Τρεις καλλιτέχνες συναντιούνται στον χώρο της ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς εκθέτοντας την προσωπική τους άποψη σε μια εικαστική αναζήτηση που φέρει τα ιδιαίτερα σημάδια του καθενός. Οι ιδέες τους οπτικοποιούνται ως αποτέλεσμα ενός εσωτερικού διαλόγου κατά το δοκούν του κάθε δημιουργού.
Ο Παπαγγέλου Άγγελος μέσω της γλυπτικής επεξεργάζεται μοντέρνα υλικά, άχρηστα αντικείμενα, χρηστικά επίσης αντικείμενα από τον χώρο της οδοντοτεχνίας, ακρυλικά, πορσελάνες ψυχρής χρήσεως και δημιουργεί νέα ζωή. Έτσι το υλικό του καλείται σε ένα είδος «μετοίκησης», ενσωματώνεται σε ένα καινούργιο σχήμα υπηρετώντας μια καθαρά αντιχρηστική λειτουργία της τέχνης.
Ο Παπαγγέλου Άγγελος μέσω της γλυπτικής επεξεργάζεται μοντέρνα υλικά, άχρηστα αντικείμενα, χρηστικά επίσης αντικείμενα από τον χώρο της οδοντοτεχνίας, ακρυλικά, πορσελάνες ψυχρής χρήσεως και δημιουργεί νέα ζωή. Έτσι το υλικό του καλείται σε ένα είδος «μετοίκησης», ενσωματώνεται σε ένα καινούργιο σχήμα υπηρετώντας μια καθαρά αντιχρηστική λειτουργία της τέχνης.
Η γλυπτική του περιλαμβάνει συνθέσεις στο πεδίο της αφαίρεσης, αποτέλεσμα της ελεύθερης έμπνευσης και των προσωπικών του αναζητήσεων. Η προσωπική του εκφραστική δύναμη απελευθερώνει το υλικό, το μεταφράζει σε εικόνα, η οποία καλεί το μάτι του θεατή να κατανοήσει και την ψυχή του, να αισθανθεί αυτό που διατυπώνεται ως ιδέα, ως έννοια, ως γεγονός. Τα ιδιόμορφα γλυπτά του είναι ιδεολογικά φορτισμένα.
Σκέψεις και αγωνίες του δημιουργού απέναντι σε ένα σύστημα με ξύλινα πόδια, το οποίο είναι επιρρεπές στην κατάρρευση ανά πάσα στιγμή, αποτυπώνονται μέσω της αποφόρτισης έντονων συναισθημάτων που βιώνει ο καλλιτέχνης. Ο Άγγελος Παπαγγέλου εκφράζει τη διαμαρτυρία του απέναντι στο σύστημα, χρησιμοποιώντας έναν ιδιότυπο μεταφορικό λόγο, ο οποίος έχει σχέση με το γίγνεσθαι της ύλης σε μια δημιουργία πραγμάτων, σχέσεων, ιδιοτήτων και πραγματικότητας, που από τη μια στιγμή εξαφανίζονται και από την άλλη αναδύονται από ένα βαθύτερο επίπεδο νόησης.
Η Λίλιαν Μυλωνά μέσω της εικαστικής - ζωγραφικής έκφρασης κινείται στο ρεαλισμό με μια αφηρημένη εξπρεσιονιστική διάθεση. Τα αστικά της τοπία και ο σκηνικός διάκοσμος του χώρου περιγράφονται μέσα σε μια προσπάθεια παραμόρφωσης.
Η Λίλιαν Μυλωνά μέσω της εικαστικής - ζωγραφικής έκφρασης κινείται στο ρεαλισμό με μια αφηρημένη εξπρεσιονιστική διάθεση. Τα αστικά της τοπία και ο σκηνικός διάκοσμος του χώρου περιγράφονται μέσα σε μια προσπάθεια παραμόρφωσης.
Με τη λογική της διάσπασης της φόρμας και την ανασύνθεση της στη συνέχεια, αποδίδει τους συγκεκριμένους χώρους με την προοπτική να μεταδώσει στο θεατή την αίσθηση ενός ονειρικού συναισθήματος. Δεν επιδιώκει να αφηγηθεί κάτι, όσο να εκφράσει εσωτερικές δονήσεις, οι οποίες έχουν να κάνουν τόσο με δικές της βιωματικές καταστάσεις, όσο και με την υπαρξιακή αγωνία των καιρών μας.
