Ο ΕΦΕΤ και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, κατά τη διενέργεια ελέγχων και σε συνεργασία με το Τμήμα Χημικών Αναλύσεων & Οργανοληπτικών Δοκιμών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, προέβη σε δειγματοληψία Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου και διαπίστωσε ότι, κατά την οργανοληπτική αξιολόγηση, το ελαιόλαδο εμπίπτει στην κατηγορία «ΛΑΜΠΑΝΤΕ» και καθίσταται μη βρώσιμο ως έχει.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το προϊόν «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο», συσκευασίας 1L, με αριθμό παρτίδας : LOT 1411015 και ημερομηνία λήξης : 30/01/2016. Το προϊόν τυποποιείται από την επιχείρηση «Αργολίς, "ΑΦΟΙ ΦΑΚΛΑΡΗ Α.Ε." (7ο χλμ Άργους –Τρίπολης, Άργος) και φέρει στην συσκευασία του τα στοιχεία της επιχείρησης «Μ.Δ. ΤΣΑΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ» (Νέα Μαγνησία, 570 22, Θεσσαλονίκη).
Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου του εν λόγω προϊόντος από την επιχείρηση και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές, που έχουν προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν, να μην το χρησιμοποιήσουν.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το προϊόν «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο», συσκευασίας 1L, με αριθμό παρτίδας : LOT 1411015 και ημερομηνία λήξης : 30/01/2016. Το προϊόν τυποποιείται από την επιχείρηση «Αργολίς, "ΑΦΟΙ ΦΑΚΛΑΡΗ Α.Ε." (7ο χλμ Άργους –Τρίπολης, Άργος) και φέρει στην συσκευασία του τα στοιχεία της επιχείρησης «Μ.Δ. ΤΣΑΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ» (Νέα Μαγνησία, 570 22, Θεσσαλονίκη).
Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου του εν λόγω προϊόντος από την επιχείρηση και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές, που έχουν προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν, να μην το χρησιμοποιήσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.