Δελτίο τύπου Κέντρου Πρόληψης Νηρέας Κιλκίς
Στα πλαίσια εφαρμογής της ολοκληρωμένης παρέμβασης για την μετάβαση στο γυμνάσιο - βασισμένη στη φιλοσοφία των ομότιμων, υλοποιήθηκαν 2 τρίωρα βιωματικά εργαστήρια στους μαθητές των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ Τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς που συμμετέχουν στην παρέμβαση. Η φετινή παρέμβαση είναι συνέχεια αυτής που υλοποιήθηκε την προηγούμενη σχολική χρονιά στα ίδια τμήματα, με θέμα την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς.
Τα εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016 από τα στελέχη πρόληψης, ψυχολόγους κα Ευφροσύνη Γεωργακοπούλου και κα Μαρία Χατζηγεωργιάδου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου εντός του ωρολογίου προγράμματος.
Συνολικά συμμετείχαν 42 μαθητές και 2 εκπαιδευτικοί. Στόχος των εργαστηρίων ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές και να κατανοήσουν τους στόχους του προγράμματος και να συζητήσουμε για την έννοια της μετάβασης και για τα θέματα που θα δουλέψουμε τη φετινή σχολική χρονιά. Το εκπαιδευτικό υλικό που θα χρησιμοποιήσουν οι μαθητές είναι το "Γυμνάσιο ερχόμαστε: η μετάβαση από το δημοτικό στο γυμνάσιο", το οποίο έχει δημιουργηθεί από τα Κέντρα Πρόληψης Δήμου Ζωγράφου και Δήμων Καλλιθέας, Μοσχάτου-Ταύρου. Παράλληλα, θα υλοποιηθούν βιωματικά εργαστήρια για τους γονείς των μαθητών με θέματα σχετικά με τη διαχείριση των αλλαγών και των συναισθημάτων τόσο στην εφηβική όσο και στην ενήλικη ζωή.
Στα σχόλιά τους τα παιδιά εκφράστηκαν με χαρά και ενθουσιασμό για τη συνέχεια της συνεργασίας και τη φετινή σχολική χρονιά με το ΝΗΡΕΑ, για το θέμα της μετάβασης στο γυμνάσιο και ανέφεραν ότι πέρασαν καλά και ότι νιώθουν περιέργεια και έκπληξη για τη συνέχεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.