Η Πορτίκα Άννα επιλέγει τη ζωγραφική ιδιότητα χρησιμοποιώντας και μικτές τεχνικές σε κάποια από τα έργα της. Πραγματεύεται ανθρώπινες κυρίως φιγούρες με τρόπο ρεαλιστικό. Στη γραφή της παρατηρούνται προεκτάσεις στον παραστατικό εξπρεσιονισμό, ίσως και στο φοβισμό και σημειώνεται η μεταφορά βάρους στη δύναμη της υποβολής του χρώματος.
Η Πορτίκα Άννα επιλέγει τη ζωγραφική ιδιότητα χρησιμοποιώντας και μικτές τεχνικές σε κάποια από τα έργα της. Πραγματεύεται ανθρώπινες κυρίως φιγούρες με τρόπο ρεαλιστικό. Στη γραφή της παρατηρούνται προεκτάσεις στον παραστατικό εξπρεσιονισμό, ίσως και στο φοβισμό και σημειώνεται η μεταφορά βάρους στη δύναμη της υποβολής του χρώματος.
Σε μια έκρηξη χρωμάτων με ιδιαίτερη τονικότητα, το χρώμα και το φώς, σχεδόν βίαια, συνθέτουν το σύνολο κάθε αναπαράστασης, δίνοντας μια αίσθηση διεγερτικής και αγχώδους χρήσης του χρώματος. Το χρώμα κυριαρχεί μέσα από τη συνομιλία βασικών χρωμάτων κόκκινο, κίτρινο, μπλε και των συμπληρωματικών τους.
Υποκινούμενη από προσωπικά της βιώματα σε σχέση με το φως, που αναδύεται από τη λαμπερότητα κάποιων πραγμάτων -ίσως αγαπημένων- δίνει έμφαση στη χρήση του ψευδόχρυσου πάνω στις ζωγραφικές της επιφάνειες, σε μια ερευνητική προσπάθεια ανακάλυψης της διαφορετικής συμπεριφοράς του φωτός .
Οι τρεις αυτοί καλλιτέχνες, υπηρετώντας την τέχνη από μια διαφορετική οπτική ο καθένας, βρίσκονται συνοδοιπόροι σε μια πορεία εσωτερικών συγκρούσεων και αναζητήσεων για το νόημα των σημερινών καιρών. Η έκφραση διαμαρτυρίας, η προσωπική αγωνία και η ανάδειξη της ματαιοδοξίας απέναντι σε ότι λάμπει, αλλά δεν είναι χρυσός, αποτελούν τα κομβικά σημεία της συνάντησης των καλλιτεχνών σε αυτήν την έκθεση.
Τα εγκαίνια της έκθεσης των έργων των τριών νέων καλλιτεχνών θα γίνουν τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013, στις 8 μ.μ., στην αίθουσα ‘’Κούρος Ευρωπού’’ της ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 3 Μαρτίου 2013.
Οι ώρες λειτουργίας της είναι: καθημερινά 10 π.μ. - 12 μ. και 4 μ.μ. - 8 μ.μ.
Σάββατο 10 πμ. - 4 μ.μ.
Οι τρεις αυτοί καλλιτέχνες, υπηρετώντας την τέχνη από μια διαφορετική οπτική ο καθένας, βρίσκονται συνοδοιπόροι σε μια πορεία εσωτερικών συγκρούσεων και αναζητήσεων για το νόημα των σημερινών καιρών. Η έκφραση διαμαρτυρίας, η προσωπική αγωνία και η ανάδειξη της ματαιοδοξίας απέναντι σε ότι λάμπει, αλλά δεν είναι χρυσός, αποτελούν τα κομβικά σημεία της συνάντησης των καλλιτεχνών σε αυτήν την έκθεση.
Τα εγκαίνια της έκθεσης των έργων των τριών νέων καλλιτεχνών θα γίνουν τη Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013, στις 8 μ.μ., στην αίθουσα ‘’Κούρος Ευρωπού’’ της ΤΕΧΝΗΣ Κιλκίς. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 3 Μαρτίου 2013.
Οι ώρες λειτουργίας της είναι: καθημερινά 10 π.μ. - 12 μ. και 4 μ.μ. - 8 μ.μ.
Σάββατο 10 πμ. - 4 μ.μ.
Ποιανού είναι το ακίνητο τις τέχνης ξέρει κάποιος να μας πει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ένα τηλεφώνημα στο 23410 24217 (είναι το τηλέφωνο της ΤΕΧΝΗΣ) μπορείς να μάθεις. Απ΄ ό,τι ξέρω, οι χώροι της είναι ιδιόκτητοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφή