Έτσι που λέτε. Πέρασαν κιόλας δυο χρόνια που οι πρώτες οι Τετάρτες του Σεπτέμβρη περασαν χωρίς φωτιές και κάπνες. Χωρίς Καζαντζίδη και λαϊκό βαρύ από τις δώδεκα το μεσημέρι. Αλλά προπάντων χωρίς εκείνο τον καννιβαλισμο που ξυπνούν τα όχι πάντα καλής ποιότητας κατεψυγμένα.
Εναν κανιβαλισμό που εκτώνεται στην έντονη σουβλακοφαγια. Όμως φέτος το πανηγύρι επανέρχεται δριμύτερο με αρωμα τσίκνας και λουκουμά που αν δε φαγωθεί ζεστός μετατρέπεται σε στόκο.
Προχειροστημένοι πάγκοι φτηνή πραμάτεια. Κι όλα να κινούνται γύρω από το εύκολο χρήμα. Απόδειξη ότι ο καθένας κοιτά την πάρτη του ακόμα και τη στιγμή της έναρξης. Γιατί σίγουρα μόνο ένδειξη σεβασμού δεν είναι να εξακολουθούνε κι άλλες μουσικές την ώρα που χορεύουν τα παιδιά από τα σωματεία. Θεωρώ μέγιστη απρέπεια την ώρα της έναρξης του αγιασμού από τους ιερείς και το Μητροπολίτη από κάτω να ακούγεται η Μαντουβάλα.
Στο κακό προηγούμενο του παρελθόντος κάνεις δεν τόλμησε να επιβάλλει την ώρα του αγιασμού και των χορευτικών συγκροτημάτων να μην ακούγεται τίποτα άλλο. Μέχρι τώρα δεν υπήρχαν κανόνες. Ο καθένας κοιτουσε την πάρτη του.μη μπορώντας να δει πέρα από τα όρια των τραπεζιών και καθισμάτων που έχει στην κατοχή του. Το μήνυμα δε ήταν σαφες. Εγω να βγάλω θέλω. Και τι γίνεται γύρω μου ποσώς μ' ενδιαφέρει.
Εγω που έζησα στην Καπετα και ο κόσμος που μένει την Παπαθεοφιλου ζησαμε το πανηγύρι απ την καλή κι απ την ανάποδη. Όταν η τσίκνα πότιζε τ'απλωμένα μας όταν η ηχορύπανση μας αναγκαζε εκείνο το πενθήμερο να ζούμε με κατεβασμένα ρολά κι όταν βγαίνοντας από το σπίτι μας μας ερχόταν εμετός από τη μπόχα στο δρόμο που αποπνέει μια εσάνς από σαπιλα δημόσια ουρητηρια και ξινισμενη μπίρα γιατί όπου υπάρχει χωματιά γίνεται δημόσια τουαλέτα υπαίθρια για τους μικροπωλητές που σνομπαραν τη μια και μοναδική χημική τουαλέτα της Β. Ρώτα και δεν εβρίσκαν τουαλέτα μαγαζιού να ξαλαφρωσουν. Κι όπως είχα μάθει κι από φίλη που χει μαγαζί η επίσκεψη στη συγκεκριμένη θεοβρωμικη τουαλέτα χρεωνόταν μισό ευρώ.
Δε λέω μου αφήνουν χρήματα μου είπε αλλά όταν φεύγουν χρειάζομαι τρία μπουκάλια χλωρίνη να συνεφερω την τουαλέτα.
Και όχι δεν είμαι παράξενη είμαι της γνώμης ναι στο πανηγύρι αλλά υπό προϋποθέσεις και με βελτίωση κάποιων υποδομών για τους συμμετέχοντες. Να μπει μέτρο στη σουβλακοφρένεια και να προωθηθούνε τοπικές σπεσιαλιτέ με κάποιο κίνητρο για να συμμετέχουν και νοικοκυρές στην όλη διαδικασία.
Να μπει φρένο στο όλοι οι καλοι χωράνε καθώς επίσης και στο μουσικό χάος με τις μπερδεμένες μουσικές που προκαλούν πονοκέφαλο. Κι επίσης να μπει φρένο στην απληστία όλων εκείνων που απλώνουν τραπέζια κλείνουν την Καπετα και δεν αφήνουν χώρο να περάσει ούτε πυροσβεστικό ούτε ασθενοφόρο για την ώρα την κακιά.
Διάβασα πως έγινε σύσκεψη για να κατοχυρωθεί η εύρυθμη λειτουργία της εμποροπανήγυρης.
Διάβασα πως πρόκειται να προβλεφθεί χώρος για Πυροσβεστικό η Ασθενοφόρο.
Ας αλλάξει κάτι και εγώ θα μαι η πρώτη που θα χειροκροτησω.
Όμως δεν έχω και πολλές ελπίδες γιατί ότι σύσταση κι αν γίνει ο κάθε συμμετέχων τα δικά του θα κάνει στο τέλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.