Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Επίσκεψη του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Θ. Μπαχαράκη στο Κιλκίς


Υπογράφει ο Δρ. Θεόδωρος Χριστοφορίδης
Φυσικός - Τεχνικός Δικτύων Η/Υ
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς
Στο πλαίσιο των επισκέψεων του στους Νομούς τη Κεντρικής Μακεδονίας, προγραμματισμένη επίσκεψη εργασίας πραγματοποίησε το πρωί της Πέμπτης ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Θωμάς Μπαχαράκης στο Κιλκίς και συναντήθηκε με τους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς κ. Θεόδωρο Χριστοφορίδη και κ. Σωτήριο Μαρκάδα.


Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης οι Διευθυντές των Πειραματικών Σχολείων του Nομού Δρ. Αικατερίνη Ρώσσιου και Msc Αλέξανδρος Ταμουτσίδης καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες. Η συνάντηση έλαβε χώρα στα γραφεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς.

Ενόψει της έναρξης λειτουργίας των Πειραματικών σχολείων ο κ. Μπαχαράκης ενημερώθηκε από τους δύο Διευθυντές για την πορεία της διαδικασίας μετατροπής των δύο Σχολείων σε Πειραματικά. Έχει ξεκινήσει η στελέχωση με εκπαιδευτικούς και έχει κοινοποιηθεί στα μέσα μαζικής επικοινωνίας, στα σχολεία και στα e-mails των γονέων και κηδεμόνων ο προγραμματισμός και η προθεσμία μέχρι 17 Ιουνίου 2021 των αιτήσεων καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια.

Χαρακτήρισε πολύ σημαντική την προσπάθεια αυτή του Υπουργείου Παιδείας και υπογράμμισε πως βέβαια θα αποτελέσει αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας στο Νομό μας. Εξέφρασε την ευχή να αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία ως θεσμός στην Κεντρική Μακεδονία πολιτική που και μελλοντικά θα αποτελέσει κεντρική επιλογή του Υπουργείου Παιδείας. Η ποιότητα και το παραγόμενο έργο των σχολείων αυτών τα οποία αποτελούν την κορωνίδα των σχολείων μας είναι εγνωσμένη και αποδεδειγμένη παλαιόθεν όπως τόνισε.

Ο κ. Μπαχαράκης συνεχάρη επίσης τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους Διευθυντές των σχολείων και τους υπηρεσιακούς παράγοντες που μεθοδικά και συστηματικά εργάστηκαν υποβάλλοντας εμπεριστατωμένους φακέλους υποψηφιότητας και πέτυχαν το χαρακτηρισμό των σχολείων μας σε Πειραματικά.

Παράλληλα εξετάστηκαν ενδελεχώς ζητήματα που ταλανίζουν από 5ετίας την τοπική κοινωνία και εκπαίδευση όπως ο σχεδιασμός της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για την εκπαίδευση των προσφύγων και την ομαλή μετάβαση και μεταφορά των προσφυγοπαίδων στα έξι Γυμνάσια και Λύκεια της επαρχίας Παιονίας. 

Ο κ. Διευθυντής ζήτησε και έλαβε πλήρες υπόμνημα με το προβλεπόμενο μαθητικό δυναμικό του προσφυγικού πληθυσμού για την νέα σχολική χρονιά 2021-2022 και όντας κάτοικος Γιαννιτσών, αλλά και εργασθείς στη Γουμένισσα παλαιότερα είχε σχηματισμένη ίδια άποψη. Δήλωσε τη συστηματική συνεργασία της Περιφερειακής Διοίκησης Εκπαίδευσης με τις συντονίστριες εκπαίδευσης προσφύγων και τον Διοικητή του Camp Νέας Καβάλας.

Εξετάστηκαν επίσης το φλέγον θέμα της σχολικής στέγης, ζητήματα μεταβολών σχολικών μονάδων η ολοκλήρωση του 4ου Γυμνασίου Κιλκίς, η ίδρυση του 3ου Λυκείου Κιλκίς, του 2ου Γυμνασίου Πολυκάστρου, η ίδρυση Εσπερινού ΕΠΑΛ αλλά και οι δομές ειδικής αγωγής. Στο ζήτημα του Εσπερινού ΕΠΑΛ μας γνωστοποίησε ότι πολλά παιδιά από την επαρχία Παιονίας φοιτούν στο γειτονικό ΕΠΑΛ Γιαννιτσών λόγω έλλειψης παρόμοιας δομής στο Νομό Κιλκίς και δήλωσε ότι θα υποστηρίξει το αίτημά μας.

Ενημερώθηκε για το κτιριακό συγκρότημα του 2ου ΕΠΑΛ και του ΕΝΕΕΓΥΛ καθώς και για την λειτουργία του ΣΕΚ σε χώρους εκτός των σχολικών συγκροτημάτων.

Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης έγινε εγκάρδια δεκτός από τον Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας κ. Ανδρέα Βεργίδη με τον οποίο συζητήθηκαν για 1 ώρα όλα τα καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα της Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.