Του Δημήτρη Νίκογλου
Κάποτε τους πολιτικούς ανάλογα της ιδεολογίας που εξέφραζαν τους κρεμούσαμε και την ανάλογη ταμπέλα, αριστερός, δεξιός, κεντρώος, πράγμα που σήμερα είναι παρακινδυνευμένο.
Στην κοινωνία που ζω έχω δει πολιτικούς να υπερασπίζονται με πείσμα την ιδεολογία τους και τα πολιτικά τους πιστεύω, και άλλους με την ανάλογη ευκολία να ανατρέπουν και την ιδεολογία τους, και τα πολιτικά τους πιστεύω.
Θα ήμουν πολύ ελαστικός πιστεύω στην κριτική κάποιου πολίτη που θα άλλαζε το κόμμα του για κάποιο άλλο για τους Χ λόγους, και πολύ πιο αυστηρός σε έναν πολιτικό που θα άλλαζε το κόμμα του, τον πολιτικό του χώρο και την ιδεολογία του, για να προσχωρήσει σε κάποιο άλλο κόμμα.
Εδώ γεννάται το ερώτημα.. νόμιμο είναι, ηθικό είναι;
Εγώ προσωπικά πολλές φορές παραλληλίζω τους πολιτικούς με τους Ιερωμένους.
Υπάρχουν Ιερωμένοι που κάνουν λειτούργημα, λειτουργούν δηλαδή από πίστη και αφοσίωση, και υπάρχουν και Ιερωμένοι που λειτουργούν κατ' επάγγελμα.
Οι δε πολιτικοί, είναι και αυτοί δυο κατηγορίες.
Πως θα χαρακτήριζες έναν πολιτικό που για να μην χάσει την έδρα του και τον παχυλό του μισθό θα πήγαινε ακόμη και με τον διάολο; πάντως άνθρωπο που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο και για το καλό της Χώρας του, δεν θα τον έλεγες.
Πολλές φορές αναρωτιέμαι: Για τις αμοιβές των βουλευτών που φτάνουν κοντά στα 8.000 ευρώ μικτά μηνιαίως, έχει πει ποτέ κανείς τίποτα; δεν είναι προκλητικό να σου λένε εσένα ζήσε με 400 ευρώ τον μήνα, ενώ αυτοί εν μέσω κρίσης να αμείβονται εικοσαπλάσια από σένα..
- Δεν είναι τυχαίο που λένε πως, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Το όνειρο της ανάπτυξης της χώρας θα μακραίνει όλο και περισσότερο όσο θα γιγαντώνονται αυτές οι ανισότητες. Και οι βουλευτές των 280.000 ευρώ* αν δεν προσπαθήσουν να αλλάξουν, το όνειρο
θα παραμείνει όνειρο..
* 280.000 ευρώ είναι οι αμοιβές των βουλευτών μέσα στην τετραετία
Στην κοινωνία που ζω έχω δει πολιτικούς να υπερασπίζονται με πείσμα την ιδεολογία τους και τα πολιτικά τους πιστεύω, και άλλους με την ανάλογη ευκολία να ανατρέπουν και την ιδεολογία τους, και τα πολιτικά τους πιστεύω.
Θα ήμουν πολύ ελαστικός πιστεύω στην κριτική κάποιου πολίτη που θα άλλαζε το κόμμα του για κάποιο άλλο για τους Χ λόγους, και πολύ πιο αυστηρός σε έναν πολιτικό που θα άλλαζε το κόμμα του, τον πολιτικό του χώρο και την ιδεολογία του, για να προσχωρήσει σε κάποιο άλλο κόμμα.
Εδώ γεννάται το ερώτημα.. νόμιμο είναι, ηθικό είναι;
Εγώ προσωπικά πολλές φορές παραλληλίζω τους πολιτικούς με τους Ιερωμένους.
Υπάρχουν Ιερωμένοι που κάνουν λειτούργημα, λειτουργούν δηλαδή από πίστη και αφοσίωση, και υπάρχουν και Ιερωμένοι που λειτουργούν κατ' επάγγελμα.
Οι δε πολιτικοί, είναι και αυτοί δυο κατηγορίες.
Είναι αυτοί που πραγματικά κάνουν λειτούργημα και ο λόγος της ύπαρξής τους στην πολιτική είναι η προσφορά τους και μόνο, υπάρχει όμως και η άλλη κατηγορία στην οποία ανήκουν οι πολιτικοί εκείνοι που ο λαός τους ονομάζει επαγγελματίες πολιτικούς.
Πως θα χαρακτήριζες έναν πολιτικό που για να μην χάσει την έδρα του και τον παχυλό του μισθό θα πήγαινε ακόμη και με τον διάολο; πάντως άνθρωπο που νοιάζεται για τον συνάνθρωπο και για το καλό της Χώρας του, δεν θα τον έλεγες.
Πιστεύω πως αυτοί οι επαγγελματίες πολιτικοί γιατί περί αυτού πρόκειται είναι η πάστα των πολιτικών που με τα καμώματά τους κατάφεραν να κάνουν ένα υπερήφανο κράτος και έναν υπερήφανο λαό επαίτες .
Πολλές φορές αναρωτιέμαι: Για τις αμοιβές των βουλευτών που φτάνουν κοντά στα 8.000 ευρώ μικτά μηνιαίως, έχει πει ποτέ κανείς τίποτα; δεν είναι προκλητικό να σου λένε εσένα ζήσε με 400 ευρώ τον μήνα, ενώ αυτοί εν μέσω κρίσης να αμείβονται εικοσαπλάσια από σένα..
- Δεν είναι τυχαίο που λένε πως, το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.
Το όνειρο της ανάπτυξης της χώρας θα μακραίνει όλο και περισσότερο όσο θα γιγαντώνονται αυτές οι ανισότητες. Και οι βουλευτές των 280.000 ευρώ* αν δεν προσπαθήσουν να αλλάξουν, το όνειρο
θα παραμείνει όνειρο..
* 280.000 ευρώ είναι οι αμοιβές των βουλευτών μέσα στην τετραετία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.