«ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ»
Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Κιλκίς
Τι συμβαίνει στα σχολεία μας; Γιατί αντιδρούμε οι εκπαιδευτικοί; Τι πρέπει να μάθει κάθε γονέας και μαθητική κοινότητα;
· Διώξεις, τρομοκράτηση απεργών εκπαιδευτικών & ποινικοποίηση του από το Σύνταγμα προστατευόμενου δημοκρατικού δικαιώματος στον συνδικαλισμό.
· Σύστημα γραφειοκρατικής «Αξιολόγησης» χρησιμοποιείται ως μαγικό φάρμακο για όλες τις κακοδαιμονίες της εκπαίδευσης.
· Μόνιμος φταίχτης ο εκπαιδευτικός: «Γίνεται αυτό;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί - «Δε γίνεται εκείνο;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί!
· Ανάθεση των λειτουργικών δαπανών των σχολείων σε Δήμους που με τη σειρά τους επικαλούνται έλλειψη πόρων και προσωπικού.
· Ως μάγος Τιραμόλας, ο εκπαιδευτικός και παιδαγωγός, πρέπει να είναι και γραμματέας, επιστάτης, επόπτης ασφάλειας, νοσοκόμος, κοινωνικός λειτουργός, φορτωτής, καθαριστής, μικρο-επισκευαστής, μέντορας, σύμβουλος, συντονιστής, αξιολογούμενος, αξιολογητής, συνοδός, καταχωριστής σε πλατφόρμες, αποθηκάριος, ψιλο-λογιστής … Όλα μαζί σε έναν κουβά!
· Συλλήψεις, συστάσεις κατηγορητηρίων και πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών για πλημμελή άσκηση εποπτείας ανηλίκων με παραβατική συμπεριφορά σε σχολική εκδρομή!
· Tο ίδιο το κράτος δεν έχει αυτή τη διάθεση συμμόρφωσης με το νόμο & δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για προσλήψεις, δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για επαναφορά μαθημάτων και ταυτόχρονα στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων συγχωνεύει/καταργεί τμήματα και σχολεία.
· Επιβολές συγχωνεύσεων με παιδαγωγικές, εργασιακές και κοινωνικές συνέπειες σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
· Συστηματικά, η σχολική χρονιά κυλάει με δεκάδες χιλιάδες κενά, ενώ στα κυβερνητικά έδρανα επικρατεί η επικοινωνιακή θριαμβολογία περί χιλιάδων διορισμών, δηλαδή το χειροκρότημα για το ελάχιστο, ισχυρά καθυστερημένο αυτονόητο!
· Περίεργες διαδικασίες αλλάζουν το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης & μετασχηματίζουν το σχολείο σε μια κατασκευή με ψηφιακά μαθήματα, αυτόνομες τάξεις χωρίς εκπαιδευτικούς και ιδιώτες “experts” να εμφανίζονται επιχορηγούμενοι για δράσεις μέσα στο σχολείο.
· Μέσα από αυταρχικές διοικητικές πρακτικές σε συνθήκες φόβου, καλλιεργείται στον εκπαιδευτικό η αίσθηση «δεν είμαι αρκετός», επιδιώκεται η νέα εκπαιδευτική κανονικότητα με 27+ μαθητές στην τάξη, αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικοί και μαθητές ως μετακινούμενοι νομάδες, ακολούθως με τις επιταγές της πολιτικής εξοικονόμησης πόρων.
· Εξαθλίωση νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Χιλιάδες, καλούνται με πενιχρούς μισθούς να ζήσουν μακριά από τα σπίτια τους πληρώνοντας πανάκριβα ενοίκια ή ζώντας ακόμη και σε υπαίθριες προσωρινές κατοικίες, ενώ η πολιτεία αδιαφορεί!
· Όπως ισχύει και με άλλες κοινωνικές ομάδες, οι μισθοί μας είναι μισθοί φτώχειας και εξαθλίωσης. Η πρόσφατη αύξηση ήταν το αστείο καθαρό ποσό των 35-40€ μηνιαίως μικτά. Οι μισθοί των εκπαιδευτικών ήταν καθηλωμένοι για πάνω από μία δεκαετία και η διετία 2016-17 δεν έδωσε μισθολογική ωρίμανση ΜΚ. Αν σε αυτά προστεθεί η απώλεια των δώρων έχουμε συνολικές απώλειες στο μισθό κατά 45% περίπου από την έναρξη των μνημονίων.
Ελάτε να τα συζητήσουμε την 5η Νοεμβρίου, στις 19:00 στο Εργατικό Κέντρο Κιλκίς
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΙΛΚΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.