Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Λιναρδάκης: "Για τις δημοτικές εκλογές, συστρατεύομαι στο πλευρό του Δ. Κυριακίδη"

Υπογράφει ο Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης 
"Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Ηράκλειο Κρήτης. Από το 1996 εργάζομαι στην Περιφερειακή Ενότητα του Κιλκίς και είμαι μόνιμος κάτοικος της πόλης από το 2010. Υπηρετώ εδώ και πολλά χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα δύο τελευταία εκ των οποίων ως Διευθυντής του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς.



Νιώθοντας την ανάγκη της προσφοράς και έχοντας συναίσθηση των ευθυνών μου ως πολίτης, έχω τη χαρά και την τιμή να ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου για τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου στο Δήμο μας συστρατευόμενος στο πλευρό του κ. Δημητρίου Κυριακίδη.

Η απόφασή μου αυτή είναι αποτέλεσμα σοβαρού προβληματισμού καθώς και της πάγιας θέσης μου ότι η συμμετοχή στα κοινά, μακριά από ιδιοτελή συμφέροντα και προσωπικές φιλοδοξίες, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την αναβάθμιση και ανάδειξη του τόπου μας.

Στην προσπάθειά μου αυτή χρειάζομαι τη στήριξή σας, έτσι ώστε, εργαζόμενοι με όλες μας τις δυνάμεις και ξεπερνώντας τους εαυτούς μας, να εξασφαλίσουμε το μέλλον του τόπου μας και των παιδιών μας."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.