Act Business Center

Act Business Center

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

Οι ψαλμοί, ο οδηγός κάθε αληθινού ορθοδόξου χριστιανού

Του Ηλία Θεοχαράκη
Οι ψαλμοί αγαπητοί φίλοι και αδελφοί επειδή είναι θεόπνευστοι και επομένως δεν επιδέχονται αμφισβητήσεως, επιλύουν κάθε απορία μας για τον ποιό είναι το σωστό και ποιό είναι το λάθος και τι πρέπει να ακολουθήσουμε.

Αυτό λοιπόν ας έχουν υπόψιν τους και οι ΤΟΠΙΚΟΊ ΜΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΈΣ, τώρα που θα κληθούν να ψηφίσουν για το νόμο των ομοφυλοφίλων ζευγαριών. Αν λοιπόν θεωρούν τους εαυτούς τους ορθοδόξους χριστιανούς ας συμβουλευτούν το ψαλτήρι. 

Ο πρώτος "1ος" ψαλμός που παραθέτω από κάτω λέει πώς να πορευθούν και σε ποια καθέδρα να καθίσουν και αναλόγως ο καθένας με την απόφαση του, τι θα εισπράξει.

Δεν πρόκειται για ένα απλό θέμα και μία απλή νομοθεσία. Ούτε αυτό αποτελεί απειλή "διότι τα γάρ οψώνια της αμαρτίας θάνατος." Αν υπερψηφιστεί το νομοσχέδιο αυτό καταργείται μία από τις πρώτες εντολές του, Διαθήκη Αιώνιος.
"ΓΕΝ. 1,27 ΚΑΙ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ, ΚΑΤ᾿ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ, ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΥΣ."

ΜΑΚΑΡΙΟΣ ανήρ, ος ουκ επορεύθη εν βουλή ασεβών και εν οδώ αμαρτωλών ουκ έστη και επί καθέδρα λοιμών ουκ εκάθισεν. 2 αλλ ή εν τω νόμω Κυρίου το θέλημα αυτού, και εν τω νόμω αυτού μελετήσει ημέρας και νυκτός. 3 και έσται ως το ξύλον το πεφυτευμένον παρά τας διεξόδους των υδάτων, ο τον καρπόν αυτού δώσει εν καιρώ αυτού,  5 διά τούτο ουκ αναστήσονται ασεβείς εν κρίσει, ουδέ αμαρτωλοί εν βουλή δικαίων· 6 ότι γινώσκει Κύριος οδόν δικαίων και οδός ασεβών απολείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.