Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

"Τα Τείχη των Hλιθίων"

Γράφει ο Δημήτρης Τσεχερίδης
Ποιητής - Συγγραφέας
Δυστυχώς η έλλειψη φιλοσοφικής και κριτικής σκέψης σε συνδυασμό με την ημιμάθεια η την παραπλανητική κατευθυνόμενη "γνώση" δεν βοηθούν καθόλου ώστε να κατανοηθεί, ότι κάθε βίαια και μαζική προσπάθεια ανάμειξης διαφορετικών πολιτισμών, ιδεών και θρησκευτικών πεποιθήσεων οδηγεί μαθηματικά στην εφαρμογή του νόμου της ζούγκλας τις χώρες οι οποίες δοκιμάζονται, με ότι αυτό συνεπάγεται για την βίαιη και άκρως επικίνδυνη αλλαγή του τρόπου ζωής της κάθε κοινωνίας, η οποία δέχεται την ενορχηστρωμένη πολύ έντεχνα "επίθεση" συγκεκριμένων ομάδων πληθυσμού από συγκεκριμένες χώρες και ακόμη πιο συγκεκριμένα συμφέροντα τρίτων!

Αμάθεια και λάθος ενοχές οδηγούν σε διχασμό τοπικών κοινωνιών σε εκφυλισμό παραδόσεων και εθίμων της ιστορίας τους αλλά και της ίδιας της συνέχειάς τους ως φυσικούς κληρονόμους - κατοίκους συγκεκριμένων χώρων που παγκοσμίως καθιερώθηκε να ονομάζονται για όλους τους Λαούς ΠΑΤΡΙΔΕΣ. (Παγκόσμια πρωτοτυπία κάποιων "Ελλήνων" να θεωρούν την Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι και να το διαφημίζουν και στους ξένους αγνοώντας το θέλημα και τα δικαιώματα των υπολοίπων και ότι η φιλοξενία είναι κατ΄ επιλογήν και όχι καθ' επιβολήν)!

Γιατί κυρίες και κύριοι, οι πρόσφυγες σαφώς και πρέπει να διασωθούν το επιβάλλει ανωτέρα βία και ανθρωπιστικοί λόγοι και οι Έλληνες το γνωρίζουμε άριστα, και μέχρι εκεί καλά, όμως το να εισέρχονται παράνομα εγκληματικά και βλάσφημα όλοι οι άσχετοι μαζικά (και μόνον νεαροί αντρικού φύλλου), και σε πολύ μεγάλο ποσοστό κατ΄ επιλογήν δυστυχούντες λόγω ανοησίας και φανατικής τυφλής υποταγής σε κάποια θρησκεία στη χώρα σου και να απαιτούν δουλειά και διαμονή την ώρα που δεν υπάρχει πλέον εργασία ούτε για τούς αυτόχθονες κατοίκους της δεν έχει καμία λογική!

Αλλά και πριν από όλα αυτά να απαιτούν με επιτακτικό τρόπο πολλές φορές και απειλώντας ζωές να αλλάξουν τα δεδομένα της χώρας που τους δέχτηκε σύμφωνα με το δικό τους τρόπο ζωής και τα δικά τους πιστεύω αυτό λέγεται οργανωμένο σχέδιο κατάληψης μιας χώρας χωρίς πόλεμο αλλά με όγκο πλυθυσμού και η σταδιακή αντικατάσταση του ντόπιου πληθυσμού η υποδούλωση του (δυσανάλογες αριθμητικά κοινωνίες)!

Πέραν λοιπόν της Λέξεως "Ξυνισμένης Σούπας" ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ η Ελληνική γλώσσα διαθέτει άπειρες άλλες πολύ πιο σημαντικές και θεμελιώδεις λέξεις που στοιχειοθετούν και οριοθετούν την ίδια την υπόσταση και επιβίωση ενός Λαού που έτυχε να κατοικεί σε μια από τις ΠΑΤΡΙΔΕΣ που προανέφερα, και που όταν τύχουν της ανάλογης προβολής και σεβασμού ώς έννοιες τότε θα χωρέσει και η όποια άλλη "λέξη -Ετικέτα" γιατί θα έχουμε κράτος και ως εκ τούτου και νόμους που θα προστατεύουν, θα απαγορεύουν, αλλά και θα προστατεύουν!

