
Εννέα στους δέκα Έλληνες καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ ως πρώτες ανησυχίες εκφράζονται η εργασιακή ασφάλεια και η οικονομία. Εξ` άλλου, το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών αναγκών του, φτάνει στο 34%, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό (35%) από όσους τους περισσεύουν χρήματα, τα ξοδεύει για αποπληρωμή δανείων, πιστωτικών καρτών και άλλων χρεών.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (91%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές συνήθειές του, εξαιτίας της κρίσης, με τη συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τη διασκέδαση εκτός σπιτιού (80%) και την αγορά νέων ρούχων (75%), ενώ το 68% έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα. Η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τη μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διεξήχθη στις 20 Μαΐου - 7 Ιουνίου και συμμετείχαν πάνω από 31.000 καταναλωτές 56 χωρών, απ` όλο τον κόσμο.
ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ....ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφή