Αίθουσα “Μανόλης Ανδρόνικος” της ΜΚΕ Τέχνη Κιλκίς
25ης Μαρτίου 20 • Τηλ.: 23410 24217 & 6946 253 961
Ψηφιακή προβολή και ήχο DOLBY DIGITAL • SURROUND EX
Το “Σινεμά στην Τέχνη” σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ιταλίας στην Αθήνα, το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών, τον Πολιτιστικό Σύλλογο IMAGO, το Πολιτιστικό Σωματείο AIAL και την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κιν/κών Λεσχών της Ελλάδας (ΟΚΛΕ) συνεχίζει τις χειμερινές του προβολές.
Αφιέρωμα στον νέο ιταλικό σινεμά
“ZAMORA”
• Ιταλία: 2024
• Σκηνοθεσία: Νέρι Μαρκόρε
• Σενάριο: Μαουρίτσιο Καρέντου, Νέρι Μαρκόρε, Πάολα Μαμίνι βασισμένο σε βιβλίο του Ρομπέρτο Περόνε
• Πρωταγωνιστούν: Αλμπέρτο Παραντόσι, Μάρτα Γκαστίνι, Νέρι Μαρκόρε, Τζιοβάνι Στόρτι κ.α.
• Διάρκεια: 100΄
• Γλώσσα: Ιταλικά
Δεκαετία του 1960, ο Γουόλτερ, ένας τριαντάχρονος λογιστής, αναγκάζεται να μετακομίσει από τη μικρή του πόλη για να εργαστεί σε μια μεγάλη εταιρεία στο Μιλάνο της οικονομικής άνθησης. Ο ιδιοκτήτης, που είναι παθιασμένος με το ποδόσφαιρο, βάζει τους υπαλλήλους του να συμμετέχουν σε εβδομαδιαίους ποδοσφαιρικούς αγώνες ενόψει του ετήσιου ανταγωνισμού μεταξύ εργένηδων
και παντρεμένων. Ο Γουόλτερ, στον οποίο δεν αρέσει το ποδόσφαιρο, προσφέρεται να γίνει τερματοφύλακας. Όμως δέχεται πάρα πολλά γκολ και οι συνάδελφοί του τον φωνάζουν ειρωνικά «Ζαμόρα». Νιώθοντας ντροπιασμένος για την ειρωνεία, ο Γουόλτερ καταστρώνει ένα πρωτότυπο σχέδιο για να πάρει εκδίκηση!
Μπορεί να τα καταφέρει;
(*Ο Ρικάρντο Ζαμόρα, ήταν Ισπανός ποδοσφαιριστής. Θεωρείται ως ο κορυφαίος τερματοφύλακας στην ιστορία του ποδοσφαίρου της δεκαετίας του 1930).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.