Μέχρι τότε παρακαλείσθε όσοι φλυαρείτε ασκόπως μεταφέροντας δεξιά αριστερά ενοχικές λέξεις και σύνδρομα και καταδυναστεύετε τον φιλότιμο και παγκοσμίως πιο φιλόξενο Λαό να τον απαλλάξετε από τις στριγκλιές σας για ελεύθερα σύνορα και άλλες υψηλού κινδύνου θεωρίες για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είμαστε και δεν δικαιούμαστε να κάνουμε τα λάθη των πρωτόπλαστων, αφού ο κόσμος δεν αποτελείται από αγγελάκια και η ανθρώπινη ιστορία μέρος της οποίας είμαστε και εμείς έδειξε ότι δεν μπορείς να τρέφεις φίδια στον κόρφο σου, χωρίς τον κίνδυνο να σε δαγκώσουν αλλά και ότι όποιος δεν διεκδικεί (τουλάχιστον τα αυτονόητα) διεκδικείται!

Το ότι εσύ σαν Λαός δεν επιθυμείς πόλεμο δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι γκρεμίζεις τα τείχη που σε προστατεύουν γιατί κάποιοι άλλοι εκεί έξω όχι μόνον τον θέλουν αλλά τον έχουν κάνει και θρησκεία, και φυσικά όλο αυτό δεν λέγεται «ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ» όπως πολύ έντεχνα σας «σερβίρουν» τακτικά κάποιοι αλλά σωφροσύνη (προσέχω για να έχω).

Ο καλός όταν έχει δίνει από επιλογή και βοηθάει.
Από την άλλη ο καλός όταν δεν έχει απλά γίνεται επαίτης και ζητιάνος ό ίδιος!

Εν κατακλείδι όπως λέω και σε ένα ποίημά μου τα "Τείχη των ηλιθίων" (τα ανοιχτό σύνορα, μπάτε σκύλοι αλέστε) ποτέ δεν προστάτεψαν κανέναν.


5 σχόλια:

  1. " όμως το να εισέρχονται παράνομα εγκληματικά και βλάσφημα όλοι οι άσχετοι μαζικά (και μόνον νεαροί αντρικού φύλλου), και σε πολύ μεγάλο ποσοστό κατ΄ επιλογήν δυστυχούντες λόγω ανοησίας και φανατικής τυφλής υποταγής σε κάποια θρησκεία στη χώρα σου και να απαιτούν δουλειά και διαμονή την ώρα που δεν υπάρχει πλέον εργασία ούτε για τούς αυτόχθονες κατοίκους της δεν έχει καμία λογική!"
    Απαιτούν δουλειά και διαμονή;;;; ποιοι κ. Τσεχερίδη; αυτοί που θέλουν μια ώρα αρχύτερα να φτάσουν στον "παράδεισο της Ευρώπης";;; Και γιατί δεν είμαστε επικίνδυνοι ¨εμείς οι Ευρωαμερικανοί¨που ανάβουμε φωτιές στον πλανήτη κι είναι τα θύματα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα απο τη μακρινή Σρι Λάγκα.
    Επειδή βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη διάβρωση και διαστρέβλωσή της πολύ επικίνδυνης πραγματικότητας που διαμορφώνεται στον τόπο μας από την κατευθυνόμενη προπαγάνδα και τα συμπεράσματα σας είναι πολύ επιφανειακά σε σχέση με το πραγματικό νόημα και βάθος του άρθρου μου θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε με πολύ περισσότερη προσοχή τα όσα παραθέτω, να κατανοήσετε πλήρως το νόημα- ύφος και την ταυτότητα και του γράφοντος και του κειμένου, να δείτε πόσα χρόνια ασχολούμαι με τα όσα αναπτύσσω ο ίδιος και μέσα από δικές μου εμπειρίες στις χώρες που εσείς πιθανόν έχετε δει μόνον στον παγκόσμιο χάρτη και που γνωρίζω άγνωστες πτυχές για το όλο θέμα που εσείς ίσως αγνοείτε και ακούτε μόνον όσα έντεχνα σας δείχνουν κατά το δοκούν οι τηλεοράσεις με πολύ εμπάθεια (βλέπε τον αριθμό των ερωτηματικών και το ύφος των ερωτήσεων - αποριών σας όταν με ρωτάτε σε σχέση με το κείμενο και τη επίθεση χωρίς καν να εξετάσετε το όλον του πράγματος σφαιρικά ξεφεύγοντας ,πιστεύω άθελα σας και αγγίζοντας τα όρια της ειρωνείας)εσείς ευαγγελίζεστε προσωποποιώντας το όλο θέμα και υποβαθμίζοντας την πραγματική έννοια του κειμένου δίνοντας την εικόνα ενός ακόμη «Ελληνάρα» εμπαθή στον γράφοντα .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τη μεριά μου παραβλέποντας το γεγονός ότι μου απευθύνεστε με ψευδώνυμο άρα μπορείτε να λέτε ότι θέλετε χωρίς κανένα τίμημα μπαίνω στη διαδικασία να απαντήσω επί της ουσίας γιατί θέλω να καταλάβετε ότι κάθε κείμενο κρύβει πολλά νοήματα και είναι αντικείμενο βαθιάς μελέτης ειδικά όταν προέρχεται από ανθρώπους που γνωρίζουν την παγκόσμια κατάσταση εκ των έσω και όχι από κατευθυνόμενες ειδήσεις !


    Καμία ταύτιση λοιπόν με Ευρωαμερικανούς και το παγκόσμιο χάος που προκαλούν συστηματικά για ίδια συμφέροντα και φυσικά καμία ταύτιση με τον οποιοδήποτε κοντόφθαλμο «Ελληνάρα» η παραπλανημένη Ελληνίδα που αντί να ζητάει με γνώση και σύνεση πραγματικές λύσεις ασχολείται μόνο με όσα σερβίρουν οι ΜΚΟ και οι δημοσιογράφοι εξαπολύοντας δεξιά αριστερά κατηγορίες προς κάθε κατεύθυνση !
    Εν κατακλείδι πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι μπορούν να έχουν θέση και γνώμη για διάφορα θέματα όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να έχουν καφενειακη επιφανειακή αντιμετώπιση σε τόσο σοβαρά θέματα που έχουν φτάσει ένα βήμα πριν του σημείου να γίνουν ανεξέλεγκτα και μη αναστρέψιμα για την κοινωνία μας με τα όποια λάθη και τις όποιες αδυναμίες της! Και μιλάω για την Ελληνική κοινωνία της ανθρωπιάς του φιλότιμου και των όσων αρετών χαρακτηρίζουν το Λαό μας που φορτώθηκε όπως βλέπω όσες ενοχές δεν της ανήκουν και μπήκε στο τρυπάκι ότι είναι συμμέτοχη στα εγκλήματα των Αμερικανών και της παρέας τους!! Αλήθεια πότε με είδατε να ταυτίζω τον Έλληνα με τους κάθε λογής θύτες ενώ εκ των πραγμάτων είναι και ο ίδιος θύμα τις ίδιας επεκτατικής πολιτικής ; Μήπως θα πρέπει επαναλαμβάνω α ξαναδιαβάσετε το κείμενο με φιλοσοφική θετική και απενοχοποιημένη πρόθεση και σκέψη και να δείτε το πραγματικό νόημα;


