Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Δολοφονία

Γράφει η Ειρήνη Αγαθοπούλου
Υποψ. βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ν. Κιλκίς
Εχθές το βράδυ 28/5 η πόλη του Κιλκίς έγινε για άλλη μια φορά μάρτυρας μιας προσπάθειας δηλητηρίασης όλων των αδέσποτων ζώων της πόλης. Βρέθηκαν θανατωμένα τουλάχιστον επτά ζώα (σκύλοι και γάτες) σε διάφορα σημεία της πόλης. Το γεγονός δε μοιάζει τυχαίο, και φυσικά δεν είναι. Υπάρχουν συμπολίτες μας οι οποίοι τον πραγματικό εχθρό τον εντοπίζουν στα μάτια ενός αδέσποτου, και αυτό θεώρησαν ότι έπρεπε να εξοντώσουν Ο Φιλοζωικός σύλλογος που είναι ο κύριος ενδιαφερόμενος αυτή τη στιγμή για την κατάσταση των αδέσποτων στην πόλη μας και που με πολλή εθελοντική δουλειά και με λίγα χρήματα κατάφερε να χτίσει ένα κυνοκομείο και να φροντίζει περίπου 180 αδέσποτα ζώα, διαδήλωσε σήμερα το πρωί μπροστά σε ένα αποτροπιαστικό θέαμα, μπροστά στα σκαλιά του Δημαρχείου, για τη σχετική ανευθυνότητα που έχει δείξει στο συγκεκριμένο θέμα ο Δήμος.
Από αυτό το σημείο και μετά θα σας μεταφέρω την προσωπική μου μαρτυρία για το γεγονός, η οποία πραγματικά μου άφησε πολύ συγκεχυμένες εντυπώσεις. Φτάνοντας μπροστά στο Δημαρχείο είδα κόσμο να φωνάζει προς το μέρος του κ. Μπαλάσκα ότι αυτοί ευθύνονται για την συγκεκριμένη κατάσταση, ενώ ο κ. Μπαλάσκας απαντούσε σε υψηλούς τόνους "Και τι θέλετε εμείς να κάνουμε; Όχι πείτε μας εσείς τι να κάνουμε; Εδώ οι άνθρωποι πεινάνε και εσείς ενδιαφέρεστε περισσότερο για τα ζώα; Ωραία, αλλά εμείς τι να κάνουμε;" Εκείνη τη στιγμή πλησίασα τον κ. Μπαλάσκα και παραβλέποντας το γεγονός ότι είναι υπόδικος και δεν έχει κανένα δικαίωμα να βρίσκεται εκεί,τον ρώτησα: τι εννοείτε; Αν δεν είναι η τοπική αυτοδιοίκηση υπεύθυνη για τα προβλήματα της πόλης, τότε ποιος είναι; Και αν εσείς δεν ενδιαφέρεστε για τα ίδια τα ζώα, αυτά τα αδέσποτα προκαλούν προβλήματα και στους κατοίκους, ούτε γι' αυτούς είστε υπεύθυνοι; Και συνέχιζε να με ρωτάει τι να κάνουμε και ότι δεν έχουμε λεφτά. Και για να δείτε το μεγαλείο της συζήτησης, όταν κάποια στιγμή μια κυρία απάντησε στο ερώτημά του, τι να κάνουμε, του είπε " Δώστε μας τον λόφο να τον αξιοποιήσουμε". Τότε ο κ. Μπαλάσκας της απάντησε ότι ο λόφος έχει ήδη γίνει μουσείο και ότι αυτό που ζητά η κυρία δεν γίνεται! Αγνοεί δηλαδή ότι εκτός από το κτήριο που υπάρχει στον λόφο του Αη Γιώργη υπάρχει και μια έκταση δασική και μη, που ίσως με κάποιες καλές προθέσεις θα μπορούσε να αξιοποιηθεί. Ίσως να μπερδεύτηκε από τον κύριο που είπε ότι τα σκυλιά είναι προτιμότερο να ζουν ελεύθερα στις πόλεις και όχι στα κυνοκομεία, και είπε να τους προσφέρει και ένα μέγαρο για σπίτι, όπως το πρώην αναψυκτήριο του λόφου.
Στη συνέχεια ανεβαίνοντας στο γραφείο του για να δω την καταγγελία την οποία ο ίδιος λίγη ώρα πριν είχε κάνει σημαία και κουνούσε μπροστά στον κόσμο λέγοντας "οι πολίτες δε θέλουν τα αδέσποτα, ορίστε μας έφεραν 30 υπογραφές οι γονείς των παιδιών ενός νηπιαγωγείου, ότι δέκα γάτες μολύνουν τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου", συνάντησα την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου η οποία με διαβεβαίωσε ότι ο Δήμος κάνει ό,τι μπορεί για να βοηθήσει τον Φιλοζωικό Σύλλογο στο έργο του δίνοντάς του λεφτά για τροφές κ.ά. Πράγμα το οποίο έχω κάθε καλή πρόθεση να δεχτώ, αυτό όμως που δε μπορώ να δεχτώ είναι να δώσω εύσημα στο Δήμο για τη συγκεκριμένη κίνηση, αφού προσωπικά το θεωρώ ελάχιστη υποχρέωσή του.
Από όλα τα παραπάνω καταλήγουμε και πάλι στο εξής συμπέρασμα: Ότι οι άνθρωποι και οι μηχανισμοί που μας οδήγησαν σε αυτή την κρίση, δε μπορούν και να μας βγάλουν από αυτήν. Γιατί πολύ απλά δεν είναι διατεθειμένοι. Μόνοι μας πρέπει να βγούμε, αφήνοντάς τους πίσω. Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες εμείς για την βελτίωση του τρόπου ζωής μας και του τόπου μας, γιατί κανείς από αυτούς δεν έχει σκοπό να το κάνει. Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας!!!
Υ.Γ Να ζητήσω συγγνώμη για το προσωπικό ύφος του παραπάνω κειμένου, αλλά θεώρησα ότι κάποια πράγματα που κάποιος πολίτης δε θα ήθελε να πει επώνυμα, εγώ με την ιδιότητα του δημοσίου προσώπου, θα μπορούσα να το κάνω.

113 σχόλια:

  1. Να ψηφίσεις Χρυσή Αυγή τότε κορίτσι μου... με δυο χέρια κιόλας! Θα σου λύσει αυτόματα πολλά προβλήματα τέτοιου τύπου εκτός από το μπλα μπλα μπλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πότε προλαβαίνουν και μπαίνουν σχόλια ΣΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ πια;;;;;
    Τελικά ο ΣΥΡΙΖΑ εκτός των άλλων φέρνει και επισκεψημότιτα στα blogs !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο κοριτσι μου,και μην δινεις σημασια στα σχολια των μικροψυχων που κατα περιεργο τροπο εμφανιζοντε παντα στη σελιδα της συγκεκριμενης εφημεριδας..Ευτυχως αποδειχτηκε κ χθες οτι ειναι η μειοψηφια μιας και μιλαμε για ενα το πολυ δυο ατομα που επιλεγουν την ανωνυμια για να φανουν πολλοι..Πολλοι ειμαστε εμεις και ειμαστε μαζι σου..!!!!!
    Ανωνυμη λοιπον κ εγω μιας και αυτο ειναι το "moto" μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. diladi esi eksipne esi de milas anonima???? ante re sobareftite.. apo to kilkis pou 8es na pas kai sti bouli... katse ekei sto xorio sou kane 3 paidia kai boi8a tin ellada dinontas farmaka se aftous pou ta exoun anagki.. lamogio e lamogio

      Διαγραφή
  4. Ευγενία Νικολαίδου30 Μαΐου 2012 στις 3:37 μ.μ.

