στόχος του προγράμματος είναι να δημιουργηθεί ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα εφαρμόσουν μία ενιαία προσέγγιση διδασκαλίας STEM, βασισμένη στην ενοποίηση πρακτικής εφαρμογής και διεπιστημονικής προσέγγισης και η οποία θα συμβάλει στην προετοιμασία των μαθητών για μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα αλλά και στην πρόοδο της κοινωνίας στον 21ο αιώνα.
Η εναρκτήρια συνάντηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε την περίοδο 23 – 26 Νοεμβρίου 2016 στο Βίλνιους της Λιθουανίας και φιλοξενήθηκε από το UGDYMO PLETOTES CENTRAS που είναι και ο συντονιστής του έργου. Στη συνάντηση συμμετείχαν 15 εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων – εταίρων από την Ελλάδα, Λιθουανία, Ισπανία, Πορτογαλία και Ολλανδία.
Στόχος του προγράμματος είναι να δημιουργηθεί ένας ικανός αριθμός εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα εφαρμόσουν μία ενιαία προσέγγιση διδασκαλίας STEM, βασισμένη στην ενοποίηση πρακτικής εφαρμογής και διεπιστημονικής προσέγγισης και η οποία θα συμβάλει στην προετοιμασία των μαθητών για μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα αλλά και στην πρόοδο της κοινωνίας στον 21ο αιώνα.
Η εναρκτήρια συνάντηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε την περίοδο 23 – 26 Νοεμβρίου 2016 στο Βίλνιους της Λιθουανίας και φιλοξενήθηκε από το UGDYMO PLETOTES CENTRAS που είναι και ο συντονιστής του έργου. Στη συνάντηση συμμετείχαν 15 εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων – εταίρων από την Ελλάδα, Λιθουανία, Ισπανία, Πορτογαλία και Ολλανδία.
Την Επιμορφωτική Κιλκίς εκπροσώπησαν τα στελέχη της Γεωργιάδης Νίκος (συντονιστής του προγράμματος) και Χατζηβασιλείου Γιώργος. Την ΔΙΔΕ Κιλκίς εκπροσώπησαν ο κ. Λιναρδάκης Γιάννης, υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς και η κα. Περιστέρη Αθηνά.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι στόχοι του προγράμματος και τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα από την υλοποίησή του, το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα δράσεων, καθώς και ο καθορισμός των αρμοδιοτήτων μεταξύ των εταίρων.
Τέλος, ανανεώθηκε το ραντεβού των εταίρων για το Άμστερνταμ της Ολλανδίας στις 19 – 21 Ιουνίου 2017.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι στόχοι του προγράμματος και τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα από την υλοποίησή του, το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα δράσεων, καθώς και ο καθορισμός των αρμοδιοτήτων μεταξύ των εταίρων.
Τέλος, ανανεώθηκε το ραντεβού των εταίρων για το Άμστερνταμ της Ολλανδίας στις 19 – 21 Ιουνίου 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.