    Η αγωνία μου είναι μέσα από τις προσωπικές μου εμπειρίες έχοντας δει και ζήσει σε πραγματικό χρόνο και έννοια αυτά που εσείς βλέπεται ως ειδήσεις η ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση σε χώρες από όπου προέρχονται οι Λαθρο μετανάστες (γιατί αυτό είναι Λαθρο-μετανάστες αφού εισέρχονται παράνομα σε ξένη χώρα και χωρίς στοιχεία ταυτότητας, παραπομπή στη Ελληνική γλώσσα ΛΑΘΡΑΙΟ - ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ , και όχι σε νόμους μαιμούδες κατευθυνόμενης συνείδησής πω ποινηκοποιουν όσους αποδίδουν σωστά τις έννοιες στην Ελληνική και δεν τούς συγχέω με τούς Πρόσφυγες όπως προανέρερα) είναι να μην γίνουμε και μείς μέρος του προβλήματος και θα γίνουμε σίγουρα εάν αγνοούμε το ιδιαίτερο του φανατισμού τους όσον αφορά τον τεράστιο και επικίνδυνα δυσανάλογο πληθυσμιακά αριθμό αλλά και ηλικιακή ισορροπία με την Ελληνική κοινωνία τη θρησκεία τους τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία τους και πολλά άλλα που δεν φαντάζεστε! Δεν έχουμε κράτος ικανό αυτή τη στιγμή να αντιμετωπίσει σοβαρά τέτοια ζητήματα και από την άλλη ενσωμάτωσή σημαίνει μικρο αριθμό σε μία μεγάλη κοινωνία, εμείς πόσο μεγάλη κοινωνία είμαστε για να ενσωματώσουμε εκατομμύρια ξένους σκεφτήκατε ποτέ το θέμα Αυτό σε απόλυτους αριθμούς με ΄οτι αυτό συνεπάγεται;
    Δείτε πέρα από τον καθρέφτη εκεί θα καταλάβετε το τι ακριβώς περιγράφω και δεν ταυτίζομαι ούτε εκθειάζω παγκόσμιους δημίους αλλά και σε καμία περίπτωση δεν θα αντικαταστήσω με τη δική μου αφελή συναίνεση τον "πολιτισμένο δυτικό δήμιο" με τον "Ιδαίτερο πολιτισμό του Ανατολίτη δημίου" !Το θέμα είνα να λύσω προβλήματα και τα προβλήματα λύνονται όταν είσαι ισχυρός και συνειδητοποιημένος και λειτουργούν οι θεσμοί και οι νόμοι σου και όχι όταν εμπλέκονται συναισθηματισμοί και ενοχικές κατευθυνόμενες συμπεριφορές απο αριστοτεχνικά τοποθετημένες λέξει;-Ετικέτες που εξυπηρετούν τρίτους και εσένα σε καθιστούν μακροπρόθεσμα μέρος του προβλήματος άρα θύμα χωρίς δυνατότητα διαχείρισης ούτε της δικής σου τύχης ως πολίτη καί κατ΄επέκταση ώς Λαού!
    Τόσο απλό και πολυσύνθετο συνάμα το νόημα τού άρθρου μου !
    Παρακαλώ διαβάστε με φιλοσοφική και θετική διάθεση το κείμενο και προς Θεού μη κάνετε το λάθος να με τοποθετείτε στην κατευθυνόμενη μάζα όπου για όσους με γνωρίζουν χρόνια δεν ανήκα ποτέ!
    Ευχαριστώ με εκτίμηση
    Δημήτριος Δ Τσεχερίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει Κ. Δημήτριε, μια ερώτηση έκανε η Μέμα και εσύ έγραψες ακόμη ένα άρθρο για απάντηση. Άλλωστε δεν είναι μια ανώνυμη πίσω από ένα ψευδώνυμο όπως αναφέρεις, η κυρία αυτή φιλοξενείται σε αυτό το μπλογκ όπως και εσύ σαν αρθρογράφος. Όπως λέμε και στο χωριό μου you have a chip on your shoulder. Χαλαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδω θα ταίριαζε καλύτερα η φράση "Τον λόγο έχει η υπεράσπισης" !Καλησπέρα κύριε Πέτρο, με συγκινεί και με χαροποιεί ταυτόχρονα πολύ η τοποθέτηση σας, η αλληλεγγύη και το ενδιαφέρον που δείχνετε για την κυρία Μέμα , μάλιστα κρίνοντάς με και εν δυνάμει με μεταφορικό λόγο ώς υπερφλύαρο επειδή απάντησα αναλυτικά στό αρθρο της ! Αυτό που με λυπεί πραγματικά όμως είναι πώς στην προσπάθεια σας να υπερασπιστείτε την κυρία που δεν το έχει και καμία ανάγκη νομίζω έχετε χάσει τό κυρίως θέμα πάνω στό οποίο αναφερόμουν και πάνω στό οποίο είχε εκφράσει τίς όποιες διαφωνίες της η κυρία Μέμα καί πάνω εκεί απάντησα με απόλυτα κόσμιο τρόπο και προσπαθώντας να δώσω μια άλλη καλύτερη οπτική για να κατανοηθεί έξω απο παρεξηγήσεις ο σκοπός που έγραψα τα όσα έγραψα αρχικά και ότι αν προσέξατε συμφωνώ μαζί της στο ποιοι ειναι που προκαλούν τα όσα προκαλούν και ότι τους θεωρώ δημιους, αλλο αυτό όμως άλλο ότι έχω πλέον αγωνία για τίς συνέπειες-επιπτώσεις ολων αυτών τών γεγονότων στη χώρα μας!Καί με κάθε καλή πρόθεση και διασκεδάζοντας την όποια παρεξήγηση στα προαναφερθέντα, κλείνοντας ,για το "you have a chip on your shoulder.χαλαρα"που με συμβουλέψατε θα ήθελα να σας πώ ότι ενθουσιάστηκα που στο χωριό σας τα "γνωμικά" τα εκφέρεται είς τήν Αγγλική γλώσσα γιατί στό δικό μου δυστυχώς η ευτυχώς ακόμη τα λέμε η εις την καθομιλουμένη η είς την Ποντιακήν! Να είστε πάντα καλά και λυπάμαι εάν σας ενόχλησαν τα γραφόμενά μου (δεν είμαι άλλωστε αρθρογράφος ποιητής- Συγγραφέας είμαι)και φυσικά οφείλω μία συγνώμη στην κυρία Μέμα που μη βλέποντας κάπου ολόκληρο το όνομά της της "χρέωσα" την ανωνυμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.