Της Σοφίας Καμενίδου
Είναι γεγονός! Έπειτα από τόσα χρόνια διαδικασιών, προσπαθειών και μελετών το Μετρό της Θεσσαλονίκης επιτέλους δημιουργήθηκε. Μπορεί το λογότυπο να μην ικανοποιεί κάποιους και να ακούστηκαν διάφορα, ωστόσο δεν αμφισβητεί κανένας ότι πρόκειται για μια υπέροχη επένδυση, χρήσιμη και αναγκαία για τους κατοίκους της πόλης που σίγουρα θα τους διευκολύνει αρκετά.
Όσοι έχουν περάσει ή κατάγονται από τη Θεσσαλονίκη γνωρίζουν πολύ καλά πως είναι μια όμορφη και αξιοζήλευτη πόλη με κυκλοφοριακή ταλαιπωρία και κούραση για οδηγούς αυτοκινήτων, λεωφορείων ή ταξί. Το Μετρό ενδεχομένως να μειώσει τον φόρτο της εργασίας τους και να τους βοηθήσει αρκετά, καθώς είναι ένα έργο που χρόνια το περίμεναν οι περισσότεροι να γίνει και βλέπουμε πως το έχουν αγκαλιάσει από την πρώτη κιόλας μέρα.
Από την άλλη, θα είναι ωφέλιμο και για τους εργαζόμενους της Θεσσαλονίκης, διότι θα φτάνουν πιο σύντομα στις δουλειές τους και θα έχουν την πολυτέλεια να επιστρέφουν γρήγορα στο σπίτι τους σε σχέση με πριν.
Βέβαια, υπάρχουν μικροπροβλήματα τα οποία θα επιλυθούν για να το έχουν στη διάθεση τους οι πολίτες και για να μπορούν να το απολαμβάνουν οποιαδήποτε στιγμή και ώρα της ημέρας χρειαστεί.
Θα δώσει στην πόλη μια διαφορετική και ξεχωριστή εικόνα τόσο για τους διαμένοντες εκεί όσο και για αυτούς που δεν παραλείπουν να πάνε, έστω για μία βόλτα που πλέον θα είναι μέσα σε αυτήν και η επίσκεψη στο Μετρό.
Το θετικό είναι πως έχει και αρχαιολογικό χώρο και σπουδαία αξιοθέατα τα οποία αξίζει να επισκεφθεί κάποιος, καθώς θεωρείται παγκοσμίως αναγνωρισμένος ως ο ευρύτερος αρχαιολογικός χώρος της πόλης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.