Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023

Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Βρύσης: Διημερίδα με θέμα "Η μέθοδος Μοντεσόρι και η δημιουργική τεχνολογία"

Δελτίο τύπου Δημοτικού Σχολείου Μεγάλης Βρύσης
«Αν η Μαρία Μοντεσόρι ήταν ζωντανή σήμερα, πώς θα χρησιμοποιούσε την τεχνολογία στην τάξη, με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, χωρίς να προδώσει τις αρχές της μεθοδολογίας της;»
Με βάση το παραπάνω ερώτημα, το Σάββατο 21 και την Κυριακή 22 Ιανουαρίου στο Δημοτικό Σχολείο της Μεγάλης Βρύσης, πραγματοποιήθηκε διημερίδα με τίτλο: «Η μέθοδος Μοντεσόρι και η δημιουργική τεχνολογία για την επιτυχή ένταξη ευάλωτων ομάδων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση».

Η εκπαίδευση ήταν ανοιχτή σε όλους, αλλά απευθυνόταν κυρίως σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στην διημερίδα παρουσιάστηκαν με πρακτικό και διαδραστικό τρόπο διάφορες δραστηριότητες που συνδυάζουν την μέθοδο Μοντεσόρι και τις Δημιουργικές Τεχνολογίες και μπορούν να υλοποιηθούν σε οποιοδήποτε σχολείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στην οργάνωση της διημερίδας συμμετείχαν: Το Δημοτικό Σχολείο της Μεγάλης Βρύσης, η Action Synergy και το πρόγραμμα MONTECH.

Η εκδήλωση έγινε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ MONTECH (Blended Montessori – Creative Technologies approach for successful inclusion in Multicultural schools (621461-EEP-1-2020-1-ES-EPPKA3-IPI-SOC-IN).

Στους παριστάμενους θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα σε συνέχεια επιτυχημένης πιλοτικής εφαρμογής κάποιας από τις δραστηριότητες στην σχολική τάξη.

Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τον Κωνσταντίνο Διαμαντή Μπαλάσκα, υπεύθυνο του Προγράμματος και τον Αναστάσιο Κεσίδη εκπαιδευτή.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.