Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς: Αγώνας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης

Δελτίο τύπου ΣΥΡΙΖΑ Κιλκίς
Η Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2023, ορίσθηκε ως ημέρα απεργίας από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.) και την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.) ενάντια στην ατομική αξιολόγηση. Γνωρίζουμε ότι η κυβέρνηση καθώς και τα καλοταϊσμένα Μ.Μ.Ε θα μιλήσουν για τους τεμπέληδες εκπαιδευτικούς, για τις συντεχνίες και τον λαϊκισμό….Εμείς όμως, γνωρίζουμε ότι:

-Τον καιρό της πανδημίας, η κυβέρνηση δεν παρείχε κανένα ουσιαστικό μέτρο υποστήριξης στη σχολική κοινότητα, πέραν των γελοίων μασκών και των παγουρίνο, ενώ, αντίθετα, βρήκε την ευκαιρία να ψηφίσει μία σειρά αντιεκπαιδευτικών νόμων που δημιούργησαν εμπόδια στην εκπαιδευτική διαδικασία και απομάκρυναν πολλούς νέους από την πρόσβαση στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο.

-Εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουμε λάβει καμιά αύξηση, αφού, βέβαια, έχουμε υποστεί τις μεγάλες μειώσεις στα χρόνια των Μνημονίων 2010-2014. Σήμερα, ο μισθός του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού με 0 χρόνια προϋπηρεσίας είναι 737,36 (καθαρό ποσό).

-Στον χώρο του σχολείου, αναλαμβάνουμε μια σειρά από εργασίες είτε γραφειοκρατικές είτε υποστήριξης των μαθητών μας είτε συντήρησης των σχολικών κτηρίων, για τις οποίες δεν λαμβάνουμε καμιά επιπλέον αμοιβή, λόγω της έλλειψης υποστηρικτικού προσωπικού. Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι ένα ωράριο χωρίς ανάπαυλα που συνεχίζεται, βέβαια, για πολλές ώρες στο σπίτι και επηρεάζει την ποιότητα του μαθήματος.

-Εδώ και δεκαετίες, έχει καταργηθεί η ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Στη θέση αυτής, μας καλούν να συμμετάσχουμε σε αποσπασματικά σεμινάρια με δίδακτρα ή όχι, προκειμένου να συγκεντρώσουμε χαρτιά που θα συνυπολογισθούν στον φάκελο της αξιολόγησης.

-Ήδη, μέσω της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, η κυβέρνηση επιχειρεί να επιρρίψει τις ευθύνες της Πολιτείας για τις ελλείψεις και τα προβλήματα των σχολείων στους εκπαιδευτικούς, ώστε να κατηγοριοποιηθούν και να ζητήσουν βοήθεια από τους χορηγούς. Πρόσφατα, θρηνήσαμε τον άδικο χαμό ενός 11χρονου μαθητή από την έκρηξη στο λεβητοστάσιο του σχολείου.

Η «άριστη» Υπουργός που δεν μπόρεσε να υλοποιήσει ούτε κρίσεις στελεχών, στα 4 προηγούμενα χρόνια, τώρα επιδιώκει με fast track διαδικασίες να επιβάλει την ατομική αξιολόγηση, εκβιάζοντας ουσιαστικά με τον πιο χυδαίο τρόπο, μάλιστα λίγο πριν τις εθνικές εκλογές, τους χιλιάδες νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς κρατώντας τους δόκιμους για τρίτη χρονιά αλλά και τους αναπληρωτές/τριες με τις δηλώσεις περί αλλαγών στο σύστημα προσλήψεων.

Μοναδικός της στόχος να επιρρίψει όλες τις ευθύνες για τα προβλήματα μέσα στη τάξη στον ίδιο τον εκπαιδευτικό και αρχικά στον νεοδιόριστο, μέσω μιας απερίγραπτης γραφειοκρατικής διαδικασίας που αποπροσανατολίζει από τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης.

Εμείς, οι εκπαιδευτικοί αρνούμαστε να δεχθούμε την επαναφορά του επιθεωρητισμού, με αποτέλεσμα την επαγγελματική εξουθένωσή μας, την καλλιέργεια ανταγωνιστικού κλίματος στον χώρο του σχολείου καθώς και την κατηγοριοποίηση των σχολείων-εκπαιδευτικών-μαθητών.

-Διεκδικούμε την ουσιαστική ενίσχυση του δημόσιου σχολείου.

-Καθολική, εισαγωγική, περιοδική και ετήσια επιμόρφωση που αποτελεί βασική παράμετρο βελτίωσης των εκπαιδευτικών και του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Είναι ανάγκη να δηλώσουμε την αντίθεσή μας στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης της Ν.Δ. και να αγωνισθούμε για την κατάργησή της.

ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.