Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Δικηγορικά γραφεία λειτουργούν ως εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών κατά παράβαση του νόμου

Επιστολή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών "Η Παρέμβαση"
"Η Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” λαμβάνει καθημερινά μέσω των 16 Ενώσεων Μελών της, καταγγελίες από δανειολήπτες που δέχονται τηλεφωνήματα από δικηγορικά γραφεία που λειτουργούν ως εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών και τα οποία παραβαίνουν τους νόμους που διέπουν τις συγκεκριμένες εταιρείες.

Τα εν λόγω δικηγορικά γραφεία, με τις πρακτικές τους παραβαίνουν το άρθρο 5 και το άρθρο 4 του νόμου 3758/2009, όπως αυτότροποποιήθηκε από το άρθρο 36 του νόμου 4038/2012, και συγκεκριμένα

μεταξύ άλλων:

- δεν καταγράφουν τις συνομιλίες,

- επικοινωνούν με τους δανειολήπτες περισσότερες από μία φορά ανά δεύτερη μέρα χωρίς να τηρούν το νόμιμο ωράριο και ενοχλούν τους δανειολήπτες και τα μέλη της οικογένειάς τους κατά τρόπο που συχνά προσβάλει την προσωπικότητα, αξιοπρέπεια και τιμή του ατόμου

- ασκούν έντονη ψυχολογική πίεση κατά τρόπο απολύτως αντιδεοντολογικό με το λειτούργημα του δικηγόρου και μετέρχονται μεθόδους οι οποίες ουδόλως διαφέρουν από τις μεθόδους των εταιρειών ενημέρωσης

Η Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” καλεί το Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την διερεύνηση του ανησυχητικού φαινομένου της λειτουργίας των δικηγορικών γραφείων ως εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, παραβαίνοντας τους σχετικούς νόμους αλλά και τους κανόνες ηθικής και δεοντολογίας του δικηγορικού λειτουργήματος.

Θα επιθυμούσαμε περαιτέρω συνεργασία μαζί σας για σημαντικά θέματα που άπτονται της προστασίας του καταναλωτή και του δικηγορικού λειτουργήματος, όπως το επικίνδυνα διογκούμενο θέμα της Υπερχρέωσης των ελληνικών νοικοκυριών και των ανυπολόγιστων επιπτώσεων στην οικονομική και κοινωνική ζωή της χώρας.

Τέλος είμαστε πεισμένοι ότι υπό της παρούσες συνθήκες απαιτούνται συνέργειες και συντονισμένη δράση από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να επιτευχθεί ουσιαστική και αποτελεσματική προστασία του καταναλωτή σε καίρια και ζωικής σημασίας προβλήματα που αντιμετωπίζει."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.