Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

Η εξυπηρέτηση από το κράτος περνά στο κινητό μας τηλέφωνο – Σε λειτουργία η εφαρμογή του gov.gr


Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θέτει σε λειτουργία την εφαρμογή του gov.gr για κινητά τηλέφωνα για iOS και Android. Πρόκειται για έναν «ψηφιακό χαρτοφύλακα» με πολλαπλές λειτουργίες, μέσω του οποίου οι πολίτες αποκτούν τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν συναλλαγές με το κράτος αλλά και να αποστέλλουν έγγραφα και πιστοποιητικά από όπου και αν βρίσκονται γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Η εφαρμογή του gov.gr για κινητά τηλέφωνα ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με την πλατφόρμα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης. Η βασική λειτουργία παραμένει η ηλεκτρονική έκδοση εγγράφων. Παράλληλα, παρέχονται υπηρεσίες όπως η βεβαίωση του γνησίου υπογραφής για εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις.

Επιπλέον, αξιοποιώντας τη «θυρίδα του πολίτη», δίνεται η δυνατότητα αναζήτησης ήδη εκδοθέντος εγγράφου και αποστολής του σε άλλο πρόσωπο. Τέλος, ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει την εγκυρότητα εκτυπωμένου ηλεκτρονικού εγγράφου του Δημοσίου, μέσω του κωδικού QR που φέρουν όσα έγγραφα εκδίδονται μέσω του gov.gr.

Η είσοδος στην εφαρμογή του gov.gr γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet ή web banking. Για λόγους ασφαλείας, δεν παρέχεται η δυνατότητα απομνημόνευσης των κωδικών αυτών, ώστε να αποτραπεί η πρόσβαση στην εφαρμογή σε τρίτα, μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

Η εφαρμογή του gov.gr για κινητά τηλέφωνα θα εξελίσσεται διαρκώς, προσθέτοντας στις νέες εκδόσεις της όσες υπηρεσίες του ελληνικού Δημοσίου ψηφιοποιούνται, πάντα με γνώμονα την διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών και των συναλλαγών τους με το κράτος.

Εννέα μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του, το gov.gr παρέχει 820 ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Οι σελίδες του έχουν δεχτεί περισσότερες από 7.200.000 επισκέψεις και τα έγγραφα που έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά υπερβαίνουν τα 2.900.000.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.