Αν οι κάτοικοι του Κιλκίς αναρωτιούνται γιατί εδώ και αρκετό καιρό είναι εμφανής η μείωση του αριθμού των αδέσποτων σκύλων που περιφέρονταν στους δρόμους της πόλης, η απάντηση είναι ο ...Φιλοζωικός Σύλλογος.
Πράγματι, μια ομάδα συμπολιτών μας του Φιλοζωϊκού, που γνωρίζουν το αντικείμενο και τον τρόπο διαχείρισης του προβλήματος δημιούργησε σε χώρο τον οποίο παραχώρησε ως χρήση ο Δήμος Κιλκίς, τις υποδομές για την φιλοξενία των αδέσποτων. (Δείτε φωτογραφίες)
Στο σημαντικό αυτό θέμα αναφέρεται με ανακοίνωσή της η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ, τονίζοντας τα εξής:
"Η Πολιτεία, παρά την πίεση των προβλημάτων που δημιουργούσε μια τέτοια κατάσταση και παρά την σχετική χρηματοδότηση για την επίλυσή της δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να δώσει οριστική λύση. Για αντικειμενικούς αλλά και για υποκειμενικούς λόγους δεν έγινε εφικτό αυτό το οποίο από πολύ καιρό πριν θα έπρεπε να είχε βρει την λύση του για να μην υπάρχει αυτή η τριτοκοσμική εικόνα των αδέσποτων σκύλων. Οι λύσεις συνήθως που επιλέγονταν ήταν της θανάτωσης ή της μεταφοράς των σε απομακρυσμένες περιοχές, μεταφέροντας ταυτοχρόνως και το πρόβλημα αλλού.
Η Κοινωνία όμως έχει τα δικά της αντανακλαστικά και ξεκίνησε την οριστική λύση του προβλήματος σε χώρο που διαθέτει τις στοιχειώδεις κτηριακές υποδομές, δεν υπάρχει όχληση σε κανέναν και βρίσκεται εκτός πόλης. Με εθελοντική εργασία έχουν διαμορφωθεί οι χώροι κατάλληλα, και σήμερα φιλοξενούνται εκεί περίπου 160 σκυλιά. Πέρα δε της φιλοξενίας των προσφέρεται περίθαλψη όταν χρειαστεί και γίνονται οι απαραίτητες στειρώσεις από κτηνιάτρους της περιοχής μας για την μη αναπαραγωγή τους.
Μέχρι τώρα έχουν δημιουργηθεί οι μίνιμουμ υποδομές οι οποίες θα πρέπει να βελτιωθούν, να επεκταθούν και να δημιουργηθεί ένα μικρό ιατρείο στο χώρο για να διευκολύνεται η δουλειά των κτηνιάτρων. Η διαμόρφωση του χώρου και η ασφαλτόστρωση του δρόμου είναι στις αρμοδιότητες του Δήμου και δεν απαιτούν ιδιαίτερες δαπάνες για την υλοποίησή τους. Όπως επίσης είναι απαραίτητη η στέγαση του Φιλοζωϊκού Συλλόγου στο κέντρο της πόλης για την διευκόλυνση της δουλειάς τους.
Η αποτελεσματική λειτουργία αυτού του χώρου απαιτεί όχι μόνο την εθελοντική προσφορά κάποιων ευαισθητοποιημένων συμπολιτών μας, αφορά και τον κάθε πολίτη ο οποίος πρέπει να μάθει πώς να συμπεριφέρεται στα ζώα, να μην τα εγκαταλείπει όταν δεν μπορεί να τα διαχειριστεί, να μην προσπερνάει το πρόβλημα των αδέσποτων, να ειδοποιεί τους αρμόδιους και να προσφέρει το ελάχιστο σε οικονομική και τεχνική βοήθεια προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες υποδομές και οι συνθήκες διαβίωσης των σκύλων.
Η δημιουργία και η διαχείριση αυτού του χώρου είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα κοινωνικής προσφοράς που επιλύει προβλήματα της καθημερινότητας. Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι η κοινωνία ανταποκρίνεται και είναι δεκτική σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες όταν υπάρχει μια σοβαρή προσπάθεια επίλυσης έστω και αυτών των μικρών προβλημάτων της καθημερινότητας. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν απαλλάσσει τους αρμόδιους υπεύθυνους φορείς του Δήμου και της Πολιτείας από τις δικές τους ευθύνες για την επίλυση τέτοιων προβλημάτων.
Στις δύσκολες μέρες που περνάμε όλο και περισσότερο ανάλογες πρωτοβουλίες θα παίρνονται από κοινωνικές ομάδες για να δίνουν λύσεις σε μικρά ή μεγάλα προβλήματα στα οποία δεν θα μπορεί να δοθεί λύση από τους καθ’ ύλη αρμόδιους θεσμικά υπεύθυνους φορείς. Στις σημερινές δύσκολες περιόδους που διανύουμε, τα κενά που θα δημιουργεί η αδυναμία των αρμοδίων να αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα, είναι θετικό να τα καλύπτει η κοινωνία γιατί έτσι διατηρείται και προάγεται η κοινωνική συνοχή. Αυτός ο τρόπος επίλυσης προβλημάτων έχει δύο αποδέκτες, ο ένας είναι η κοινωνία (πολίτης) ο οποίος καλείται να ενεργοποιηθεί και ο άλλος είναι οι θεσμικοί φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πολιτείας οι οποίοι αντικειμενικά πιέζονται να εμπλακούν με τον άλφα ή βήτα τρόπο για την οριστική λύση του προβλήματος. Οι οποιεσδήποτε κοινωνικές παρεμβάσεις εμπεριέχουν πάντα και ένα διεκδικητικό πλαίσιο το οποίο δεν μπορεί κανείς να το προσπερνάει αδιάφορα.
Η Κοινωνία Πολιτών ν. Κιλκίς πήρε την πρωτοβουλία να αναδείξει το εγχείρημα του Φιλοζωϊκού Συλλόγου και να βοηθήσει έμπρακτα την όλη προσπάθεια. Θα ακολουθήσουν συγκεκριμένες δράσεις τις οποίες θα δημοσιοποιήσουμε πολύ σύντομα. Σε πρώτη φάση ενημερώνουμε την κοινή γνώμη ότι υπάρχει πλέον διαχειρίσημη κατάσταση για τα αδέσποτα της πόλης, αρκεί ο κάθε ένας από εμάς να αναλογισθεί το μερίδιο της ευθύνης που έχει όταν επιθυμεί ένα κατοικίδιο ζώο στο σπίτι του και τις δυνατότητες που έχουν όσοι πολίτες εθελοντικά θα ήθελαν να προσφέρουν τις μικρές ή μεγάλες υπηρεσίες τους.
