Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

"Της εκδιδομένης ρύθμισης το κιγκλίδωμα"

Παρεμβαίνει ο αναγνώστης της Γνώμης Παναγιώτης Τριαρίδης
Τι μπορεί πλέον να κάνει ένας αγανακτισμένος πολίτης;
Ακόμα προσπαθώ να βρω λύση.
Πριν από 11 μήνες έκανα ρύθμιση ένα χρέος στον ΟΑΕΕ ύψους 2.481,74 ευρώ σε 45 άτοκες δόσεις των 50,99 ευρώ, τις οποίες δόσεις εξυπηρετούσα κανονικότατα. 

Τις 2 τελευταίες δόσεις όμως το ποσό ανέβηκε στα 57,18 ευρώ (την δόση), μετά από επίσκεψη στα γραφεία του ΟΑΕΕ, με ενημέρωσαν ότι μπήκε επιτόκιο της τάξης των 5,05%, ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΔΟΣΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ και σύμφωνα με τους τόκους στο τελικό ποσό των 2.481,74 ευρώ προστέθηκαν άλλα 247,60 ευρώ. 

Διαμαρτυρήθηκα τότε ότι η αύξηση δεν είναι 5,05% αλλά πλησιάζει το 10% της συνολικής οφειλής και τότε η υπάλληλος του ΟΑΕΕ (η οποία δεν φταίει σε τίποτα) μου είπε ότι "η αύξηση βγαίνει με αυτόν τον μαθηματικό τύπο σύμφωνα με το υπουργείο"

Τ=((ν*Κ*ε*(1+ε)ν/((1+ε)ν)-1))-κ
Κ (κύρια οφειλή
ν ( πλήθος δόσεων) 45,00
ε (5,05%/12) 0,00420833
(1+ε)ν 1,20801394
Τ= #VALUE!

-αν τον λύσετε Κύριε θα βρείτε και την δόση.

Έχω μείνει άφωνος, φεύγοντας δεν ήξερα που να χτυπήσω το κεφάλι μου και αναρωτιόμουν "γιατί αυτός που ανακάλυψε αυτόν τον τύπο δεν δουλεύει στην ΝΑΣΑ η έστω στο πείραμα του CERN αλλά προτίμησε το Υπουργείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων".

Εγώ που πρέπει να απευθυνθώ για να βρω το δίκιο μου;

Ζούμε σε κράτος δικαίου;

Και αφού έχω κάνει σύμβαση και πληρώνω κανονικά τις δόσεις μου, γιατί μου ζητάς αναδρομικά 11 δόσεων;

Τον  μαθηματικό τύπο μου τον έστειλαν και σε ηλεκτρονική μορφή από τα γραφεία του ΟΑΕΕ, αλλά για μένα το μείζον ζήτημα που προκύπτει είναι ότι μου επέβαλλαν αύξηση επιτοκίου αναδρομικά για 11 πληρωμένες δόσεις, ενώ εγώ εισέπραξα λεφτά του δημοσίου, μετά από 3 χρόνια καθυστέρηση, άτοκα.

Λυπάμαι ειλικρινά, γιατί νομίζω ότι είμαι και εγώ συνυπεύθυνος για την κατάντια αυτού του κράτους, όμως έχω δώσει μια υπόσχεση τόσο στον εαυτό μου, όσο και στην οικογένεια μου ότι πλέον δεν θα μείνω ούτε με σταυρωμένα χέρια αλλά ούτε και άφωνος. Είναι πλέον επιβεβλημένες να ακούγονται οι φωνές αγανάκτησης, μήπως και μπορέσουμε να διορθώσουμε κάτι σε αυτό το "δυσκίνητο" και "δυσνόητο" κράτος που ζούμε.

Κιλκίς 11/5/2016

Υ.Γ.
Επειδή εγώ δεν είμαι ο Πυθαγόρας, ούτε πρωτεξάδελφος του Αϊνστάιν, παρακαλώ πολύ όποιος μπορεί ας λύσει τον μαθηματικό τύπο, για να βγει η δόση!



1 σχόλιο:

  1. Παναγιώτη, το 5.05% είναι ετήσιο επιτόκιο όχι εφάπαξ, και η αποπληρωμή θα διαρκέσει σχεδόν 4 χρόνια, άρα ο συνολικός τόκος 247 ευρώ φαίνεται να είναι σωστός. Μπορείς να το επιβεβαιώσεις με κάποια εφαρμογή όπως π.χ. www.installmentcalculator.com
    Όσον αφορά την αναδρομική ισχύ έχεις απόλυτο δίκιο, είναι εντελώς απαράδεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.