Ανακοίνωση ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών
Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών στο Κιλκίς, όπως και η Πανελλαδική Γραμματεία του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του Υπουργείου Παιδείας που εδώ και 20 μέρες, μέσα από διφορούμενες δηλώσεις και διαρροές έχει δημιουργήσει ένα κλίμα αβεβαιότητας, άγχους και πανικού στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και στις οικογένειές τους.
Απαιτούμε τώρα το Υπουργείο Παιδείας να μειώσει και να ορίσει την ύλη σε κάθε μάθημα με βάση το πόσο έχει προχωρήσει η δια ζώσης διδασκαλία στα δημόσια σχολεία, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι σε πολλά σχολεία, όπως και σε αρκετά του Κιλκίς και της Παιονίας, ειδικά στις περιπτώσεις των Ολιγομελών Τμημάτων κατεύθυνσης, που τα μαθήματα της Γ’ Λυκείου τα διδάσκουν συνάδελφοι αναπληρωτές, άργησαν και να ξεκινήσουν. Είναι το ελάχιστο που μπορεί να κάνει το Υπουργείο για να ανακουφίσει τους μαθητές και τις οικογένειες τους από το άγχος των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να συμμετέχουν ισότιμα όλα τα παιδιά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet και εξασφάλιση Η/Υ ή tablet για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν. Για να μην αποκλειστούν ακόμα περισσότεροι μαθητές, που δεν έχουν την απαραίτητη οικονομική δυνατότητα, από την ισότιμη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε με το που ανοίξουν τα σχολεία να ενισχυθούν οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου με όλους τους τρόπους (π.χ. ενισχυτική και πρόσθετη διδακτική στήριξη για τους μαθητές που δε πάνε φροντιστήρια κλπ) ώστε να μπορέσουν να δώσουν εξετάσεις σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Να μην δοθούν φέτος ενδοσχολικές, προαγωγικές εξετάσεις στις υπόλοιπες τάξεις λόγω των συνθηκών. Να γίνεται η προαγωγή των μαθητών μας με τους βαθμούς τριμήνων/τετραμήνων.
Να αποκλείσει με καθαρό τρόπο το ενδεχόμενο μεταφοράς των Πανελλαδικών εξετάσεων το Σεπτέμβρη.
Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα!
Απαιτούμε τώρα το Υπουργείο Παιδείας να μειώσει και να ορίσει την ύλη σε κάθε μάθημα με βάση το πόσο έχει προχωρήσει η δια ζώσης διδασκαλία στα δημόσια σχολεία, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι σε πολλά σχολεία, όπως και σε αρκετά του Κιλκίς και της Παιονίας, ειδικά στις περιπτώσεις των Ολιγομελών Τμημάτων κατεύθυνσης, που τα μαθήματα της Γ’ Λυκείου τα διδάσκουν συνάδελφοι αναπληρωτές, άργησαν και να ξεκινήσουν. Είναι το ελάχιστο που μπορεί να κάνει το Υπουργείο για να ανακουφίσει τους μαθητές και τις οικογένειες τους από το άγχος των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να συμμετέχουν ισότιμα όλα τα παιδιά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet και εξασφάλιση Η/Υ ή tablet για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν. Για να μην αποκλειστούν ακόμα περισσότεροι μαθητές, που δεν έχουν την απαραίτητη οικονομική δυνατότητα, από την ισότιμη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε με το που ανοίξουν τα σχολεία να ενισχυθούν οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου με όλους τους τρόπους (π.χ. ενισχυτική και πρόσθετη διδακτική στήριξη για τους μαθητές που δε πάνε φροντιστήρια κλπ) ώστε να μπορέσουν να δώσουν εξετάσεις σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Να μην δοθούν φέτος ενδοσχολικές, προαγωγικές εξετάσεις στις υπόλοιπες τάξεις λόγω των συνθηκών. Να γίνεται η προαγωγή των μαθητών μας με τους βαθμούς τριμήνων/τετραμήνων.
Να αποκλείσει με καθαρό τρόπο το ενδεχόμενο μεταφοράς των Πανελλαδικών εξετάσεων το Σεπτέμβρη.
Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.