    Γιατί μπερδεύετε τα κόμματα με την δολοφονία των ζώων;Μπράβο κοπέλα μου σε όποιο κόμμα κι αν ανήκεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πιθανον να το λυσει το ζητημα η χρυση αυγη,ιδιως οταν εχουμε να κανουμε με αυτην τη χωρα.πρεπει πρωτιστως να καταλαβουμε πως τα ζωα δεν αποτελουν κινδυνο.τριαντα υπογραφες "γονεων" διοτι λεει τα παιδια τους κινδινευουν απο τις γατες.προφανως μιλαμε για κρυοκ...λους γονεις με κουστουμι και γραβατα που πηγαινουν με την "μερσεντε" η το τζιπ στο νηπιαγωγειο η στο δημοτικο για να παρουν το παιδι τους για να μην κρυωσει,μην βραχει,μην το χτυπησει ο ηλιος,μην παθει κατι διοτι φυσαει αερας,μην παγωσει,μην περπατησει και κουραστει.υστερα περιμενουμε εξελιξη απο αυτον το λαο.ΥΓ.(Υπανθρωποι που φοβουνται "μην τυχον παθει κατι το παιδι τους" απο μια γατουλα υπαρχουν σε ολες τις παραταξεις,μετα μη κανουμε παραπονα για τα σχολια των ευρωπαιων για μας.μια βυζαντινοτουρκογυφτικη χωρα ειμαστε και τιποτε περισσοτερο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν φταιει κανενας αυτοιπου σε ψηφισαν φταιν που αντι να ασχοληθεις με τα ανθρωπινα προβληματα τους ασχολεισαι με τα σκυλια κριμα στους ψηφους τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγινες δημοσιο προσωπο πιτσιρικα απο ποτε καλε ποτε πρόλαβες ???? κατέβα από το καλάμι που θες και το λοφο για να γινει σκυλοχωριό ...ένα λοφο έχει το κιλκίς να δειξει ουστ μωρη κουλτουράρα ουστ που ασχολείσαι με σκυλια και γατια βουρλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανατρίχιασα με την ευφράδεια λόγου σου. Εσένα πρέπει να ψηφίσουμε τελικά την επόμενη φορά. Απλώς πες μας ποιος είσαι για να μη σε χάσουμε.

      Διαγραφή
    2. 30 Μαΐου 2012 4:53 π.μ.

      Διαγραφή
    3. αν δεν ειναι ο βουλευτης δημοσιο προσωπο τοτε ποιος ειναι?
      και αν θελεις μην απαντας ανωνυμα...

      Διαγραφή
    4. re oloi gia xesimo eine... ipaxoun an9rwpoi pou exoun anagki apo farmaka. kai aftoi apergoun... dwse re kopelia farmaka sto lao dorean kai isws pareis psifous alla mexri tote boulosto kai katse sto spiti pou sou ekane o mpampas sou... pane na doulepseis se kana ergostasio

      Διαγραφή
  8. ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ...ΕΙΣΑΙ ΑΘΕΗ. ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΟ. Μ ΕΧΕΙΣ ΕΞΟΡΓΙΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΣΤΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΑ ΚΕΝΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ...ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΣ . ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ...ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.

    ΥΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΑ ΣΥΡΙΖΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον να δηλώνεις κάτι δεν σημαίνει ότι το περιέχεις κιόλας. Αν ήσουν πραγματικός χριστιανός θα ήξερες ότι ο φανατισμός και η πίστη στο Θεό δεν συνάδουν μεταξύ τους. Και σαν Χριστιανός οφείλεις να σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου και να μην ξεστόμιζες ασυνάρτητες κατηγορίες. Πόσο μάλλον για έναν άνθρωπο που το έγκλημά του είναι απλά ότι δεν πιστεύει σε αυτό που πιστεύεις εσύ.
      Λυπάμαι για σένα.

      Διαγραφή
    2. eno esi eise boyleyths xaxaxaxaxax

      Διαγραφή
    3. προς τον ''αυτοαποκαλούμενο χριστιανό'' εσείς κύριε ή κυρία μου μόνο χριστιανός ορθόδοξος δεν είστε προφανώς θεωρείτε τον εαυτό σας ανώτερο από οποιοδήποτε άλλο ζώο λές και μόνο οι 'άνθρωποι έχουν δικαίωμα στη ζωή.Επιτίθεστε σε έναν συνάνθρωπο προσβάλλοντας τον και βρίζοντάς τον και μάλιστα για άσχετο λόγο από αυτόν που έχει λεχθεί παραπάνω επειδή θεωρήσατε ηλίθιο και ανούσιο το ότι δολοφονήθηκαν τόσα ζώα.ίσως για να το θεωρήσετε σοβαρό θα έπρεπε να γίνει μπροστά στο σπίτι σας και στα παιδιά σας ,ίσως τότε να σας ένοιαζε .Θα ήθελα εν κατακλείδι να σας υπενθυμίσω ότι ο Χριστός μιλούσε για αγάπη και σε σεβασμό στη ζωή γενικότερα όχι μόνο στην ανθρώπινη ζωή και υπόσταση.Αναμφισβήτητα περνάμε μια κρίση αλλά αυτή η κρίση δεν είναι οικονομική είναι ηθική και εσείς ειδικά που είστε υπέρμαχος της θρησκείας θα έπρεπε να το γνωρίζεται καλύτερα από τον καθένα. Αν λοιπόν χάσουμε κάθε είδους ανθρωπιάς και ενσυναίσθησης τότε τι ακριβώς θα μας μείνει;Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις τους τις προθέσεις και το ποιόν τους...

      Διαγραφή
    4. http://www.youtube.com/watch?v=FiexJjSWgOY
      sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

      Διαγραφή
    5. eisai gia ton MPOUTSO! kai ena parapanw pou eisai kai xristianos or8odoksos! Re OUGK! An hsoun estw kai ligo xristianos, 8a hkseres oti o 8eos eftiakse prwta ta zwa (opws leei h 8rhskeia sou) kai meta ton anthrwpo! Opote mathe na diafylatteis auta pou les oti pisteueis prwta kai meta pes oti kerdises me thn aksia sou ton titlo tou xristianou or8odoksou opws kokoreuesai! Opoios exei arxidia (dhladh kserei apo pou proerxontai ta provlhmata tou kosmou, gia na mhn yparksoun kai parekshghseis), as er8ei na mou pei thn gnwmh tou arkei na mporei na thn tekmhriwsei opws 8a to kanw egw...plhrws dld! Anwnumos esu, anwnumos ki egw! Auth den einai h logikh sou allwste? 5xronou dld!