Η χρησιμότητα αυτής της πρωτοβουλίας έχει πολύ μεγάλη σημασία για την εικόνα της πόλης μας, την ασφάλεια των κατοίκων και την φύλαξη των αδέσποτων κατοικίδιων ζώων.
Για όποιον ήθελε περισσότερες πληροφορίες μπορεί να στείλει το μήνυμά του στα e-mail: filozwikos@hotmail.com και cinnamongr@hotmail.com
Και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας"
Πράγματι, μια ομάδα συμπολιτών μας του Φιλοζωϊκού, που γνωρίζουν το αντικείμενο και τον τρόπο διαχείρισης του προβλήματος δημιούργησε σε χώρο τον οποίο παραχώρησε ως χρήση ο Δήμος Κιλκίς, τις υποδομές για την φιλοξενία των αδέσποτων. (Δείτε φωτογραφίες)
Στο σημαντικό αυτό θέμα αναφέρεται με ανακοίνωσή της η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ Ν. ΚΙΛΚΙΣ, τονίζοντας τα εξής:
"Η Πολιτεία, παρά την πίεση των προβλημάτων που δημιουργούσε μια τέτοια κατάσταση και παρά την σχετική χρηματοδότηση για την επίλυσή της δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να δώσει οριστική λύση. Για αντικειμενικούς αλλά και για υποκειμενικούς λόγους δεν έγινε εφικτό αυτό το οποίο από πολύ καιρό πριν θα έπρεπε να είχε βρει την λύση του για να μην υπάρχει αυτή η τριτοκοσμική εικόνα των αδέσποτων σκύλων. Οι λύσεις συνήθως που επιλέγονταν ήταν της θανάτωσης ή της μεταφοράς των σε απομακρυσμένες περιοχές, μεταφέροντας ταυτοχρόνως και το πρόβλημα αλλού.
Η Κοινωνία όμως έχει τα δικά της αντανακλαστικά και ξεκίνησε την οριστική λύση του προβλήματος σε χώρο που διαθέτει τις στοιχειώδεις κτηριακές υποδομές, δεν υπάρχει όχληση σε κανέναν και βρίσκεται εκτός πόλης. Με εθελοντική εργασία έχουν διαμορφωθεί οι χώροι κατάλληλα, και σήμερα φιλοξενούνται εκεί περίπου 160 σκυλιά. Πέρα δε της φιλοξενίας των προσφέρεται περίθαλψη όταν χρειαστεί και γίνονται οι απαραίτητες στειρώσεις από κτηνιάτρους της περιοχής μας για την μη αναπαραγωγή τους.
Μέχρι τώρα έχουν δημιουργηθεί οι μίνιμουμ υποδομές οι οποίες θα πρέπει να βελτιωθούν, να επεκταθούν και να δημιουργηθεί ένα μικρό ιατρείο στο χώρο για να διευκολύνεται η δουλειά των κτηνιάτρων. Η διαμόρφωση του χώρου και η ασφαλτόστρωση του δρόμου είναι στις αρμοδιότητες του Δήμου και δεν απαιτούν ιδιαίτερες δαπάνες για την υλοποίησή τους. Όπως επίσης είναι απαραίτητη η στέγαση του Φιλοζωϊκού Συλλόγου στο κέντρο της πόλης για την διευκόλυνση της δουλειάς τους.
Η αποτελεσματική λειτουργία αυτού του χώρου απαιτεί όχι μόνο την εθελοντική προσφορά κάποιων ευαισθητοποιημένων συμπολιτών μας, αφορά και τον κάθε πολίτη ο οποίος πρέπει να μάθει πώς να συμπεριφέρεται στα ζώα, να μην τα εγκαταλείπει όταν δεν μπορεί να τα διαχειριστεί, να μην προσπερνάει το πρόβλημα των αδέσποτων, να ειδοποιεί τους αρμόδιους και να προσφέρει το ελάχιστο σε οικονομική και τεχνική βοήθεια προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες υποδομές και οι συνθήκες διαβίωσης των σκύλων.
Η δημιουργία και η διαχείριση αυτού του χώρου είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα κοινωνικής προσφοράς που επιλύει προβλήματα της καθημερινότητας. Η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι η κοινωνία ανταποκρίνεται και είναι δεκτική σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες όταν υπάρχει μια σοβαρή προσπάθεια επίλυσης έστω και αυτών των μικρών προβλημάτων της καθημερινότητας. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν απαλλάσσει τους αρμόδιους υπεύθυνους φορείς του Δήμου και της Πολιτείας από τις δικές τους ευθύνες για την επίλυση τέτοιων προβλημάτων.
Στις δύσκολες μέρες που περνάμε όλο και περισσότερο ανάλογες πρωτοβουλίες θα παίρνονται από κοινωνικές ομάδες για να δίνουν λύσεις σε μικρά ή μεγάλα προβλήματα στα οποία δεν θα μπορεί να δοθεί λύση από τους καθ’ ύλη αρμόδιους θεσμικά υπεύθυνους φορείς. Στις σημερινές δύσκολες περιόδους που διανύουμε, τα κενά που θα δημιουργεί η αδυναμία των αρμοδίων να αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα, είναι θετικό να τα καλύπτει η κοινωνία γιατί έτσι διατηρείται και προάγεται η κοινωνική συνοχή. Αυτός ο τρόπος επίλυσης προβλημάτων έχει δύο αποδέκτες, ο ένας είναι η κοινωνία (πολίτης) ο οποίος καλείται να ενεργοποιηθεί και ο άλλος είναι οι θεσμικοί φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πολιτείας οι οποίοι αντικειμενικά πιέζονται να εμπλακούν με τον άλφα ή βήτα τρόπο για την οριστική λύση του προβλήματος. Οι οποιεσδήποτε κοινωνικές παρεμβάσεις εμπεριέχουν πάντα και ένα διεκδικητικό πλαίσιο το οποίο δεν μπορεί κανείς να το προσπερνάει αδιάφορα.
Η Κοινωνία Πολιτών ν. Κιλκίς πήρε την πρωτοβουλία να αναδείξει το εγχείρημα του Φιλοζωϊκού Συλλόγου και να βοηθήσει έμπρακτα την όλη προσπάθεια. Θα ακολουθήσουν συγκεκριμένες δράσεις τις οποίες θα δημοσιοποιήσουμε πολύ σύντομα. Σε πρώτη φάση ενημερώνουμε την κοινή γνώμη ότι υπάρχει πλέον διαχειρίσημη κατάσταση για τα αδέσποτα της πόλης, αρκεί ο κάθε ένας από εμάς να αναλογισθεί το μερίδιο της ευθύνης που έχει όταν επιθυμεί ένα κατοικίδιο ζώο στο σπίτι του και τις δυνατότητες που έχουν όσοι πολίτες εθελοντικά θα ήθελαν να προσφέρουν τις μικρές ή μεγάλες υπηρεσίες τους.
Η χρησιμότητα αυτής της πρωτοβουλίας έχει πολύ μεγάλη σημασία για την εικόνα της πόλης μας, την ασφάλεια των κατοίκων και την φύλαξη των αδέσποτων κατοικίδιων ζώων.
Για όποιον ήθελε περισσότερες πληροφορίες μπορεί να στείλει το μήνυμά του στα e-mail: filozwikos@hotmail.com και cinnamongr@hotmail.com
Και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας"
Το προφίλ μας sto facebook είναι αυτό...Έχουμε πολλά σκυλάκια για υιοθεσία...Ρίξτε μια ματιά...Ίσως βρείτε το μελλοντικό σας φιλαράκι...Και έτσι δίνετε σε άλλα αδεσποτάκια την ευκαιρία να φιλοξενηθούν μέχρι να υιοθετηθούν,καθώς ελεύθερος χώρος πλέον δεν υπάρχει...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002666809735
Και το mail είναι filozwikoskilkis@hotmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις επιχορηγησεις που πηρατε σαν ΜΚΟ έχετε να πειτε κάτι;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήώχ, μήπως τους βάζεις δύσκολα; Πάντως θα αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν γιατί είστε ανώνυμοι;;;Είχαμε πάρει παλιά επιχορήγηση ναι (δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε) και με αυτά τα λεφτά,είχαμε υπάλληλο,πήραμε αμάξι,φτιάξαμε ιστοσελίδα (η οποία θα λειτουργήσει σύντομα),κάναμε φυλλάδια και πολλά άλλα,τα οποία υπάρχουν στα βιβλία και με αποδείξεις και όποιος θέλει να τα δει να επικοινωνήσει με το προεδρίο του Συλλόγου μας,να του τα δείξει.Δεν κρύβουμε κάτι,εσείς κρύβετε τα ονόματα σας...Περιμένουμε νέα σας :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να γράψω και σαν άτομο...Πίσω από μια ανωνυμία,μπορώ και εγώ να πω πολλά πάρα πολλά και θα τα πω και επώνυμα σε λίγο καιρό...Εσείς παρακαλώ που έχετε απορίες και αμφιβολίες,για όσα κάνουμε για τα αδέσποτα,ελάτε καθημερινά μαζί μας,επί 4-5 ώρες να φροντίζετε τα ζώα που φροντίζουμε 3-4 άτομα,μιας και ο Δήμος δεν έχει λεφτά για υπάλληλους και έχουμε γίνει αμίσθωτοι υπάλληλοι!!!Δεν μας πειράζει,τα λατρεύουμε και θα κάναμε τα πάντα γι'αυτά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τηλέφωνα για να επικοινώνησετε μαζί μας ανώνυμοι είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφή6973 667 224 Χριστίνα Πορταρινού (Πρόεδρος)
6973 857 533 Άννα Μαρία Νικολάκη
6998 439 405 Έφη Σημαιοφορίδου
Στην επόμενη απάντηση να βάλετε και τα ονόματα σας αλλιώς θα τα αναζητήσουμε με άλλο τρόπο...Γιατί δεν μπορείτε απλά να ειρωνεύεστε όταν ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι με τα τηλέφωνα σας παρακαλώ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να πάρετε μία απλή εικόνα του εύκολου έργου μας και κάθε έργο κάθε φιλοζωικού να σας δώσω πληροφορίες,έτσι για να λέμε τα πράγματα ως όπως είναι...Τάισμα,καθάρισμα,πλύσιμο καθημερινά...24 ώρες το 24ωρο έτοιμοι για κάθε συμβάν...Τα σπίτια μας γεμάτα από ζώα...Τάισμα έξω αδέσποτων...Μεταφορές συνέχεια στον κτηνίατρο για θεραπείες,εμβόλια κτλ...Μεταφορές για να δίνουμε ζώα σε οικογένειες εκτός Κιλκίς (όπου είναι δυνατόν)...Βραδιάτικα να πηγαίνουμε μες στα σκοτάδια με τον φακό να δίνουμε σε κάποια ζώα τις αντιβιώσεις τους...Το καλοκαίρι να περπατάμε ανάμεσα σε φίδια...Το αμάξι μας χάλασε ακόμα να φτιαχτεί και χρησιμοποιούμε τα αμάξια μας (και δεν παραπονιόμαστε γι'αυτό εννοείται)...Εξτρά κροκέτες,εμβόλια,χάπια,αμπούλες,θεραπείες κτλ.Έχουμε μέλη που δεν δίνουν καν την συνδρομή τους που είναι 30 ευρώ τον χρόνο...Αν θέλετε να μάθετε και να δείτε κι άλλα πολλά,ελάτε να μιλήσουμε :) Και δεν θα τα έγραφα για να μην φανεί ότι και καλά -κοίτα τί κάνουμε θέλουμε και το κάνουμε- αλλά για πρώτη φορά ας μάθουν κάποιοι-ες τί παίζει...Και σύντομα κι άλλα πολλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι τελευταίο αν δεν υπήρχε στην αρχή ο κ.Νικήτας και μετά εμείς,θα θέλαμε να δούμε τί θα γίνοταν...Ποιά θα ήταν η μοίρα τους!!!Περιμένουμε με ανυπομονησία τις απαντήσεις σας με τα ονόματα σας τα πραγματικά εννοείται...
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιχορηγησεις που πηραμε σαν ΜΚΟ..?Συγνωμη τα πιστευετε αυτα που λετε..?Εκτος και αν εννοειτε τα χρηματα που δινουν ολοι οι φιλοζωοι μιας και οι Δημοι δεν τηρουν το Νομο,αν μιλατε για αυτες τις επιχορηγησεις,τι να πω,ναι τις πηραμε..!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχήν να επισημάνω το είδος του χαρακτήρα των φιλόζωων. Δεν τους ενδιαφέρει η ουσία αλλά τα ονόματα και οι απειλές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία έχει αν αυτά που λέγονται είναι αλήθειες και όχι ποιος το λέει. Δηλαδή τι θα του κάνετε; Θα βάλετε τα σκυλιά σας να τον φάνε;;;
Κυρία Σημειοφορίδου... "Στην επόμενη απάντηση να βάλετε και τα ονόματα σας αλλιώς θα τα αναζητήσουμε με άλλο τρόπο". Ιδού η Ρόδος ...
Αναζητήστε τα με τον δικό σας τρόπο. Θα χαρώ πολύ να αντιπαρατατεθώ μαζί σας νομικά... αν αυτό εννοείται. Υποβάλλεται μήνυση (αλήθεια με ποια κατηγορία) και εγώ θα έρθω μόνος μου!
Θα μείνω και εγώ ανωνυμος αν δεν σας πειραζει. Ο κόσμος βλέπει την κατάσταση που υπάρχει στο Κιλκίς με τα αδεσποτα και κρίνει. Επίσης για την κυρία που αμφισβητεί ή δεν παραδέχεται τις επιχορηγήσεις, ας διαβάσει τα παρακάτων. Αν είναι μέλος του φιλοζωωικού συλλόγου και δεν τα γνωρίζει, τότε ίσως της τα κρύψανε και από την ίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δημοσιεύματα μιλούν για 30.000 ευρώ ( http://www.ekpaideyo.gr/agora-ergasias/3616-38-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CE%B5-707-%CE%9C%CE%9A%CE%9F-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-1-826-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82 )
και για 25,000 ευρώ ( http://www.star.gr/politics/106092/ ) ( http://www.newsit.gr/flash/MKO )
Με 30.000 ευρώ σας φτιάχνω απίστευτες εγκαταστάσεις, σας αγοράζω αυτοκίνητο, σας τυπώνω φυλλάδια, σας φτιάχνω και πορταλ...οχι σαιτ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι μέλος του ορειβατικού συλλόγου. Εμείς δεν πήραμε επιχορήγηση για να αγοράσουμε παπούτσια, τζιπ, εξοπλισμό κτλ. Το χόμπι το πληρώνουμε από την τσέπη μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης είμαι μέλος της action aid. Δεν πέρνω επιχορήγηση για να αγοράσω εμβόλια και χάπια. Από την τσέπη μου τα βάζω επειδή είναι επιλογή μου και βοηθώ βάζοντας τον οβολό μου. Δεν χρησιμοποιω πλάτες και φράγκα άλλων.
Τέλος είμαι και μελος της προστασίας της καρέτα-καρέτα. Ποτέ δεν διαφημίζω με δακρύβρεχτες ιστορίες το έργο μου. Δεν κλαίγομαι και δεν το παίζω χαϊλάντερ που θα σώσω τις χελώνες. Ότι κάνω το κάνω ταπεινά και δεν το διαφημίζω.
Επειδή κόπτεστε για τα ονόματα, θα πω ότι ο μόνος λόγος που παραμένω ανώνυμος είναι επειδή δεν θέλω την αυτοπροβολή μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς διαφημίζεται το έργο σας και προβάλεται με κάθε ευκαιρία το όνομα σας απλά γιατί πιθανόν δεν έχετε να προβάλεται τίποτε άλλο στη ζωή σας και πιθανότατα στο μέλλον να εκμεταλευτείται και αυτή σας την ιδιότητα προς προσωπικό σας όφελος.
Αν δημοσιοποιήσω και εγώ τα στοιχέια μου και στραφώ εναντίον της κάταντιας της πόλη εξαιτίας των αδέσποτων, σίγουρα θα πάρω με το μέρος μου το 90% των πολιτών του Κιλκίς. Είμαι όμως ταπεινός άνθρωπος και θα διατηρήσω την ανωνυμία μου γιατί έχω άλλα πράγματα να προβάλω στη ζωή μου.
Το σιτε σας είναι εντελώς ερασιτεχνικό, έχει μηδενικό κόστος και έχει να ανανεωθεί από το Μαίο του 2007.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις αποδείξεις που έχετε να παρουσιάσετε για τα χρήματα του συλλόγου συμπεριλαμβάνονται έξοδα και για το site ;;
Θα μιλήσω σαν απλό μέλος του Φιλοζωικού και σαν πρόσωπο...Καταρχήν δεν εννοούσα ότι θα σας αναζητήσω νομικά...Απλά αν γινόταν από το site της εφημερίδας,να μάθω το όνομα (δεν ξέρω αν γίνεται) και να μιλούσα προσπωπικά μαζί σας...Δεύτερον ποτέ δε διαφήμισα,απλά μια φορά ας γίνει γνωστό,ότι δεν βοηθάει κανείς,όσο αφορά αυτό που κάνουμε 3-4 άτομα κάθε μέρα!!!Και μένα δεν μου αρέσει αυτό που λες,αλλά κάπου σε πιάνει το παράπονο...Όσο αφορά το site που λέτε είναι το παλιό...Το νέο μας είναι το filozwikos.gr που έχει αναλάβει ο κύριος Λαβασάς και περιμένει καιρό να του πάω υλικό με φωτός κτλ...Δεν σας κρύβω ότι μόλις τα διάβασα όλα αυτά στενοχωρήθηκα πολύ μα πολύ σε σημείο που έκλαψα και δεν το λέω για να με λυπηθεί κανείς,απλά γιατί τα ζώα τα λατρεύω και προσπαθώ να τα βοηθάω όπως μπορώ και να...Και ειλικρινά σκέφτηκα να τα παρατήσω από σήμερα κιόλας,αλλά αγαπώ τα σκυλιά αυτά και με νοιάζει πολύ η τύχη τους...Δεν θα μιλήσω για όλα αυτά που λέτε,όλα αυτά που ζητάτε τα έχει το προεδρείο του Φιλοζωικού και είναι στην διάθεση του καθένα να τα δει...Κανονικά δεν θα πρεπε να απαντήσω,αλλά δεν κρατήθηκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά * λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάβω την εμμονή με τα ονόματα. Δώστε σας παρακαλώ βάση στις "καταγγελίες" και όχι στα ονόματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον Πήρε ή δεν πήρε ο σύλλογος τα ποσά που έχουν γράψει όλα σχεδόν τα Μ.Μ.Ε.;;;
2ον Σας αρέσει η εικόνα της πόλης με τα αδέσποτα; Υπάρχει σε άλλη πόλη της Ελλάδος αυτό το χάλι;
Αυτά για αρχή. Τα των βιβλίων σας και των εξόδων σας δεν με ενδιαφέρουν. Με ενδιαφέρει αν πήρατε κρατικά χρήματα για να κάνετε το χόμπι σας. Όσο τα περί αποδείξεων κτλ τα ακούει όλος ο κόσμος βερεσέ. Δώστε μου και μένα 50.000 ευρώ και θα σας φέρω αποδείξεις για 100.000.
Τέλος θα ήθελα για ακόμα μια φορά να κόψετε το στυλάκι σας. Ξεκινάτε επιθετικά, απειλες, ζητάτε ονόματα, τηλέφωνα και αφήνετε την ουσία. Βέβαια όταν σας απαντούν στα ίσα, βάζετε την ουρά στα σκέλια.
Από την άλλη πάλι ξεκινάτε την κλάψα, τα δάκρυα και το παράπονο. Αν δεν μπορείτε να κρατήσετε τη δημόσια θέση σας... αφήστε το. Δεν σας πάει.
Αυτό πάλι που λέτε για το ότι σκεφτήκατε να παραιτηθειται, μη νομίζετε πως θα επηρεάσει κανέναν. Κανείς δεν θα τρέξει πίσω σας να σας παρακαλέσει να γυρίσετε. Μπορεί μάλιστα να σας σπρώξουν για να φύγετε μια ώρα αρχίτερα!
Όσο για το κλασικό "Κανονικά δεν θα πρεπε να απαντήσω,αλλά δεν κρατήθηκα... " να το πείτε αλλού. Αν δεν απαντάτε απλά παραδέχεστε αυτά που σας κατηγορούν και δεν έχετε απαντήσεις να δώσετε!!!
Θεωρείς ότι αυτό που κάνει ο Φιλοζωικός είναι χόμπι;;;Αν ναι δεν έχω να πω τπτ παραπάνω...Προσωπικά δεν το θεωρώ χόμπι...Χόμπι για μένα είναι ο χορός,η μουσική,όχι οι ζωές...Η εμμονή με τα ονόματα,είναι γιατί ανώνυμα και εγώ θα μπορούσα να γράψω πολλά...Άλλα όταν δεν έχεις κάτι να κρύψεις,απαντάς με ονοματεπώνυμο...Πάντα γράφω πώς νιώθω,έτσι είμαι ευτυχώς ή δυστυχώς...Όσον αφορά τα αδέσποτα της πόλης,παντού τα ίδια είναι,αλλού λίγο αλλού πολύ...Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα σώσουμε όλα,όσο και αν το θέλουμε...Το ότι αυξάνονται φταίνε όσοι-ες τα παρατάνε...Όταν δεν είσαι μέσα στα πράγματα,δεν μπορείς να ξέρεις τί γίνεται...Σας προσκαλώ λοιπόν να έρθετε και να μάθετε...Δεν θα ξαναπαντήσω,όχι γιατί έχω να κρύψω κάτι αλλά γιατί είμαι απλό μέλος και αυτά που θέλετε να δείτε ήδη σας απαντήθηκε ότι μπορείτε να τα ελέγξετε αν το θελήσετε...Γεια σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το χρήμα... ούτε λόγος!!!
Φιλόζωοι είστε άρα άνετα μπορείτε να κάνετε...πα πα πα πα πα πα (κοινώς την πάπια).
Γράφω μόνο γιατί μάλλον δεν βλέπεις τις απαντήσεις...Ίσως έκανα λάθος που απάντησα σε όλα αυτά,μιας και όταν δοθηκε επιχορήγηση ΔΕΝ ήμουν ΚΑΝ μέλος,φρόντιζα μόνη μου όσα μπορούσα αδεσποτάκια...Από αυτά που ξέρω απάντησα και σαν Φιλοζωικός...ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Κ.ΠΡΟΕΔΡΟ.Δεν μπαίνει καθόλου στο ίντερνετ,οπότε να πάρετε τηλέφωνο...Το τηλέφωνο το δικό μου το έβαλα,για όποιον-α θελει να έρθει και να μάθει τί γίνεται...Αυτά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η Αλεξία είναι νέο μέλος,ούτε κι αυτή γνωρίζει τί έγινε πριν χρόνια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χθες βραδυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα δεν θυμάσαι να θυμηθείς...Άμα δεν ξέρεις να ρωτήσεις...Καλό σου βράδυ ανώνυμε...Ότι είχα να πω το είπα,πάνω σε αυτό το θέμα...Αλλά το θέμα με τα αδεσποτάκια έχει και άλλα πολλά,που σε λίγο καιρό θα τα μάθουν όλοι και βασικά οι περισσότεροι ξέρουν στο Κιλκίς,απλά ελπίζουμε ότι κάτι θα αλλάξει...Επώνυμα κιόλας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τονίζω το επώνυμα γιατί όποιος κατηγορεί κάποιον για κάτι είτε είναι αλήθεια είτε όχι,πρέπει να λέει και το όνομα του και να γίνονται οι κατάλληλες διαδικασίες...Έτσι γίνεται...Ανώνυμα έχω να σου πω τί άκουσα ωχοοό να φάνε και οι κότες μιας και εσύ έπιασες τις πάπιες!!!Δεν θα στο γυρνούσα στο ειρωνικό αν δεν το έκανες εσύ πρώτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η τελευταία μου κουβέντα που θα γράψω εδώ...Πάντα το ρητό μου...Γνώρισα τους ανθρώπους και αγάπησα τα ζώα...Γιατί προσωπικά μισώ τους ανθρώπους,εκτός από αυτούς που αγαπάνε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τα ζώα...
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον.Το έργο του Φιλοζω'ι'κού είναι σημαντικό γιατί καλύπτει εν μέρει, τις χρόνιες ανεπάρκειες του Δήμου στον τομέα αυτό και πρέπει οι πολίτες να το εκτιμούν με ψυχραιμία και όχι με εμπάθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφή2ον.Το δικαίωμα του να μην θέλει κάποιος να δημοσιοποιήσει το όνομά του είναι ίδιο με το δικαίωμα του άλλου που το δημοσιοποιεί.
3ον.Οταν ένας Σύλλογος λαμβάνει χρήματα των φορολογούμενων, με την μορφή κρατικών επιχορηγήσεων
οφείλει, όταν του ζητηθεί, να ενημερώνει συγκεκριμένα. Αγνοια ή αδιαφορία δεν δικαιολογείται.
4)Απειλές εκατέρωθεν δεν βοηθούν την κοινωνική συνοχή, αντιθέτως προσθέτουν προβλήματα στις σχέσεις των ανθρώπων, που μεταξύ τους δεν έχουν να χωρίσουν τίποτε.
O καθενας εχει το δικαιωμα να διατηρει την ανωνυμια του,αυτο του δινει και το δικαιωμα να κατηγορει και να συκοφαντει οποιον θελει..Ο λογος που δημοσιευουμε τα προβληματα του φιλοζωικου δεν ειναι για να κλεψουμε τις εντυπωσεις οπως λετε, αλλα γιατι μονο με την ευαισθητοποιηση του κοσμου μπορει να λυθει το προβλημα..Μιλησατε για τον οργανισμο Καρετα-Καρετα..αυτοι γιατι το κανουν για να φανε τα ωραια λεφτουδακια σας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν καταλαβα καλα,εχετε καποιο προβλημα με το συμβουλιο του φιλοζωικου,μιας και αυτο χειριζεται τα χρηματα..Να λυσετε λοιπον το προβλημα σας αλλα οχι εις βαρος τις οργανωσης..
Διαβάζω ενα ολόκληρο κατεβατό με σχόλια και το μόνο που κατάλαβα είναι ότι οι αγαπητές κυρίες του φιλοζωικού αρνούνται πεισματικά να μας πούνε που πήγαν τόσα λεφτά. Πετάνε το μπαλάκι στο προεδρείο, δηλώνουν άγνοια και για το θέα δεν διαβάζουμε τίποτα. Δυστυχώς όλων μας το μυαλό πηγαίνει κάπου, εκεί μάλιστα που είχε πάει και όταν διαβάσαμε για τις παχυλές επιχορηγήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήTο οτι το δικο σου,και το ξαναλεω δικο ΣΟΥ οχι σας,γιατι εσυ μιλας,μυαλο πηγαινει οπου θελει δεν θα με προβληματησει ιδιαιτερα..Παρολα αυτα θα υπαρξει συντομα επισημη ανακοινωση επι του θεματος απο τον Φιλοζωικο,αν παλι εχεις θεματα..βρες τροπο να τα λυσεις,εχεις καθε δικαιωμα να κινηθεις και νομικα εναντιον του συλλογου μας μιας και τρωμε τις επιδοτησεις..Μιας που εισαι τοσο σιγουρος,κανε το..σε παρακαλω,ασε τις συκοφαντιες και κανε αυτο που πρεπει.
ΑπάντησηΔιαγραφήkris pili. i katastasi me ta adespota sto kilkis thimizi, trikokosmiki poli, i dithen filozoi, pou agapane ta zoakia, as doun kai ligo, ta paidakia, pou exoun dankothi, exoun kinigithi, exoun tromokratithi, apo ola auta ta adespota. i tapini mou gnomi omos eine oti den iparxoun filozoi sto kilkis, giati an den exoun ofelos, oute tous niazei gia ta skilakia. an ipirxan esto kai ligi filozoi sto kilkis den tha ixame oute ena adespoto.
ΑπάντησηΔιαγραφήStin Ellada pantou etsi einai.Afou pairnoun ena zoaki kai to paratane molis to vare8oun.Ti na prwtoprolavoun oi e8elontes.Exeis adiko se auto.Pote de 8a ginoume Europi!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σε όλους..Με λυπεί πολύ αυτή η επίθεση που γίνεται εις βάρος του Φιλοζωϊκού Συλλόγου Κιλκίς.Κατάγομαι και εγω απο την πόλη του Κιλκίς,και σαν φιλόζωος,έχω να πω τα εξής:Καταρχάς είναι λογικό οτι όλα τα μέλη του συλλόγου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να γνωρίζουν ανα πασα στιγμή κάθε λεπτομέρεια που αφορά τα οικονομικά.Για αυτό υπεύθυνοι είναι κάποια συγκεκριμένα μέλη του συλλόγου,και ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ!!Η κοπέλα πιο πάνω σας έδωσε τα τηλέφωνα στα οποία μπορείτε να επικοινωνήσειτε εφόσον έχετε απορίες και αμφιβολίες για το πού έχουν παει τα εκαστοτε χρήματα απο επιχορηγήσεις που έχουν δωθεί εκεί..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης,ΔΥΣΤΥΧΩΣ στην Ελλάδα,η φιλοζωϊκή συνείδηση δεν είναι χαρακτηριστικό των περισσότερων πολιτών της.Και αν κανετε μια βολτα σε κάθε γωνιά της Ελλάδος,θα δείτε άπειρα αδέσποτα,και μια κατάσταση πολύ χειρότερη απο αυτή που βλέπετε στο Κιλκίς..Όπως πολύ ευστοχα ανεφερε ο προλαλήσας Ανωνυμος :"Stin Ellada pantou etsi einai.Afou pairnoun ena zoaki kai to paratane molis to vare8oun.Ti na prwtoprolavoun oi e8elontes.Exeis adiko se auto.Pote de 8a ginoume Europi!"
Οι φιλοζωοι είναι ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ και αφιερώνουν χρόνο απο την προσωπική τους ζωή για να βοηθήσουν τα αδέσποτα,οπότε το να επιτίθεστε φραστικά σε αυτούς αντί να αναγνωρίζετε το έργο τους,το βρίσκω το λιγότερο αχάριστο.
Και τέλος,έχοντας δει απο κοντα τις εγκαταστασεις του κυνοκομείου και την προσπάθεια που καταβάλλουν αυτά τα 3-4 άτομα που ουσιαστικά ασχολουνται σε καθημερινή βάση με τα αδέσποτα του Κιλκίς,το λιγότερο που μπορώ να πω είναι οτι κάνουν ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΗ προσπάθεια για να βοηθησουν όσο το δυνατον περισσότερα ζώα μπορούν!!
Καλό σας βραδυ!
Καλά ρε ζώα τολμάτε και κρίνετε το έργο του φιλοζωικού?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ήτανε η Έφη Σημαιοφορίδου και ο Σάκης που πραγματικά χάρισαν ζωή σε τόσα πολλά ζωάκια...
Ντροπή σας ρε σκουλίκια που μιλάτε εκ του ασφαλούς και δεν έχετε βάλει ποτέ ζώο στο σπίτι σας.
Κάθε ανώνυμος που λέει για λεφτά σε ΜΚΟ και τα συγκρίνει αυτά με το έργο του φιλοζωικού που έγινε με προσωπικό κόστος των παιδιών που ασχολουνται, είναι το λιγότερο αναιδείς και κύναιδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς όμως αυτό είναι το Κιλκίς...
Αυτοί είναι οι πολίτες του. Αυτοί που βγάζουν Μπαλάσκα και Τσιτουρίδη στις εκλογές.
Ψυχραιμία συμπολίτες, ψυχραιμία! Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές ακόμα και οι πιό ακραίες. Οι απόψεις όμως, όχι οι ύβρεις. Αυτές αφ΄ενός εντείνουν την εμπάθεια του ενός προς τον άλλον, αφ'ετέρου δεν βοηθούν στην κατανόηση και λύση του προβλήματος και με τα αδέσποτα και γενικώς. Ο κοινωνικός πολιτισμός και η αισθητική, μας πάνε ένα βήμα παραπέρα ως ανθρώπινα όντα. Και νομίζω κανείς δεν θέλει την οπισθοδρόμηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάζω σε αρκετές σελίδες το θέμα του φιλοζωϊκού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπέρασμα:
-Κάποιες κυρίες μάλλον μην έχοντας τίποτε άλλο να προβάλουν, γράφουν και ξαναγράφουν τα ονόματα τους παντού για προφανείς λόγους. Δοξάστε τες και ίσως στο μέλλον, ψηφίστε τες!
-Στο τύπο-τύπισσα 10:39 που αφού κατάλαβε όλα τα παραπάνω πέταξε και το πολιτικό του σχόλιο. Βρε ουστ! (σίγουρα δεν ξέρει τι θα πει κυναιδος)
-Αν διαβάσετε όλα τα σχόλια θα προσέξετε ότι από τη μια η κυρίες πάνε να δικαιολογήσουν τα χρήματα και όταν ζορίζονται αρχίζουν τα δεν ήμουν εγώ, ο πρόεδρος κτλ κτλ.
-Τα χρήματα ήταν σίγουρα 30.000 και ακούγονται και για άλλα. Με 30.000 λοιπόν θα πω απλά ότι αγοράζονται 5 μικρά αυτοκίνητα καινούργια ή και 10 μεταχειρισμένα για τις μετακινήσεις των μελών. Αγοράζεται επίσης με αυτά τα λεφτά μια μικρή γκαρσονιέρα που αποδίδει περίπου 150 ευρώ το μήνα ενοίκιο. Επίσης τα 30.000 αντιστοιχούν σε 4 χρόνια δουλειά για έναν 25χρονο οικογενειάρχη που δουλεύει σε σούπερ μάρκετ της πολής. Τέλος με 30.000 αγοράζονται 50 τόνοι από γνωστή σκυλοτροφή!
Γι'αυτό κυρίες του φιλοζωικού συλλόγου θεωρείστε ότι είστε προκλητικές και εκτός τόπου και χρόνου. Είστε εσείς οι λίγοι και απέναντι σας όλη η υπόλοιποι κοινωνία του Κιλκίς.
Ναι, υπάρχουν κάποιοι που πέρνουν σκυλιά και τα πετάνε μετά από λίγο. Βέβαια και αυτοί φιλόζωοι το παίζουν.
http://gnomikilkis.blogspot.com/2011/09/blog-post_7748.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκφράζει αγανάκτηση ο Φιλοζωικός και δίνει διευκρινήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακοίνωση μ` αφορμή σχόλια που δημοσιεύτηκαν στον ηλεκτρονικό τύπο (πολλά απ` αυτά στο gnomikilkis.gr), ο Φιλοζωικός Σύλλογος Κιλκίς δίνει διευκρινήσεις για χρηματική ενίσχυση που έλαβε κι εκφράζει την αγανάκτησή του για "απρόκλητη και αναιτιολόγητη επίθεση" σε βάρος του. Παράλληλα, απειλεί με προσφυγή στις δικαστικές αρχές.
Η ανακοίνωση του συλλόγου έχει ως εξής:
"Με αφορμή αναληθή, κακοήθη και συκοφαντικά δημοσιεύματα, που πρόσφατα αναρτήθηκαν στον ηλεκτρονικό τύπο και αφορούσαν στο ποσό και τη διαχείριση χρηματικής ενίσχυσης, που έλαβε ο Φιλοζωϊκός Σύλλογος Κιλκίς, νιώθουμε την υποχρέωση προς τα μέλη, τους φίλους και την τοπική κοινωνία του Κιλκίς, να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας, γι’αυτήν την απρόκλητη και αναιτιολόγητη επίθεση και να εκθέσουμε τα ακόλουθα προς αποκατάσταση της αλήθειας:
Ο Σύλλογός μας, έλαβε χρηματική ενίσχυση στα πλαίσια του προγράμματος του Υπουργείου Εργασίας «Ανάδειξη και προώθηση των δυνατοτήτων απασχόλησης στην προστασία και φροντίδα των ζώων» κατά τα έτη 2007-2008, όπως και πολλοί άλλοι σύλλογοι του Νομού, στα πλαίσια αντίστοιχων προγραμμάτων του Υπουργείου Εργασίας. Η χρηματική αυτή ενίσχυση διατέθηκε στο ακέραιο για την υλοποίηση των σκοπών του Συλλόγου και κυρίως για την αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος των αδέσποτων ζώων, που ταλανίζει όλη την πόλη του Κιλκίς.
Θέτουμε όλα τα στοιχεία και παραστατικά στη διάθεση των αρμόδιων αρχών και δηλώνουμε πως επιφυλασσόμαστε να προσφύγουμε στις αρμόδιες δικαστικές αρχές, προκειμένου να προστατευθούμε από τέτοιου είδους ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα."
Στον "κύριο" ανώνυμο 3:50μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζω πολύ καλά τι εστί κύναιδος για αυτό και σας αποκαλώ έτσι.
Αν και η αιδώς του σκύλου σας πέφτει πολύ για να περιγράψει τέτοιο μένος έναντι των ζωντανών.
Τα δεκάδες αδέσποτα του Κιλκίς έχουν ανάγκη από κάποιους για να τα προστατέψουν από κάποιους άλλους σαν εσάς.
Ντροπή σας.
Εσείς κάθεστε βολεμένος επί του κανα-πέος και κάνετε κριτική στους άλλους που τους τρώει το αγιάζι για να προσφέρουν ένα ελάχιστο κοινωνικό έργο.
Πραγματικά άτομα που εκφράζουν τέτοιες απόψεις θα έπρεπε να εξοβελιστούν ως ξένο σώμα από μια ώριμη και προοδευτική κοινωνία.
Άγνωστε 8:42 άμα υπήρχε ήχος στην σελίδα,απλά θα σε χειροκροτούσα!Έτσι ακριβώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζεται να χειροκροτήσετε εμένα αγαπητέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά να ξέρουμε όλοι ότι ο πολιτισμός μιας κοινωνίας δεν κρίνεται από τα λούσα και τα ακριβά αυτοκίνητα αλλά από το πως φέρεται και πως μεταχειρίζεται τους φυλακισμένους, τους μετανάστες και τα ζώα.
Η δική μας κοινωνία τους φυλακισμένους τους κακοποιεί, τους απαξιώνει και δεν τους δέχεται ποτέ πίσω.
Τους μετανάστες τους γκετοποιεί και δεν τους ενσωματώνει ποτέ και τα ζωάκια τα βασανίζει και τα αφήνει στην τύχη τους.
Σε πληροφορώ κύριε ανώνυμε 3:50 ότι ο πλανήτης δεν ανήκει σε σένα ούτε και στους ομοίους σου.
Ανήκει σε κάθε ζωντανή ύπαρξη.
Τα 30.000 ευρώ που σου κόλλησαν στο μυαλό είναι το ελάχιστο που μπορεί να δώσει μια υπερκαταναλωτική κοινωνία ανθρώπων που κατασπαταλά τους φυσικούς πόρους και καταχράται το ζωτικό χώρο από τα άλλα έμβια όντα.
Είναι το απειροελάχιστο που πρέπει να επιστραφεί πίσω εκεί όπου ανήκει σε αυτές τις ψυχές, τα αδέσποτα που εξαιτίας μας βολοδέρνουν εκεί έξω.
Και αν εσύ νομίζεις ότι είσαι κάτι παραπάνω από ζωο και πως σου ανήκει το φυσικό περιβάλλον, εσένα δεν σου αξίζουν ούτε 30 ευρώ.
Σε συμβουλέυω να κοιτάξεις στον καθρέπτη και αν δεν δεις κέρατα μην παρασυρθείς και νομίσεις πως δεν τρέχει τίποτε.
Οταν μία άποψη στηρίζεται σε επιχειρήματα και στην ευαισθησία όπως η παραπάνω, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε με αυτήν, τότε προάγει τον διάλογο και πάει την κοινωνία ένα βήμα εμπρός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ
ΑπάντησηΔιαγραφήGia mena mia kouventa ta leei ola.
ΑπάντησηΔιαγραφήOTI EINAI NOMIMO EINAI KAI HTHIKO!
Προχθές που έβγαλα το μωρό μου βόλτα στην πλατεία Ειρήνης μαζεύτηκαν γύρω του 2 αδέσποτα και μετά που πήγαμε για ένα σάντουιτς στην 21η Ιουνίου άλλα 3 αδέσποτα γύρω μας...Πόσα αδέσποτα μπορεί να έχει αυτό το υπέροχο μέρος; Που και να μην υπήρχε η Φιλοζωική δηλαδή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ. ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΞΟΔΕΥΤΙΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΑΙΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΠΙΤΙ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΕΙ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΤΟ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντού υπάρχουν αδέσποτα και εννοείται ότι όσα μπορούν να επιβιώσουν θα κυκλοφορούν στους δρόμους,σύμφωνα με τον Νόμο (αν διαβάσετε)και θα φροντίζονται από φιλόζωους κατοίκους.Δεν υπάρχει πιθανότητα να μην υπάρχουν αδέσποτα στους δρόμους,εκτός κι αν σταματήσει ο κάθε ''φιλόζωος'' να παίρνει ένα ζώο,να το βαριέται και να το πετάει.Γίνεται επανένταξη σε όσα είναι δυνατόν.Σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος γίνεται αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν πάρα πολλά που φροντίζονται από κατοίκους,διαβάστε λίγο τους Νόμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που βοηθούν τα ζωάκια βοηθούν και τα παιδάκια.Αυτοί που λένε να βοηθούν τα παιδάκια και να αφήσουν τα ζωάκια,δεν βοηθούν κανένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβως οπως τα λες DOLLY θα συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σου,αλλωστε αυτος ο πλανητης ανηκει ΜΟΝΟ στον ανθρωπο,αλλωστε ΜΟΝΟ ο ανθρωπος εχει δικαιωματα,αλλωστε ΜΟΝΟ ο ανθρωπος νιωθει πονο,φοβο,πεινα,αγαπη.Αφηστε ησυχη την φιλοζωικη της πολης σας αυτοι τουλαχιστον κατι προσφερουν.Φωναζετε οτι εφαγαν τα λεφτα αλλα το μονο θεμα σας ειναι οτι τα πηραν
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΕΝΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.Ο ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΓΕΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε άσχετοι δημοσιολογούντες γιατί συγχέετε ανόμοια πράματα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο η φροντίδα προς τους ανθρώπους που είναι φιλανθρωπία και επιμελείται από τους ανάλογους συλλόγους (εκκλησία, φιλόπτωχο, πρόνοια κτλ) και άλλο η φροντίδα στα ζώα που ασκείται από το φιλοζωικό.
Δεν σημαίνει ότι το ένα αναιρεί το άλλο.
Είναι φασίζουσα η λογική που λέει ότι εδώ πεινάνε οι άνθρωποι και ταίζετε τα ζώα.
Και οι άνθρωποι ζώα είναι (δηλαδή ζώντες οργανισμοί).
Συμφωνώ με τον Python...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο κόσμος δεν ανήκει ΜΟΝΟ στον άνθρωπο.Ανήκει και στην χλωρίδα και στην πανίδα.Μην μπερδευόμαστε.Τώρα αν η βλακίδα δηλαδή εμείς οι άνθρωποι,πιστεύουμε άλλα,τότε είμαστε καταδικασμένοι.Όλα πάνω μας θα γυρίσουν.Όσον αφορά το θέμα βοήθειας.Άλλοι βοηθούν τα ορφανά παιδάκια,άλλοι τους ηλικιωμένους,άλλοι την φύση,άλλοι τα άγρια ζώα,άλλοι τα αδέσποτα.Το κακό είναι να μην βοηθάς.Να κάθεσαι επί του κανα-πέος (όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω)και να κάνεις κριτική.Όμως ότι δώσεις θα πάρεις σε αυτή τη γη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε ρε ζώα μιλάτε κιόλας. Δεν ντρέπεστε να πετάτε τα ζωάκια στους δρόμους και μετά σας φταίνε αυτοί που τα περιθάλπουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή