Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

"Καλό ταξίδι" νεαρέ φίλε μας Σάκη Αντωνιάδη

Σοκ και βαθιά θλίψη προκάλεσε στην τοπική κοινωνία, η είδηση του απροσδόκητου θανάτου του 23χρονου Θανάση Αντωνιάδη, με καταγωγή από τη Φύσκα.
Ο νεαρός, που δραστηριοποιούνταν σε αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους και δούλευε ως ψυκτικός, «έφυγε» αναπάντεχα νωρίς το πρωί, 2 Ιανουαρίου 2017, βυθίζοντας σε βαρύ πένθος την οικογένεια και τους οικείους του.


Η νεκρώσιμη ακολουθία θα ψαλλεί την, Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017, στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Κιλκίς στις 11 το πρωί.

Για τα αίτια του θανάτου του, διενεργήθηκε νεκροψία και νεκροτομή.

Η Γνώμη εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του εκλιπόντα, που έφυγε τόσο νωρίς από κοντά μας.



Μερικά σχόλια στο προφίλ του αδικοχαμένου Θανάση Αντωνιάδη στο Facebook

Λαμπρος μπαλατσουκαςΔεν έχω λόγια να εκφράσω το τι νιώθω για σένα...Ήσουν η χαρά της ζωής....Το γελαστό φιλαράκι που μας έκανες να ξεχνάμε πικρεςκ προβλήματα....Καλό παράδεισο μικρέ μου...Θα είσαι πάντα στην καρδιά μου με το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη σου.....Καλή αντάμωση και να μας προστατεύεις από κει ψηλά άγγελε....

Κικη ΘεοδωριδουΤο πιο γλυκό το πιο φωτεινό χαμόγελο της γειτονιάς μας έσβησε έτσι απλά χωρίς λόγο...
Ξεκίνησε ταξίδι στο Θεό....κρατα τον Παναγία μου απ το χεράκι σφιχτά να μη φοβάται και οδήγησε τον στον πιο όμορφο και ζεστό σημείο του παραδεισου...καλο ταξίδι αγόρι μου δε θα σε ξεχάσω ποτέ

Ελευθεριος Ιορδανιδης Καλο Παραδεισο !!!

Georgios Michailidis Καλό παράδεισο αγορίνα μου, πάντα χαμογελαστός πάντα κοινωνικός και πάντα ευγενικός, όπως αρμόζει άλλωστε σε έναν Άγγελο.......
Kyriakh Theodoridou ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....ΠΟΣΟ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΣΟ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΣΥ..........................

Γιωτα Ηρακλής τσαγκρακου Καλό παράδεισο

‎George Filipps‎ Καλό παράδεισο Θανάση, θα σε θυμόμαστε πάντα με ένα δάκρυ και ενα χαμόγελο στα χείλη , σαν το δικό σου, που το πρόσφερες σε όλους με σγαπη !!!

‎Panos Karasavvaidis‎ ΦΙΛΕ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

Evangelos Niakas‎ Καλό ταξίδι φίλε.

‎Ανδρέας Βαμβακίδης‎ Καλο παραδεισο να εχεις αδερφε μου φυσκα οπως σε ελεγα παντα οταν σε εβλεπα.καλο κουραγιο στην οικογενεια του.εφυγε ενα πολυ καλο καλο παλικαρι απο κοντα μας...να εισαι καλα εκει ψηλα φιλαρακι μου.

Dwra Taxtsidou Καλο Παραδεισο να εχεις Θαναση Ο θεος να αναπαυσει την ψυχουλα σου! Ειναι πολυ αδικο δεν εχω λογια .. κουραγιο στους δικους του ανθρωπους !

George Chart Τι λες ρε φιλε!!!!!!Ρε ποντιε φίλε μου καλό παράδεισο αγόρι μου.Τι να πω!!!!!!!!!!

Panos Drentzidhs τετια παλικαρια κ λεβεντες δεν υπαρχουν....κριμα κριμα.....

Χρήστος Παρακαθήμενος καλο παραδεισο φιλε να εχεις και ο θεος να σα αναπαυσει την ψυχουλα σου κουραγιο στους δικου σου ανθρωπους θα μας λειψεις παρα πολυ φιλε.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.