      Διαγραφή
    6. http://www.youtube.com/watch?v=FiexJjSWgOY
      sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

      Διαγραφή
    7. τι σημασια εχει αν εισαι βαπτισμενος η οχι?σε τι θεο πιστευεις?

      Διαγραφή
    8. Στο Συνταγμα δεν αναφέρεται οτι όποιος θέλει να συμμετέχει στις Βουλευτικές εκλογές πρέπει να έχει βαπτιστεί, επίσης αναφέρεται ξεκάθαρα το θέμα της ανεξιθρησκίας ! Εκτός αν θέλετε να αλλάξουν αυτά τα άρθρα οπότε να στείλετε τα αιτήματα σας στις κοινοβουλευτικές ομάδες! Αλλά και πάλι μην έχετε και την απαίτηση να ονομάζεστε αναπτυγμένο, ευρωπαίκο κράτος ή ότι άλλο που με τόση λαγνεία επιθυμεί ο μέσος Έλληνας.

      Διαγραφή
  9. ελευθεριαδου μαγδα30 Μαΐου 2012 στις 6:26 μ.μ.

    και μονο που σε ακουσε ο μπαλασκας μεγαλη τιμη σου εκανε" αν ελθει στο φαρμακειο σου ναπαρει φαρμακα θα του πεις 'εισαι υποδικοσ κ δε σου δινω? γιατι θες δε θες εκλεγμενοσ δημαρχος ειναι'κριμα τα μυαλα που κουβαλας'και ειχα σκοπο να ψηφισω συριζα' μακρια ' να μας κυβερνουν μυαλα σαν τα δικα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία μου τι λες, έλα λίγο στα συγκαλά σου!! Ο άνθρωπος είναι σε ΑΡΓΙΑ βάσει ΝΟΜΟΥ αν ξέρεις τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις!!!
      Συντονείστε λίγο τα μυαλά σας γιατί δε σας βλέπω καλά!

      Διαγραφή
    2. ο κύριος με την μεγάλη τιμή εσάς τι τιμή σας πρόσφερε για την ψήφο σας? άκου εκλεγμένος δήμαρχος...

      Διαγραφή
    3. afoy den exeis 8eo ara den eise ΕΛΛΗΝΑΣ
      asi ti exeis na mas peis gia ta skopia gia thn 8rakh
      h gia toy omofilofiloys
      re ante ekso apo edo prodotakia poylimena kremala stoys prodotes

      Διαγραφή
    4. τι μας λες καλε?
      η μεγαλειοτητα του Μπαλασκα κανει τετοιες χαρες?
      μεγαλοψυχος!!!!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  10. Η ανακοίνωση του δήμου για τη διαμαρτυρία (και όχι για την αποτρόπαια πράξη της θανάτωσης των ζώων, την οποία εμμέσως πλην σαφώς υποθάλπει) είναι ντροπή για την δημοτική αρχή. Το μόνο που τον ενδιαφέρει η «εικόνα» που δημιουργείται στους πολίτες. Και την αρνητική εικόνα δεν τη δημιουργούν τα νεκρά σκυλιά στην είσοδο του δημαρχείου αλλά η ίδια η ανακοίνωση.
    Σαν πολίτης του Κιλκίς ουδέποτε δέχτηκα επίθεση από τα αδέσποτα σκυλιά (πόσο μάλλον από γάτες…), αλλά ούτε ποτέ έχει πέσει στην αντίληψή μου ένα τέτοιο περιστατικό. Αντίθετα γνωρίζω πως πολλοί πολίτες της πόλης μας φρόντιζαν να τους δίνουν λίγη τροφή και να τα προσέχουν σαν να είναι δικά τους κατοικίδια.
    Δυστυχώς όμως για τα καημένα τα ζώα δεν έχουν δικαίωμα ψήφου, άρα ούτε και δικαίωμα στην επιβίωση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν οι Πακιστανοί τρώνε τα σκυλιά εκεί τι λέτε συριζόσκυλα;;;Είστε ένα άθλιο κόμμα που υποστηρίζει τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ οι οποίοι τρώνε σκυλιά..Πάρτε χαμπάρι πάλι στο 4% θα γυρίσετε γιατί είστε για μπάτσες παλιό Ανθέλληνες.ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για μια ζωή...Έξω οι παράνομοι....Να ζήσουν οι Έλληνες επιτέλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ . ΜΠΑΛΑΣΚΑ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι αποκαλούμε τον κόσμο που αγαπάει και νοιάζεται τα ζώα...Τρελλές...Εύγε!!!

      Διαγραφή
  13. Ό,τι να 'ναι λες. Έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου. Πώς μπόρεσες και ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΣ αυτό το τόσο σοβαρό κοινωνικό θέμα; μόνο εσύ το ξέρεις...


    ΥΓ: Αν είχες αληθινή ευαισθησία για τα ζώα, να έβγαινες να μιλήσεις πριν εκλεχθείς! Το να γράφεις τώρα πρώτη φορά για να χαϊδέψεις και να φανείς καλή στα μάτια των ψηφοφόρων, μάλλον κακό σου κάνει. Εκτός κι αν περνάς τον κόσμο για τόσο κουτό, που αυτοεμφανιζόμενη ως φιλόζωη, νομίζεις ότι θα κλέψεις καμιά ψήφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανεις πολυ μεγαλο λαθος αν νομιζεις πως ειναι η πρωτη φορα που ασχολειτε και μαλιστα δυναμικα με τα αδεσποτα η Κυρια Αγαθοπουλου και ολη της η οικογενεια,απλως πρωτη φορα οι εφημεριδες του Κιλκις εδωσαν βαση στα λεγομενα της.Μαλλον εσεις χρησιμοποιειτε τα κομματα για να μειωσετε αυτα που τονιζει!!!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια, όχι σε εσένα αλλά στο κομα σου, το ΝΕΟ-ΠΑΣΟΚ ( Σακοράφα-Κουρουμπλή-Μητρόπουλο-Κατσέλη-Καστανίδη κ.α) . Σε όλα αυτά τα ζητήματα είστε μπροστά. Οποια πέτρα και να σηκώσεις σε τέτοια ζητήματα ένα συνασπισμένο θα βρεις. Σίγουρα το ζήτημα αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό κοινωνικό ζήτημα, παρ΄ όλα αυτά την εποχή που ζούμε μας ταλανίζουν τόσα καίρια ζητήματα. Στη πόλη μας σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει ούτε νοσοκομείο. Όλες οι υπηρεσείες κρατικές, δημοτικές και τα συναφή παραπαίουν. Σε αυτή την πόλη και σε αυτή την χώρα δεν έχουμε ανάγκη από ακτιβισμό, έχουμε ανάγκη από ουσιαστικές πράξεις. Ποιο είναι το μέλλον του εργαζόμενου στη πόλη μας; ποίο είναι το μέλλον των παιδιών μας σε αυτή τη χώρα; Πάνω σε αυτά τα ζητήματα θέλουμε ισχυρές πολιτικές παρεμβάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλα ντ άλλα και της παρασκευής το γαλα... απο την διαμαρτυρία για τις φόλες, στις "ισχυρές πολιτικές παρεμβάσεις". Για πες μας ρε τσίφτη και ποιες είναι αυτές να γελάσουμε λίγο....

