Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Με τραινάκι η περιήγηση στο Σπήλαιο του Κιλκίς!

Του ανταποκριτή μας Καράιλχάν Μαύρου
Όπως δήλωσε στο CNN-Gnomi Kilkis, ο ΠεριφερειάρχηςKεντρικής Μακεδονίας κ.Αχμέτ Μουσταφά ( παιδί λαθρομεταναστών που ήρθε με βάρκα στη Μυτιλήνη τότε το 2.015 μετά Αλλάχ): «Ένα μεγκάλο όνειρο των χιλιάδων Κιλκισιωτών μουσουλμάνων γκίνεται πραγκματικότητα.
Σε ντίο χρόνια, δηλαδή το 2.038 μετά Αλλάχ, θα έχουμε στη πόλη μας ένα ακόμη μεγκάλο τουριστικό έργκο ! Ας είναι καλά τα αντέλφια μας από τη Σαουντική Αραβία που επένδυσαν !» και συνεχίζει «Επιτέλους κάποια στιγμή, έπρεπε το Σπήλαιο του Κιλκίς να αναντειχθεί όπως του άξιζε. Έτσι οι κιλιάδες τουρίστες, τα κάνουν την εκπληκτική περιήγκηση μέσα στο μοναντικής ομορφιάς σπήλαιο, με ένα ειντικό τραινάκι ! 

Σε ένδειξη ευγκνωμοσύνης θα ονομάσουσε τα δύο τραινάκια τιμητικά ως «Βασίλειος Μακρίδης» το πρώτο και « Κιολαλία» το δεύτερο.»

Ο Σπηλαιολόγος Βασίλης Μακρίδης, εγγονός του αείμνηστου Κιόλαλη Κιλκισιώτη Βασίλη Μακρίδη ή Cave man, στον οποίο χρωστά πολλά το Κιλκίς για το έργο του και την προσφορά του, για τότε στις αρχές του 20ου αιώνα, με δάκρυα στα μάτια δήλωσε: «Το χρωστούσα στον παππού μου το Βασίλη.. Αυτός ανακάλυψε ουσιαστικά το Σπήλαιο Κιλκίς, αυτός το ανέδειξε, αυτός το αγάπησε και το πρόβαλε σε όλο τον κόσμο !

Μπορώ να φύγω τώρα ήσυχος. Εγώ προγραμματίζω να φύγω με φουσκωτή βάρκα προς Αϊβαλί και από εκεί στη Γη της Επαγγελίας το Κουρδιστάν, το Αφγανιστάν και τη Σρι Λάνκα, μήπως και βρω κάποια δουλειά για να επιβιώσει η οικογένειά μου. Ήδη κατά κύματα φεύγουν χιλιάδες απελπισμένοι Ελβετοί, Γερμανοί και Βέλγοι.

Κιλκίς 2.036 μετά Αλλάχ...

1 σχόλιο:

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.