"Η Ομάδα Φυσικής Αγωγής της Δ.Δ.Ε. Ν. Κιλκίς σε συνεργασία με το Γ.Ε.Λ. Καμπάνη, τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων(Σ.Σ.Ν.) της Δ.Δ.Ε. Ν. Κιλκίς, και το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης Ν. Κιλκίς, υλοποίησαν την Δευτέρα 5-10-2015, (Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού) αθλητικές δραστηριότητες μεταξύ των μαθητών του ΓΕΛ Καμπάνη και των ωφελουμένων του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης, στα πλαίσια της 2ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, η οποία είχε ως θεματικό άξονα: «Σχολικός Αθλητισμός – Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Στόχος της συγκεκριμένης αθλητικής δράσης ήταν η σύνδεση τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης στα πλαίσια του σχολικού αθλητισμού, αναδεικνύοντας τα κοινωνικά και συναισθηματικά οφέλη του αθλητισμού και ενισχύοντας παράλληλα την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσα σε κλίμα συνεργασίας και αποδοχής, οι μαθητές και οι μαθήτριες, του ΓΕΛ Καμπάνη και οι ωφελούμενοι του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης ν. Κιλκίς, παίζοντας το παιχνίδι boccia, είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στους κανονισμούς του και στον τρόπο παιξίματος. Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν περιέχει δυναμικά στοιχεία, καθώς οι συμμετέχοντες μπορούν να κάθονται. Διεξάγεται ακόμη και σε αμαξίδιο, επιτρέποντας έτσι την εμβάθυνση της συνεργασίας, της αποδοχής και της ενσωμάτωσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δια μέσου της Ομάδας Φυσικής Αγωγής και του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων καθώς και το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης, ευελπιστούν στην ενίσχυση της συνεργασίας σχολείων σε παρόμοιες δράσεις που ενεργοποιούν αντανακλαστικά αποδοχής της διαφορετικότητας. Παράλληλα, έχοντας ως πρόθεση την ανάπτυξη και την προώθηση του συγκεκριμένου παραολυμπιακού αθλήματος στον τόπο μας και των ψυχοκοινωνικών του προεκτάσεων, στοχεύουν σε πρωτοβουλίες εμπλοκής σε προγράμματα κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους."
Ο Υπεύθυνος Φυσικής Αγωγής
Δρ. Αθανάσιος Αλατζόγλου
Στόχος της συγκεκριμένης αθλητικής δράσης ήταν η σύνδεση τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης στα πλαίσια του σχολικού αθλητισμού, αναδεικνύοντας τα κοινωνικά και συναισθηματικά οφέλη του αθλητισμού και ενισχύοντας παράλληλα την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσα σε κλίμα συνεργασίας και αποδοχής, οι μαθητές και οι μαθήτριες, του ΓΕΛ Καμπάνη και οι ωφελούμενοι του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης ν. Κιλκίς, παίζοντας το παιχνίδι boccia, είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στους κανονισμούς του και στον τρόπο παιξίματος. Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν περιέχει δυναμικά στοιχεία, καθώς οι συμμετέχοντες μπορούν να κάθονται. Διεξάγεται ακόμη και σε αμαξίδιο, επιτρέποντας έτσι την εμβάθυνση της συνεργασίας, της αποδοχής και της ενσωμάτωσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δια μέσου της Ομάδας Φυσικής Αγωγής και του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων καθώς και το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης, ευελπιστούν στην ενίσχυση της συνεργασίας σχολείων σε παρόμοιες δράσεις που ενεργοποιούν αντανακλαστικά αποδοχής της διαφορετικότητας. Παράλληλα, έχοντας ως πρόθεση την ανάπτυξη και την προώθηση του συγκεκριμένου παραολυμπιακού αθλήματος στον τόπο μας και των ψυχοκοινωνικών του προεκτάσεων, στοχεύουν σε πρωτοβουλίες εμπλοκής σε προγράμματα κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους."
Ο Υπεύθυνος Φυσικής Αγωγής
Δρ. Αθανάσιος Αλατζόγλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.