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ ανώνυμε, να ξέρεις οτι τίποτα στις εποχές που ζούμε δεν μένει έξω από τα πολιτικά κριτήρια. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ολοι όσοι προέρχονται από την αριστερά αυτού του τύπου με το που συμβεί ένα τέτοιο ζήτημα τρέχουν να κάνουν τις ωραίες τους δηλώσεις. Τις ουσιαστικές πράξεις τις επιζητώ και εγώ ο ίδιος να τις ακούσω από τους συγκεκριμένους. Εύχομαι να ξεπεράσουν τα ζητήματα των σνηστώσεων τους και να μας την προσφέρουν. Εάν εσύ είσαι ευχαριστημένος από το σύστημα και την εποχή που ζούμε τότε μπορείς να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι για τα δικαιώματα των ζώων, διότι σε λκαι εμείς λίδιες συνθήκες με αυτά θα βιώνουμε. Καλημέρα...

      Διαγραφή
  15. Αγαπητή Κ. Αγαθοπούλου . Σεβαστά αυτά που γράφετε απλά ακόμη δεν έχετε καταλάβει πως είστε ήδη βουλευτής και όχι υποψήφια ( όπως υπογράφετε ) και θέλουμε από εσάς πέρα από την ανάγνωση των προβλημάτων και συγκεκριμένες λύσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H βουλή στην οποία ορκίστηκε η κα. Αγαθοπούλου έχει διαλυθεί..και η χώρα βρίσκεται σε προεκλογική περιόδο.Συνεπώς η κα Αγαθοπούλου είναι υποψήφια βουλευτής ξανά. Αν δεν ξέρουμε τα αυτονόητα, τουλάχιστον να σκεφτόμαστε πριν γράψουμε κάτι

      Διαγραφή
    2. Έστω και σαν υποψήφια ( εγώ την θεωρώ Βουλευτή ) θέλουμε συγκεκριμένες λύσεις . Εκτός αν δεν μπορεί !!!

      Διαγραφή
    3. Και όταν ανεβάζεται στο youtube βιντεάκια με την προπαγάνδα να προσέχετε τους τίτλους που βάζετε : Δείτε πως μιλάει ο υπόδικος Δήμαρχος Κιλκίς στους θυμωμένους πολίτες που του πληρώνουν το μισθό του και πώς μιλάει στη Βουλευτή Ειρήνη Αγαθοπούλου (στον ενικό!!) ενώ αυτή του μιλάει στον πληθυντικό. Έλεος πια!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!
      ΜΕ ΛΕΝΕ ΡΙΖΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΑ ΓΥΡΙΖΩ ...
      ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΑΘΩΑΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ

      Διαγραφή
    4. http://www.youtube.com/watch?v=FiexJjSWgOY
      prodotes oyst oyst

      Διαγραφή
  16. ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΞΕΠΕΖΕΨΕ.ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΠΕΚΟΥΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝΑ Η ΜΟΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ, ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ? ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ,ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΕΡΙΞΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ? ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΟΥ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ !! ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΡΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ.
    ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η υπογραφή "ελληνόψυχος" είναι το λιγότερο που μπορώ να χαρακτηρίσω γελοία...! Οι υπόλοιποι δηλαδή τι είναι? Άντε γιατί το έχετε κάνει καραμέλα και το πιπιλίζεται συνέχεια!
      Κάποιος είπε πολύ σωστά " Γνωρίζοντας τους ανθρώπους αγάπησα τα ζώα..."!Τι να πω...Είμαι το λιγότερο απογοητευμένη από την τοπική κοινωνία του Κιλκίς...!

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ.
      ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο. Δεν έχω καμία σχέση με τον εθνικισμό, και ούτε θέλω να έχω! Είμαι εθνίστρια. Αν δεν ξέρεις τη διαφορά άνοιξε κανένα βιβλίο και άσε τις λάσπες που διαδίδεις ανώνυμα στο διαδίκτυο.

      Διαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑ ΕΙΣΑΙ .ΕΓΩ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ.ΕΝΩ ΕΣΥ ΩΣ ΕΘΝΙΣΤΡΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ, ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΤΟΜΑΡΑΚΙ ΣΟΥ.Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ ΕΣΥ Η ΣΤΑ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΔΗΛΩΝΩ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ, Η ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ.
    ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο εθνικισμός άσχετε είναι είδος ρατσισμού. Αυτό που περιγράφεις είναι ο εθνισμός. Να αγαπάς δηλαδή την πατρίδα σου και να υπερασπίζεσαι τα ιδεώση του έθνους όπως λες, χωρίς όμως να θεωρείς υποδεέστερους τους άλλους λαούς.

      Διαγραφή
    2. και εσύ πως αγωνίζεσαι?ψηφίζοντας χρυσαυγίτες?

      Διαγραφή
    3. ΔΙΚΑΙΩΣ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ.ΑΛΛΑ ΣΩΣΤΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΑΝΑΜΑΣΟΥΝ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΞΙΚΑ.ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΝΩΝΥΜΟ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΝΙΩΘΩ ΑΡΚΕΤΑ ΥΓΙΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ.
      ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

      Διαγραφή
  18. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
    ΑΣ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΙΛΚΙΣ.
    Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΑΡΧΙΣΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΡΑΒΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oi a8eoi den orkizonte

      Διαγραφή
    2. Aν η λογικη των Χριστιανων ειναι η δικη σας και η λογικη των "αθεων" ειναι η δικη της καλα κανει,εμενα δεν με απασχολει η θρησκεια κανενος,ο χαρακτηρας και οι αρχες τους με ενδιαφερουν και σε οτι αφορα εμενα υπερασπιζεται το δικαιο και το σωστο

      Διαγραφή
  19. Το πρόβλημα σας είναι πως υπογράφει η συγκεκριμένη υποψήφια ή γιατί έχει λόγο στο συγκεκριμένο ζήτημα;
    Αυτό που θα ήθελα να τονίσω εγώ είναι οτι η πολιτική μιας τοπικής κοινωνίας ή μιας ευρύτερης κοινωνίας ( κράτος ) σε σχέση με τα ζώα είναι απόδειξη πολιτισμού και προστατεύεται τόσο από το εθνικό δίκαιο όσο και από το ευρωπαϊκό. Αν λοιπόν θέλουμε να συγκαταλέγομαστε στα λεγόμενα αναπτυγμένα- ευρωπαϊκά κράτη τότε πρέπει να μπορούμε και να το υποστηρίζουμε έμπρακτα!
    Επίσης, κανένας εκ των φιλόζωων δεν υποστήριξε να κοπούν κονδύλια από τους πολίτες για να τρέφονται τα ζώα ούτως ή άλλως αυτό το φροντίζουν οι ίδιοι οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για το κάθε έμψυχο ον. Ακόμα και τη στείρωση - εμβολιασμό αυτών των ζώων την έχουν αναλάβει οι σύλλογοι παρόλο που είναι υποχρέωση των κατά τόπους δήμων!
    Αυτό που θεωρείται εγκληματικό από κάθε άποψη αλλά και επικινδύνο είναι η δολοφονία! Επικίνδυνο γιατί η φόλα μπορεί να φτάσει και σε ανθρώπους και ιδιαίτερα σε παιδιά αν σκεφτούμαι οτι βρέθηκαν σε παιδικές χαρές! Εγκληματικό γιατί είναι άξιο απορίας ποιός μπορεί να μεθόδευσε μια τέτοια κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://www.youtube.com/watch?v=FiexJjSWgOY
    αντε και στα ελληνικα
    για μια ελλαδα νεα ..............................χωρις........................
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ , ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ , ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ , ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.(ΟΧΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΚΕΝΤΡΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ) ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΤΡΑΒΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΜΗ ΧΩΡΑ ΟΛΗ Η ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΔΗΘΕΝΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙΝΑ ΕΞΑΓΡΙΟΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ; ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΚΑΤΩ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΟΥ ΒΑΡΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΤΡΩΝΕ ΕΙΝΑΙ ΒΑΝΔΑΛΟΙ, ΖΗΤΩ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΖΩΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΝΤΑΙ ΖΩΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ....
    ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΓΙΝΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΑΝΥΓΥΡΙ" ΟΧΛΟΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ, Η ΠΟΛΗ ΝΑ ΔΙΑΣΥΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανηγύρι;Αυτά τα ζώα κάποιοι τα λάτρευαν έξυπνε!Και λίγα έγιναν!

      Διαγραφή
  22. Πόσοι ακόμοι "ανώνυμοι-κουκουρούκου" θα μας πουν τη γνώμη τους! Έλα τώρα που γυρίζει ...
    Οι περισσότεροι από εσάς δε σέβεστε τον αδελφό σας, υπάρχει περίπτωση να σεβαστείτε τα ζώα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γνωρίζω μια Αλβανίδα, η οποία για να έρθει στην Ελλάδα από την πατρίδα της (3 ώρες με το αυτοκίνητο), πριν από λίγα χρόνια πλήρωσε 6000 Ευρώ στον Έλληνα που μετέφερε αυτήν και άλλους τρείς με το ταξί του! Αυτή είναι "κατάπτυστη μετανάστης" και ο άλλος ... με τα 24000 Ευρώ (5 άτομα χ 6000 Ευρώ) Έλληνας Πατριώτης!
    Πέασαν τα σύνορα "κανονικά", εκεί φυσικά τους διευκόλυναν και άλλοι Πατριώτες ...!!! Να τους χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mia erotisi, h bouli leiiiii kapoios h kapoia orkistike h aga8opoyloy
    orkistike ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θέλω να δω τι θα λέτε όλοι εσείς οι έξυπνοι αν κανένα παιδάκι βάλει στο στόμα του καμία φόλα...Τότε να σας δω...
    Και όλες αυτές οι εξυπνάδες του τύπου "εδώ πεινάνε άνθρωποι θα σκεφτούμε τα ζώα", έχω να σας πω ότι αυτός που δίνει στο ζώο, δίνει και στο συνάνθρωπο του...Εσάς σας κόβω μόνο το τομάρι σας να σκέφτεστε, και κάνετε και καλά πιπίλα τώρα το γεγονός ότι υπάρχουν συνάνθρωποι μας που περνάνε δύσκολες ώρες.
    Υποκριτές είστε όλοι, στίνεστε πρώτοι πρώτοι στις εκδηλώσεις και στις εκκλησίες για να το παίξετε καλοί χριστιανοί. Ανάθεμα με αν πότε βοηθήσατε κανέναν άνθρωπο! Εύχομαι ότι εύχεστε σήμερα για τα ζωντανά αυτά να το πάρετε πίσω διπλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Kai emena pou to paidi mou to dagkwse skyli adespoto kai twra noshleyetai se Nosokomeio,pou na apeuthynthw Kyria Agathopoulou???Pou exete apopsh gia ola kai gia olous ektos apo otidhpote pou na afora stous Ellhnes kai sto koino symferon???Trava na kaneis kamia poreia gia thn Palaistinh kai ase ta adespota sthn moira tous.Ki epishs as mou lusei kaneis thn aporia,giati kaneis apo tous legomenous filozwous tou Kilkis,den exei skyli sto spiti tou?O kathenas apo autous as parei apo 5 skylia sthn aylh tou kai tote to provlhma tha lythei,kai oute tha anagkazetai o Dhmos na spatala xrhmata gia tetoioy eidous anagkes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντε τα χαρτιά από το νοσοκομείο στην αστυνομία αν σας δάγκωσε.Κι εμένα μου επιτέθηκε ένας γορίλας αν είναι να το γράφουμε μόνο.

      Διαγραφή
    2. Οι φιλόζωοι του Κιλκίς οι πραγματικοί έχουν παραπάνω ζώα από όσα λέτε δικά τους και φιλοξενούν.Και αυτό που λες δεν στέκει εννοείται ότι να ναι.

      Διαγραφή
    3. Να σπαταλά χρήματα για τέτοιου είδους ανάγκες;Χαχαχα διάβασε κανά Νόμο κοριτσάκι ή αγοράκι μου Θεέμου πόσο ....

      Διαγραφή
  27. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ.!!ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΣΚΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΥΣΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΑΙ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ, ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΩΡΙΣΕΙ.
    ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα συγκεκριμένα αδέσποτα ήταν εμβολιασμένα.βρες άλλη δικαιολογία

      Διαγραφή
    2. Λύσα;Χμμμ έχει να εμφανιστεί ΑΙΩΝΕΣ!

      Διαγραφή
  28. ΝΙΩΘΩ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ (Αγαθοπούλου Ειρήνη)ΜΕ ΣΘΕΝΟΣ,ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ
    ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ κτλ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ.ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ,ΝΑ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ,ΟΤΑΝ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΨΥΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΓΝΟΙΑ.πρόταση:ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΣ
    ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ,ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ? ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αφανισμός των ζώων της Αθήνας από αλλοδαπούς, προς βρώσιν, εκει δεν πειραζει αν εισαι "πολυταξιδεμενή" Δης Αγαθοπούλου είσαι παιδι του κόσμου!!!
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=43388&Itemid=86

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το να ρίχνεις φόλες δεν νομίζω πάντως ότι σου γεμίζει το στομάχι...απλά ικανοποιεί το διεστραμμένο σου μυαλό!
      όχι ότι μου άρεσε αυτό που διάβασα, αλλά ας μη λέμε και ότι θέλουμε!

      Διαγραφή
  30. ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΒΡΕ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ στην άκρη της εφημερίδας για υβριστικά σχόλια μάλλον εφέ είναι...

      Διαγραφή
  31. gia na dagkwse skulos to paidi sou mallon to paidi sou to prokalese ola auta ta adespota einai hsuxa kai den ormane xwris logo gi'auto trava allou na pouliseis mouri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει παιδάκια να βαράνε σκυλιά πάμπολλα!Να συλλάβουν και τα παιδάκια αν είναι έτσι.Η μάλλον τους γονείς τους αυτοί φταίνε για την κατάντια τους

      Διαγραφή
    2. Για να μην πω για μαγαζάτορες που χτυπάνε τα σκυλιά που κοιμούνται στα καλά καθούμενα.

      Διαγραφή
    3. "Για να δάγκωσε σκύλος το παιδί σου, μάλλον το παιδί σου τα προκάλεσε όλα αυτά" ?????
      Σαν αυτό που είπε ο Μιχαλολιάκος... η Κανέλη προκάλεσε το ξύλο του Κασιδιάρη!!!
      Είναι ωραίο να είσαι φιλόζωος αλλά όχι κι έτσι. ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

      Διαγραφή
  32. Η ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΚΟΥΡΕΜΕΝΗ. ΧΑΧΑΧΑ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΖΩΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΧΑΧαχα ΤΗ ΦΟΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΦΑΓΕ . ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΘΕΣ ΠΟΛΛΑ ΨΩΜΙΑ ΝΑ ΦΑΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ???? ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ( Α ΞΕΧΑΣΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ) ΣΤΟΥΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΛΟΤΡΩΝΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν σε λιγο καιρό θα παρακαλάτε για τα 200-250 ευρώ/μήνα και θα πηδάτε οχι την αλλοδαπή αλλά απο τα παράθυρα και τα μπαλκόνια, και οταν θα αρρωσταίνετε και για να ζήσετε θα πρέπει να πληρώνετε το 100% ειδάλως θα παρκάρετε σε κάποιο απο τα Νεκροταφεία του Μνημονίου τότε θα είναι αργά ψευτόμαγκες πατριώτες του Ν. ΚΙΛΚΙΣ.

      Διαγραφή
  33. Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΙΑ ΧΩΡΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΖΩΑ
    ΓΚΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. GKANTI TO PAR@G@MISES
      MPALASKA
      POIOS SOY EIPE NA DOSEIS TOSA LEFTA GIA TA SKYLIA TOUS 8A PLIRONO EGO GIA NA TRONE AYTA KAI TA DIKA MOY TA PAIDIA 8A PEINANE
      AN MAS KSANADEIS PARE THLEFONO
      OSO GIA AYTOYS EPIDI TOYD EIDA DEN EXOYN PAIDIA ALLA EXOYN SKILIA NA TA TAISOYN ME DIKATOYS LEFTA

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 1:29 εσένα από το σόι σου κανείς δεν έχει ζώο;Κι αν έχει ζώο είναι στειρωμένο;Απάντησε μου λίγο...Οι πραγματικοί φιλόζωοι κάνουν το σκατό τους παξιμάδι για τα ζώα,αλλά δεν μπορούν να ταίσουν όλα τα ζώα που πετάει ο κάθε μαλάκας και η κάθε μαλακισμένη!!!

      Διαγραφή
    3. Κι άμα είναι ούτε εγώ πληρώνω για να τρώνε τα δικά σου παιδιά!!!

      Διαγραφή
  34. ΚΡΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΨΗΦΙΖΑΝ! ΚΡΙΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΙΛΚΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΧΡΕΩΘΕΙΚΕ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ! ΚΡΙΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΣΤΟΝ ΖΥΡΙΣΑ ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ! ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ! ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΙΖΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ! ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ ΕΣΥ ΕΓΙΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ! ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ... ΚΡΙΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα στο Κιλκίς που επιλέγει δήμαρχο υπόδικο γνωρίζοντας το κιόλας!!! Ο
      Γεωργαντάς και η Αγαθοπούλου είναι τουλάχιστον μακρυά από σκάνδαλα!

      Διαγραφή
    2. ΑΝΩΝΥΜΕ 3,22 ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΙΡΑ.Ο ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΜΑΤΑ,Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΚΑΙ Η ΨΩΝΙΣΜΕΝΗ ΑΓΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΛΟΓΩ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ.ΕΑΝ ΕΧΟΥΝΕ ΜΑΓΚΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΣ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ.
      ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

      Διαγραφή
    3. Φτάνει πια ελληνόψυχε και ο κάθε ελληνόψυχος, σε λίγο θα υπογράφεις και σαν απόγονος του Αριστοτέλη. (ΚΑΙ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΑΙ)
      Αμόρφωτα ανθρωποειδή

      Διαγραφή
    4. ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΜΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑ Η ΜΑΛΑΚΩ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩ.
      ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΣ

      Διαγραφή
    5. ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΘΑ ΣΕ ......ΤΡΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ
      ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 1967-1974
      Υ.Γ ΤΙΠΟΤΑ ΑΣΤΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

      Διαγραφή
  35. Όποιοι τα ζώα δεν αγάπησαν,ούτε τους ανθρώπους αγάπησαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ. ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΚΟΥΒΑΛΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΓΕΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ. ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ...ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ!!

      Διαγραφή
    2. Ναι εσύ μόνο έχεις οικογένεια πανίβλαξ!!!Και άμεση θεραπεία θες εσύ όχι όσοι παλεύουν για τα ζώα!!!Έτσι το μάθαμε και το λέμε τώρα!!!Βουδ!!!

      Διαγραφή
  36. κυρια Αγαθοπουλου πριν μερικες ημερες ενα αδεσποτο δαγκωσε τον γιο μου 10 ετων στην περιοχη σωοπαζαρο καθως επεζε στο παρκο,ενιωσα οργη φοβο αγανακτιση ,σαν ανθρωπος λυπαμαι για τον αποτροπαιο χαμο των ζωων αυτων αλλα τρεμω στην σκεψη να κανετε αγωνα (υπερ των ζωων) τετοιες στιγμες που καθημερινα πεθαινουν ανθρωποι στην χωρα μας και σε λιγο αν εσεις τα δημοσια προσωπα δεν αντιληφθητε πως ενδεχομενος σε λιγο (το απευχομαι βεβαια)στην θεση του αδεσποτου που δαγκωσε τον γιο μου θα ειναι καποιος ανωνυμος αδεσποτος συμπολιτης μας γι αυτον λοιπον τον λογο εγινες ακομα και χωρις να το περιμενεις δημσιο προσωπο γι αυτο λοιπον σοβαρεψου και κανε κατι για το αληθινο προβλημα και κοιτα να μεγαλωσεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανες μύνηση στην αστυνομία;Δλδ αν πάμε υπάρχει μύνηση ΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ;

      Διαγραφή
    2. Και παιδάκια χτυπάνε αδέσποτα ζώα,προτείνω να τα κλείσουμε όλα αυτά τα παιδάκια σε ένα μέρος και να πάμε να τα ταίζουμε τί λέτε; :)

      Διαγραφή
    3. Τί έγινε βρεθήκατε να πεινάτε σαν τα αδέσποτα και τσούζει ο κώλος?τώρα θα δείτε την γλυκα του να μην εχεις τι να φας που να κοιμηθεις

      Διαγραφή
  37. Δημόσιο πρόσωπο...μάλιστα...ok....κάτι τέτοια ολισθήματα τα δικαιολογώ λόγω του νεαρού της ηλικίας σου Ειρήνη μου,αν και δείχνεις πως χάνεις λίγο τα πατήματα σου,με κίνδυνο να χαρακτηριστείς ψώνιο.Είμαι σίγουρος όμως πως θα μάθεις να το κουμαντάρεις.Εγώ σε ψήφισα και πάλι ΣΥΡΙΖΑ θα ψηφίσω.Στο δια ταύτα τωρα...διαφωνώ με όλη τη δύναμη της ψυχής μου με το στυγερό έγκλημα της δολοφονίας των τετράποδων πλασμάτων,αν και μερικά απο αυτά είναι επικίνδυνα.Μπράβο σου που προσπαθείς για καλύτερες συνθήκες ζωής για τα αδέσποτα της πόλης.Κι σ'αυτό μαζί σου!Όμως...ο τρόπος που σας αντιμετώπισε ο Μπαλάσκας (όποιο κι αν είναι το ποιόν του και για τον οποίο δεν τρέφω καμία απολύτως συμπάθεια)δεν ήταν χειρότερος απο τον τρόπο με τον οποίο του μιλούσε ο συμπαθέστατος αδερφός σου Θέμης και οι υπόλοιποι.Καλό θα ήταν να μην κατηγορούμε τους άλλους για συμπεριφορές που υιοθετούμε κι εμείς οι ίδιοι.Είμαι της άποψης πως τα θέματα αυτά λύνονται με συζήτηση και προσπάθεια και όχι με αλαλαγμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νοσοκομεία χωρίς υλικά, κλειστές κλινικές, βαριά ασθενείς χωρίς φάρμακα…Αυτοί μας σκοτώνουν και εμείς αλλα λογια να αγαπιομαστε.........λυπαμαι ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. συγνωμη ανωνυμε των 3 κ 22 αλλα οχι κ ο γιωργαντας μακρια απο σκανδαλα που εχει φαει λεφτα απο τοσο κοσμο, ρωτα στην αγροτικη τραπεζα αν εχεισ καποιον γνωστο για τα κατορθωματα του πριν χρονια.τα λεφτα που επαιρνε απο τον κοσμο να τους διορισει στην πυροσβεστικη εκμεταλλευομεμος τη γνωριμια του με το φλωριδη επι πασοκ το ξερεις?το οτι πηγε πριν 10 χρονια στην αθηνα παρεα με φιλο του κιλκισιωτη στο συνεδριο του πασοκ κ ψηφισε για αρχηγο το ξερεις?γιαυτο λυπαμαι που βοηθησαν οι συγκυριες κμας εκπροσωπει αυτος ο ανθρωπος στη βουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μεγαλειοτάτη, ο λαός παραπονιέται δεν εχει φάρμακα για χημειοθεραπείες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρε παιδιά για ποιο λόγο επιτίθεστε έτσι στην κοπέλα; Οι κατηγορίες που της αποδίδετε είναι εντελώς αβάσιμες! Επειδή ασχολήθηκε με τα ζώα σημαίνει πως αυτό και μόνο έχει να παρουσιάσει στη Βουλή; Τι ασυναρτησίες είναι αυτές του τύπου "Σοβαρέψου και κάνε κάτι για τα παιδιά μας και άσε τα σκυλιά!" Τα συμπεράσματα που βγάζω εγώ με βάση τα παραπάνω είναι:

    α. Όλοι εσείς που διαφωνείτε με τα λεγόμενά της, είστε υπέρ του να θανατώνονται τα σκυλιά, γάτες κλπ και το θεωρείτε προτιμότερο από το να παρθούν δημοκρατικά μέτρα από την τοπική αυτοδιοίκηση έτσι ώστε να είναι ευχαριστημένοι και οι φιλόζωοι και οι τρομοκρατημένοι από τα αδέσποτα πολίτες.

    β. Αμφισβητείτε τη μόρφωση της κοπέλας και θεωρείτε πως ό,τι έχει καταφέρει ως τώρα, το έχει καταφέρει με τα χρήματα του πατέρα της, άσχετα εάν έχει αποφοιτήσει από ένα δημόσιο πανεπιστήμιο στο οποίο οι εισαχθείς προέρχονται από όλα ανεξαρτήτως τα κοινωνικά / οικονομικά στρώματα.

    γ. Κρίνετε το βουλευτικό της έργο...χωρίς καν να έχει μπει στη βουλή και να προλάβει να παρουσιάσει το έργο της!

    δ. Σας ενοχλεί η ταμπέλα "Σύριζα" και υπερασπίζεστε φανατικά το κόμμα και την ιδεολογία που υποστηρίζετε.

    Λοιπόν, για να μην παρεξηγούμαι, με ενοχλεί κι εμένα η ταμπέλα "Σύριζα" όπως με ενοχλεί και οποιαδήποτε άλλη πολιτική ταμπέλα. Αλλά ποια ιδεολογία ακριβώς υποστηρίζετε; Μιλάμε για δεξιά και αριστερά κόμματα στη θεωρία ενώ στην πράξη, όπως έχει αποδειχθεί είναι όλα ένα και το αυτό! Η Ελλάδα είναι βουτηγμένη στο χρέος, ήταν ήδη από την περίοδο της μεταπολίτευσης κι εμείς επενδύαμε σε υπέρογκους μισθούς και συντάξεις και σε ολυμπιακά έργα. Οι πολιτικοί που έχουν περάσει από την Ελλάδα αποδείχτηκαν ως επί το πλείστον "κακιά φάρα", κάνανε τα πάντα για την ψήφο, μη υπολογίζοντας τις ακόλουθες συνέπειες, συνέπειες που πληρώνουμε εμείς σήμερα. Αλλά θεωρώ απαράδεκτο να βρίζουμε ασύστολα και χωρίς επιχειρήματα πολιτικά πρόσωπα, τις πράξεις τον οποίων δεν έχουμε δει ακόμα να εφαρμόζονται. Από τη στιγμή που φάνηκε πως η κοπέλα διεκδικεί μία θέση στη βουλή, πέσαμε πάνω της να την κατασπαράξουμε και μάλιστα προσβάλλοντας, όχι το βουλευτικό της έργο, αλλά το ποιόν της, το μορφωτικό της επίπεδο και αν είναι δυνατόν την ίδια της την οικογένεια που δεν έχει και δε θα έπρεπε να έχει καμία ανάμειξη στην πολιτική ζωή της δεσποινίδος. Δεν υπερασπίζομαι κανέναν. Θέλω (με μεγάλη επιφύλαξη) να τη δω στη Βουλή. Και εάν γυρίσει και μας πει "συγνώμη, παρασύρθηκα και τα σκάτωσα κι εγώ", ετοιμάστε να της πετάξουμε όλοι μαζί τα γιαουρτάκια, θα της αξίζει.. Εώς τότε δεν υπάρχει λόγος για όλες αυτές τις προσβολές.

    Τέλος, δε νομίζετε πως εάν βγάζαμε την κουκούλα του ανώνυμου από τα blogs, οι συζητήσεις μας θα ήταν πολύ πιο πολιτισμένες; Πίσω από την οθόνη είναι εύκολο να βρίζουμε, κανένας δε μας στιγματίζει, αλλά αυτή η ανωνυμία μπορεί να σας φαίνεται "ανώδυνη", όμως ενισχύει την τάση του "στιγματισμού".

    Συγνώμη αν σας κούρασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πάντως πραγματικά θα συμφωνήσω με την κ Κούτσου σε όλα όσα λέει! Αν επίσης ασκούσαμε τέτοια κριτική σε όλους αυτούς που τόσα χρόνια κυβερνούσανε είτε σε εθνικό είτε σε δημοτικό επίπεδο αλλά ακόμα και στους ίδιους τους εαυτούς μας που τους ψηφίζαμε, τότε ίσως να είχαμε καλύτερα αποτελέσματα σήμερα και να μην φτάναμε στο κραχ της υγείας κ ανώνυμε 2.11!
    Αλλά από πότε κρίνουμε το κοινοβουλευτικό έργο κάποιου που βρέθηκε στη βουλή για 1 ώρα συνολικά;;;;;; Αυτές τις μέρες εμφανίζονται στην τηλεόραση και όχι μόνο, με θράσος όλοι αυτοι που μας πούλησαν και μας κατέστρεψαν ολοκληρωτικά χωρίς καν να αφήσουν το δικαίωμα σε εμάς και στα παιδιά μας να ονειρεύονται και εμείς καθόμαστε και ρίχνουμε ριπάς σε μια κοπέλα για τη φιλοζωική της διάθεση και κυρίως για την αντίθεση της στη λογική της δολοφονίας!
    Εδώ μιλάμε οτι μας κυβέρνουν τόσα χρόνια οικογένειες και τζάκια απατεώνων με αποδείξεις πλέον και εσείς τα βάζετε με την οικογένεια της συγκεκριμένης κοπέλας; Γιατί τότε μιλάμε για κακεντρέχεια και όχι για πολιτικό λόγο!
    Το μόνο που φοβάμαι κ Κούτσου σε σχέση με όλα αυτά τα οποία πολύ σωστά αναφέρεστε , είναι οτι σε περίπτωση που η συγκεκριμένη υποψηφία δηλώσει ειιλικρινά οτι για κάποιο λόγο απέτυχε και ζητήσει συγνώμη δε θα την περιμένουν με ένα απλό γιαουρτάκι , γιατί αν συμπεριφέρεται ο κόσμος με τέτοια μικροψυχία και κακεντρέχεια απέναντι σε κάποιον που ακόμα δεν είχε καν την ευκαρία να δέιξει έργο φαντάσου τι έχει να γίνει αν καταφέρει να δέιξει έστω και για 2 μήνες! Μακάρι πραγματικά να έδειχνε ο πολίτης τέτοια διάθεση κριτικής όλα αυτά τα χρόνια και να αποτυπονώταν αυτή η κριτική του στην ψήφο του γιατί τώρα έχουμε ήδη δημιουργήσει τέρατα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. to ergo ths poio lete na eina otan gini bouleutis to na kanei kinikomio to lofo tou ai giorgi
    oreo ego 8a nanei re oxi me giaourtakia alla me jila 8a perimenoume
    arostimena miala re pante sta skopia na kanete kamia poreia
    meta pante kai sthn ksan8i na iperaspistite kanena toyrko
    e kai sto telos a8ina fisika na taisete kanenan pakistano na mhn troi ta skilia sas
    arosti iste kai nomizete oti mas doyleuete
    siriza pernane alla mhn ksexnate edo einai ellada
    ante gia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σε έβρισε κανείς αδερφέ; Εάν πραγματικά αγαπάς την Ελλάδα, θα λειτουργούσες με βάση τις ελληνικές αξίες που προάγουν το διάλογο, την ελευθερία απόψεων, το σεβασμό. Θα ψήφιζες με βάση τα ιστορικά τεκμήρια και πάνω από όλα θα μιλούσες ΕΛΛΗΝΙΚΑ! Το κείμενό σου ως απάντηση στα δύο παραπάνω μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει σε κάθε νοήμων άνθρωπο..

    Βγήκε ο ανώνυμος, μας είπε άρρωστους γιατί...έτσι και κάτι νομίζει πως έκανε με το "υγιές" μυαλό του. Σύνελθε πατριώτη, για τον καθένα μας είναι εύκολο να λέμε βλακείες, αλλά υποτίθεται πως εδώ μιλάμε για σοβαρά πράγματα. Αν θες, πάμε σε μία παιδική χαρά να πιούμε και το καφεδάκι μας, να λέμε τα δικά μας να περάσουμε και όμορφα.

    Περιμένω απαντήσεις σοβαρές και επώνυμες. Ως τότε, end of case.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=43974&Itemid=86

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. KASIDIARI ZEIS ESI MAS ODIGIS
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απευθυνόμαστε στους Έλληνες και τις Ελληνίδες που αγαπούν την Πατρίδα και τους καλούμε να ξεπεράσουν τα λάθη του χθες και να πυκνώσουν τις τάξεις μας.
    Για το Έθνος, την Φυλή και τον Λαό μας
    Για μια Ελλάδα κυρίαρχη και ανεξάρτητη
    Για μια Ελλάδα που θα ανήκει στους Έλληνες
    Για μια Νέα Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. http://www.youtube.com/watch?v=19eBAfUFK3E

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Το gnomikilkis.gr διευκρινίζει ότι σέβεται το δικαίωμα του κάθε αναγνώστη-σχολιαστή να διατηρεί ή όχι την ανωνυμία του. Δεν μπορεί να δεχτεί, όμως, την ανάρτηση υβριστικών και συκοφαντικών σχολίων όπως και σχολίων που αναφέρονται στην προσωπική ζωή οιουδήποτε. Λυπούμαστε, αλλά όταν κρίνουμε ότι αναρτώνται τέτοιου είδους ανώνυμα σχόλια, θα μπαίνουμε στη δυσάρεστη θέση να τα αφαιρούμε.
    gnomikilkis.gr

    ΑΚΟΜΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ
    Χ Ρ Υ Σ Η Α Υ Γ Η

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.