Εργαστήρια κεραμικής
Η έκθεση κεραμικής της Ολυμπίας Κοσμίδου και της Σοφίας Παπαμπουγιούκη έκλεισε τον κύκλο της, αφήνοντας τις καλύτερες των εντυπώσεων στους επισκέπτες και αποσπώντας τα ευμενέστερα σχόλια και σημαντικές κριτικές. Απόδειξη η μεγάλη επισκεψιμότητά της.
Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί και ένα άλλο γεγονός. Η πολύ πρόθυμη και θετική ανταπόκριση των δύο καλλιτέχνιδων στην πρόταση της ΤΕΧΝΗΣ να πραγματοποιήσουν στους χώρους της ή σε χώρους σχολείων, εργαστήρια κεραμικής εντελώς ανιδιοτελώς, για μαθητές νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων.
Η διάθεσή τους αυτή βρήκε ανταπόκριση. Πάνω από 500 μαθητές συνολικά, αξιοποίησαν την πρόταση της ΤΕΧΝΗΣ και παρακολούθησαν τα εργαστήρια Κεραμικής.
Μαθητές του 5ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου, καθώς και του 9ου και 5ου Νηπιαγωγείου Κιλκίς, έπλασαν τον πηλό με τα χέρια τους, κατασκεύασαν το δικό τους έργο τέχνης με την καθοδήγηση των δύο κεραμιστριών και αποχώρησαν έχοντας έντονα αποτυπωμένη την χαρά της δημιουργίας στα πρόσωπά τους και την ικανοποίηση, γιατί τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ένα είδος τέχνης που συγκινεί τον Έλληνα από αρχαιοτάτων χρόνων.
Βεβαίως δεν είναι η πρώτη φορά που στην ΤΕΧΝΗ πραγματοποιούνται εργαστήρια, από φιλοξενούμενους της καλλιτέχνες, σχετικά με τα διάφορα είδη της εικαστικής τέχνης, όπως εργαστήρια ακουαρέλας από τον Γ. Πολίτη, χαρακτικής από την Μ. Σαραντοπούλου, ανάγλυφου από τον Β. Παυλή, αξιοποίησης άχρηστου υλικού για τη δημιουργία έργου τέχνης από τον Γ. Κοσμίδη, αγιογραφίας από τον Π. Καλλίνο, κ.α.
Τα ερεθίσματα που δέχονται τα παιδιά με τα εν λόγω εργαστήρια, η εμπειρία που αποκτούν, η γνωριμία τους με το εκάστοτε αντικείμενο και η αίσθηση συμμετοχής τους στη δημιουργία έργου τέχνης στο χώρο των εικαστικών είναι βέβαιο ότι μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στις μελλοντικές τους επιλογές στη ζωή και στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους κατ’ επέκταση.
Εικαστικής παρέμβαση ΤΕΧΝΗΣ στο 5ο Δημοτικό Σχολείο ΚιλκίςΕικαστική παρέμβαση με θέμα το περιβάλλον, πραγματοποίησε σε εξωτερικό τοίχο του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς ο δάσκαλος ζωγραφικής της ΤΕΧΝΗΣ, Θάνος Στόκας με τους μαθητές του. Το τελικό αποτέλεσμα, με τα δύο παιδιά στα ποδήλατά τους να απολαμβάνουν τη βόλτα τους στο δάσος, είναι θαυμάσιο, δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα τόσο στους μαθητές όσο και στους περαστικούς, και περνάει το μήνυμα του σεβασμού στο περιβάλλον εύκολα, εύγλωττα και ηχηρά. Πρωτοβουλίες σαν κι αυτή της ΤΕΧΝΗΣ είναι σημαντικές αφενός γιατί ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας και αφετέρου γιατί εκπέμπουν εύληπτα οικολογικά μηνύματα.
Υπενθυμίζεται ότι, πολλές φορές στο παρελθόν οι δάσκαλοι των Εικαστικών Τμημάτων της ΤΕΧΝΗΣ με τους μαθητές τους πραγματοποίησαν εικαστικές παρεμβάσεις σε διάφορους χώρους, όπως στο Κλειστό Γυμναστήριο ΓΑΣΚ, στα εξωτερικά ιατρεία της Παιδιατρικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς και στην Παιδιατρική Κλινική του Γ.Ν. «Γ. Γεννηματάς» Θεσσαλονίκης από το Ν. Μπλιάτκα, στην Παιδιατρική Κλινική του Γ.Ν. Κιλκίς και στο 11ο Νηπιαγωγείο από την Κ. Βέλκου και στο Α’ Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς από τον Γ. Μαβίδη.
Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί και ένα άλλο γεγονός. Η πολύ πρόθυμη και θετική ανταπόκριση των δύο καλλιτέχνιδων στην πρόταση της ΤΕΧΝΗΣ να πραγματοποιήσουν στους χώρους της ή σε χώρους σχολείων, εργαστήρια κεραμικής εντελώς ανιδιοτελώς, για μαθητές νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων.
Η διάθεσή τους αυτή βρήκε ανταπόκριση. Πάνω από 500 μαθητές συνολικά, αξιοποίησαν την πρόταση της ΤΕΧΝΗΣ και παρακολούθησαν τα εργαστήρια Κεραμικής.
Μαθητές του 5ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου, καθώς και του 9ου και 5ου Νηπιαγωγείου Κιλκίς, έπλασαν τον πηλό με τα χέρια τους, κατασκεύασαν το δικό τους έργο τέχνης με την καθοδήγηση των δύο κεραμιστριών και αποχώρησαν έχοντας έντονα αποτυπωμένη την χαρά της δημιουργίας στα πρόσωπά τους και την ικανοποίηση, γιατί τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ένα είδος τέχνης που συγκινεί τον Έλληνα από αρχαιοτάτων χρόνων.
Βεβαίως δεν είναι η πρώτη φορά που στην ΤΕΧΝΗ πραγματοποιούνται εργαστήρια, από φιλοξενούμενους της καλλιτέχνες, σχετικά με τα διάφορα είδη της εικαστικής τέχνης, όπως εργαστήρια ακουαρέλας από τον Γ. Πολίτη, χαρακτικής από την Μ. Σαραντοπούλου, ανάγλυφου από τον Β. Παυλή, αξιοποίησης άχρηστου υλικού για τη δημιουργία έργου τέχνης από τον Γ. Κοσμίδη, αγιογραφίας από τον Π. Καλλίνο, κ.α.
Τα ερεθίσματα που δέχονται τα παιδιά με τα εν λόγω εργαστήρια, η εμπειρία που αποκτούν, η γνωριμία τους με το εκάστοτε αντικείμενο και η αίσθηση συμμετοχής τους στη δημιουργία έργου τέχνης στο χώρο των εικαστικών είναι βέβαιο ότι μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στις μελλοντικές τους επιλογές στη ζωή και στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους κατ’ επέκταση.
Εικαστικής παρέμβαση ΤΕΧΝΗΣ στο 5ο Δημοτικό Σχολείο ΚιλκίςΕικαστική παρέμβαση με θέμα το περιβάλλον, πραγματοποίησε σε εξωτερικό τοίχο του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς ο δάσκαλος ζωγραφικής της ΤΕΧΝΗΣ, Θάνος Στόκας με τους μαθητές του. Το τελικό αποτέλεσμα, με τα δύο παιδιά στα ποδήλατά τους να απολαμβάνουν τη βόλτα τους στο δάσος, είναι θαυμάσιο, δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα τόσο στους μαθητές όσο και στους περαστικούς, και περνάει το μήνυμα του σεβασμού στο περιβάλλον εύκολα, εύγλωττα και ηχηρά. Πρωτοβουλίες σαν κι αυτή της ΤΕΧΝΗΣ είναι σημαντικές αφενός γιατί ομορφαίνουν την καθημερινότητά μας και αφετέρου γιατί εκπέμπουν εύληπτα οικολογικά μηνύματα.
Υπενθυμίζεται ότι, πολλές φορές στο παρελθόν οι δάσκαλοι των Εικαστικών Τμημάτων της ΤΕΧΝΗΣ με τους μαθητές τους πραγματοποίησαν εικαστικές παρεμβάσεις σε διάφορους χώρους, όπως στο Κλειστό Γυμναστήριο ΓΑΣΚ, στα εξωτερικά ιατρεία της Παιδιατρικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς και στην Παιδιατρική Κλινική του Γ.Ν. «Γ. Γεννηματάς» Θεσσαλονίκης από το Ν. Μπλιάτκα, στην Παιδιατρική Κλινική του Γ.Ν. Κιλκίς και στο 11ο Νηπιαγωγείο από την Κ. Βέλκου και στο Α’ Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς από τον Γ. Μαβίδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.